X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הוא איבד את רוב השקעותיו בישראל והנכסים שנותרו לו מעוקלים צפוי לו (אולי) משפט על הלבנת הון הנושים מחכים לו בית החולים - למכירה אפילו מבית"ר ירושלים כבר אין נחת לא זוכרים לו לטובה את מעשי הצדקה והחסד מה שנותר לו נמצא בחו"ל, אז בשביל מה לחזור?
▪  ▪  ▪
אין בשביל מה לחזור. גאידמק
גאידמק מוכר נכסים בכ-60 מיליון דולר
אלעזר לוין
וילה ומגרשים בקיסריה ב-12 מיליון דולר * וילה בהרצליה ב-3 מיליון דולר * דירות בירושלים ב-2 מיליון דולר * בית החולים ביקור חולים ב-25 מיליון דולר * בית"ר ירושלים ב-20 מיליון דולר * רוב הנכסים מעוקלים לטובת קושניר וטרוים
לרשימה המלאה

   אלעזר לוין
עוקלה גם הוילה של גאידמק בהרצליה

ארקדי גאידמק הבטיח טלפונית לפני ארבעה ימים שבעוד 10 ימים, או לכל המאוחר לאחר ה-1 בינואר, יחזור לארץ. אבל האמת היא, שאין לו בשביל מה לחזור. ההגיוני ביותר לגביו הוא להשאר ברוסיה, או במדינה אחרת שאין לה הסכם הסגרה עם צרפת.
בשנה האחרונה "הצליח" גאידמק לאבד את רוב השקעותיו בישראל. הוא מכר בהפסד של 465 מיליון שקל את אוסיף (חלק מההפסדים נובעים כנראה ממשבר הנדל"ן הכללי), הפסיד את חברות גילאון ווילי-פוד. הוא מופסד 61 מיליון דולר על חברת ההשקעות אמריס, ומסובך בחובות עם בעלי האג"ח ועם הבנקים.
מה שנותר לו - מעוקל. הרשימה כוללת בין היתר וילות בקיסריה ובהרצליה, דירות בירושלים, יאכטה בהרצליה וכלי רכב. גם זכויותיו לקבל כספים מבית החולים "ביקור חולים" ומקבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים - מעוקלות. אין לו כסף בבנקים, כי את כספו הוא מחזיק (אולי בחכמה) בחו"ל.
הנושים מסתערים עליו מכל צד. אתמול פירסמנו רשימה מפורטת של הנושים, התובעים ממנו מאות מליוני שקלים. הבנקים לא ייתנו לו אשראי. אפילו מבית"ר ירושלים אין לו נחת, כי הקבוצה כושלת השנה, משתרכת בחלק התחתון של טבלת הליגה, וכוכביה מחפשים עיר מקלט לעונה הבאה.
בנוסף, מאיים עליו משפט באשמה פלילית של הלבנת הון. מי יודע, אולי יגיעו גם עוד תביעות משפטיות-כספיות. אולי גרוע מכל, בעיניו של גאידמק, הוא כשלונו הצורב בבחירות לעיריית ירושלים. עד לרגע האחרון היה בטוח, משום מה, שהוא עומד לזכות. הכשלון היכה אותו, והוא הוריד פרופיל.
אירועי החדשים האחרונים מוכיחים שוב, שטבעם של בני אדם הוא לשכוח מי שעזר להם בעבר. מי זוכר שגאידמק הציל לפני שנה את בית החולים הירושלמי הותיק 'ביקור חולים', קנה אותו ב-32 מיליון דולר והבטיח פרנסה ופנסיה לקרוב ל-1,000 איש? מי זוכר את מעשי הצדקה והחסד שעשה? הוא שיכן בדרום הארץ 7,000 תושבים מהצפון שסבלו במלחמת לבנון. הוא אירגן מגורים ונופש לאלפים משדרות. הוא היה כתובת לכל נזקק והסיסמה הנפוצה הייתה פעם, לא מזמן, "גאידמק - קנה אותי". כל זמן שתרם ונידב, לא שאל איש (כמעט) מה מקור הכסף.
הוא היה פופולרי מאוד, רצה לרוץ לכנסת, להיות שר, להיות ראש עיריית ירושלים. חלם על מפלגה שתשיג 40 מנדטים לכנסת. אבל ברגע שהתחיל להפסיד וארנקו שוב לא היה פתוח - שכחו הכל. כך הוא כנראה טבעם של בני אדם. לא עזרו המשכורות הגהוהות ששילם לשחקני כדורגל, לעתונאים, ליחצ"נים.
בחוץ לארץ, לפחות, עדיין יש לו מה לעשות. יש לו שבע דירות-יוקרה בשלוש ערים: מוסקבה, פריז וטורונטו. יש לו כנראה סכומי כסף גדולים בבנקים בחו"ל, והוא אינו יכול להעביר אותם לארץ. באנגליה יש לו, כלומר לבנו, קבוצת כדורגל בליגה הראשונה. ברוסיה יש לו מפעל ביצים ועוד השקעות, שמצבן אינו ברור. נכון, בפריז מאיים עליו משפט פלילי חמור. הוא אינו יכול לחזור לצרפת, כי ייעצר מיד. הוא גם אינו יכול להגיע למדינות רבות בעולם, מחשש שיסגירו אותו לצרפת. אבל יש עדיין מדינות שבהן הוא יכול להתגורר וליהנות מנכסיו וכספו. רוסיה היא אחת מהן, אך הרשימה כוללת גם מדינות אחרות בחבר העמים ומחוצה לו.
אז בשביל מה לו לחזור לארץ?

