X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מה גורם לתקשורת להצטחקק ולהתפעל במקום לקרוא לשטויות מבית הבליעה של גרשון בשמן? עם כל ההבנה והסלחנות, ההצלחה המקצועית יכולה לשמש טיעון להקלה בעונשו - לא לחנופה הבלתי נסבלת כלפי האיש ולשונו
▪  ▪  ▪
לא להצדיק. פיני גרשון [צילום: AP]

אין דרך דיפלומטית ומעודנת לומר זאת, לכן נעשה את זה בדרכו הבוטה של מושא הביקורת עצמו: פיני גרשון מדבר שטויות. פיו מפיק הבלים וה"שנינויות" שלו פשוט מביכות. מה גורם אפוא לתקשורת להתענג על מוצא פיו של המאמן האגדי? מה מביא עיתונאים ביקורתיים בדרך כלל, להתאבק בעפר רגליו של מר גרשון ומה מביא עורכים דעתנים לצטט מדבריו כאילו היו פסוקי חוכמה?
הנה, לתזכורת, כמה מהשטויות שפלט פיני גרשון באוזניהם הסמוקות מעונג של הכתבים, כשחזר לאמן את מכבי (הפנינים לוקטו באקראי- לאו דווקא לפי סדר חשיבותם):
- "לא ידעתי שאני בא לפה. הוכחה לכך זה האוכל שהשארתי שם (ביוון), הרבה אוכל שאף אחד לא יאכל" (איזו הוכחה זו? מי ביקש הוכחה? ולמה שלא יחלק את האוכל לנזקקים?)
- "לא דיברתי עם אפי (המאמן המפוטר). נדמה לי שהוא היה פה, לא?" (חיוך ממזרי וצחקוקים ביציע העיתונות).
- "כשצלצלו אלי, הידיים שלי רעדו ככה (הדגמה של ידיים רועדות). אילו היו לידי כמה בנות הן היו נהנות מזה" (מדובר בגרסה גרשונית לבדיחת מילואים שחיילים נהגו למלא בה את שעות השמירה הארוכות בתעלה, בראשית שנות ה-70).
- על ההנהלה שהזמינה אותו לאמן אמר פיני גרשון "זה לא מועצת פועלים ולא חרטבונה" (שימו לב בעיקר ל'חרטבונה' עם הניחוח המזרחי- עממי).
- ומעל כולם, אותה דקלרציה שזכתה להיות מצוטטת בכל מהדורת חדשות כדברי אלוקים חיים "באתי לשמח את האוהדים ואת אמא שלי". בכלל, אמו של מר גרשון הגיעה לתודעת הקהל לאחר אחת האליפויות כשהבן הקדיש לה את הניצחון ומאז היא שבה ומשמשת בפיו, לצורך ושלא לצורך.
פעם אחת בלבד זכה גרשון לקיתונות של ביקורת כשצולם - ספק בידיעתו ספק לא - בתדרוך מאמנים, מסביר את תורת הגזע שלו על ההבדל בין שחקן שחור לבין שחקן מוקה. מאז נשכחו הדברים, או שמא נשטפו בזרם אדיר של הבלים עד ימינו אלה.
מה גורם לתקשורת להצטחקק ולהתפעל במקום לקרוא לשטויות מבית הבליעה של גרשון בשמן? ככל הנראה זו היכולת המקצועית בתחום הכדורסל וההצלחה בשנות האימון הארוכות. ועם כל ההבנה והסלחנות, ההצלחה המקצועית יכולה לשמש טיעון להקלה בעונשו - לא לחנופה הבלתי נסבלת כלפי האיש ולשונו.

תאריך:  19/12/2008   |   עודכן:  19/12/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר אברהם בן-עזרא
כאשר בית המשפט פוסק לטובת הדיירים בתביעות בגין ליקויי בניה, האם יפסוק להם ריבית? ואם כן, מאיזה מועד תחושב אותה ריבית?
עו"ד אברהם פכטר
זה חשוב, זה חיוני והכרחי שמנהיג ראש מפלגה ומועמד לראשות ממשלה - יציג דרך, ערכים, כיוונים ומצע להנהגת המדינה    לבני לא צריכה לחכות לעימות עם ברק וביבי, אלא לפרוש את משנתה לאור היום    בהיסטוריה הפוליטית הישראלית אף מפלגה או ניסיון שנעשה להיכנס בין הגוש ליכוד ימין לבין הגוש עבודה שמאל - עד עתה לא צלח    רשימת קדימה שנבחרה בפריימריז - היא למעשה "ליכוד" ב'
אסיה אנטוב
כאן בישראל, רדיפת צדק ותקינות פוליטית הם באחריותי, שלא כמו ברוסיה, שם ניסו להוציא אותי אל מחוץ למגרש שבו חלים שוויון הזכויות והדמוקרטיה, בגלל השתייכותי לקבוצה שבהגדרתה בולט שם התואר "יהודי"
טל להב
פעילות ספורטיבית מגבירה את יעילותו של האינסולין המוזרק לגוף, וכך מסייעת באיזון הסוכרת ואף בהפחתת מינון האינסולין המוזרק    קיימות אופציות רבות ומגוונות לכושר גופני לחולי סוכרת, אחת מהן, היא רכיבה על אופניים
רפי פרידמן
הרכב הרשימה הסופי של "הבית-היהודי" מסגיר את ידיו של האיש הפחות פופולרי בציבור זה. אילו היו מתקיימים פריימריז כמובטח - זבולון אורלב, פוליטיקאי כוחני, רב מעללים ואינטריגות - לא היה נותר כדמות ייצוגית. אבל הוא זכה בביטול מהלך מביך מבחינתו (הפריימריז) ולא עוד, אלא התברג כסגן היו"ר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il