תאריך:  23/12/2008   |   עודכן:  23/12/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לגאידמק אין בשביל מה לחזור
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
לאליעזר - טבעם של יהודים הוא
שכחן כרוני  |  23/12/08 13:59
2
אותה סיבה תהייה לאולמרט -
הרשלה  |  23/12/08 14:15
3
חטאו הגדול של גיידמק
מיכאל ב  |  23/12/08 16:32
 
- אכן נזיד נאה בשל לעצמו
פוליטיקאי בגמלאות  |  23/12/08 18:57
4
משרתי ההון "משלנו "ואבירי ....
י.ש  |  23/12/08 17:22
5
סוף ידוע מראש
מרק  |  23/12/08 19:48
6
עשה בשכל!! ל"ת
סומד  |  23/12/08 21:35
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר נדב בלפר
אם החולה נבדק ולא התגלה קרע ברשתית, יש צורך במעקב והגברה של המודעות לשינויים בלבד    אם מתגלה בבדיקה רשתית מופרדת יש כבר צורך בניתוח
ירון זכאי
לכאורה אמורה מדינת ישראל להבטיח פולחן דתי חופשי לבני כל הדתות, קל וחומר ליהודים שעבורם נוצרה המדינה    בפועל, היהודים מופלים לרעה    הציבור היהודי בארץ החל להבין כי "מפלגת האבודה" ,"מפלגת אחורה" ו"הפירוד" מכרו את החזון הציוני בנזיד כיסאות    תופעת הפייגלינים היא הניסיון הציבורי הראשון להציל מפלגה מידי ראשיה
איתן גנור
עד היום לא החזירה ולו מפלגה אחת את כספים אלו, והמדינה למעשה אינה תובעת את החזרת כספים, אז למי מופנית הטענה?
יוני בן-מנחם
ארגון החמאס הפסיק את הרגיעה ברצועה מתוך מגמה ליצור כללי משחק חדשים שיאפשרו לו להגיע להסכם רגיעה משופר מבחינתו עם ישראל    הממשלה הנוכחית בישראל, הכבולה בכבלי מערכת הבחירות, מגלה הססנות מסוכנת בהתמודדותה עם איומי החמאס אך היא חייבת למנוע ממנו להשיג את מטרתו
ראובן לייב
ההיסטוריה הצבאית רק מוכיחה שהתקלחות, בה ייאלץ צה"ל להיכנס לעזה, עלולה לגבות ממנו מחיר יקר מידי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il