X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הרשימה שאישרה "הוועדה המסדרת" של מפלגת ישראל ביתנו מוכיחה את מה שמנסה ליברמן לקבע בקרב הציבור הישראלי מאז הוקמה מפלגתו: ישראל ביתנו היא הליכוד האמיתית
▪  ▪  ▪
הליכוד האמיתי? ישראל ביתנו [פלאש 90]

הרשימה שאישרה "הוועדה המסדרת" של מפלגת ישראל ביתנו - המונה חברים רבים כגון ליברמן, אביגדור, איווט וכו' - מוכיחה לנו את מה שמנסה אביגדור ליברמן לקבע בקרב הציבור הישראלי מאז הוקמה מפלגתו: ישראל ביתנו היא הליכוד האמיתית, השורשית, המקורית.
ליברמן עשה זאת יחסית באלגנטיות, כמעט בלי שנרגיש, כך:
עוזי לנדאו שהוצנח למקום השני- סמן ימני מובהק המסמל את "הליכוד של פעם", כאשר המפלגה עוד דגלה בערכים המקוריים שלה.
אורלי לוי - התנייה קלאסית. הבת של דוד לוי. מהאנשים המזוהים ביותר עם המפלגה שעוצבה ע"פ דרכו של ז'בוטינסקי. לוי הינו מהליכודניקים הותיקים ביותר, אם נתעלם, כמובן, מהפלופ הזמני הקרוי מפלגת גשר.
הצנחת שני אלו אומנם מעידה על כוונותיו של ליברמן, אך דרך הרכבת הרשימה הפכה את מפלגתו לתעתיק של שאר המפלגות במערכת בחירות זו. שתי דוגמניות, ליכודניק אחד, אחת סופה לנדבר (במקור מ'העבודה'), דני איילון (שאמנם היה שגריר וזהו מעבר מקובל מתפקיד זה לפוליטיקה, אך זכור לכולם הבלגן והרעש שהיות בזמן כהונתו ואין ספק שגם הוא נחשב כוכב). כל אלו לא שונים ממצעד הכוכבים של נתניהו או החדשים של קדימה ומרצ-התנועה החדשה.
בכלל, מערכת הבחירות 2009 היא מהמוזרות בתולדות המדינה. מפלגת העבודה צפוייה להתרסק, מפלגת מרכז-שעטנז שבבחירות הקודמות קמה בדמותו ובצלמו של איש אחד שהציבור בחר לקבל כסבא שאפשר לסמוך עליו, מתמודדת בבחירות אלו כמפלגה לגיטימית. המפד"ל הותיקה מתפרקת ובמקומה ניסיון איחוד של כל מפלגות הימין הציוני. כמובן שכל יום מפלגה אחרת פורשת והם כל הזמן רבים בינם לבין עצמם. אם האיחוד הזה משקף את ערכי הציונות - אז אולי באמת השמאל צודק.
מרצ מתאחדת עם מפלגת שמאל חדשה שגם שם לא נפקד עניין הכוכבים (ניצן הורביץ) ומנסה לקרוא תיגר על המפלגה האם ולרשת אותה. ואיך אפשר בלי הרב מלכיאור, שכנראה ישבור שיא בריאליטי הידוע "איך להכנס לכנסת תמיד, בכל מחיר, בכל דרך, בחסות כל מפלגה שרק תסכים ובלי אג'נדה".
מה שבטוח - מפגן הפריק שואו הקרוי בחירות 2009 יעסיק אותנו עד השנייה האחרונה והרבה אחריה. נתראה בעוד שנתיים גג. בחירות 2011.

תאריך:  24/12/2008   |   עודכן:  24/12/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ליברמן מתיימר להציג: הליכוד האמיתי
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
גם ליברמן שמאלני לא משכנע אותי ל"ת
ךשדגחכ  |  25/12/08 01:15
2
אחלה מאמר
נעמה  |  25/12/08 09:07
3
כל הכבוד
נעמה  |  25/12/08 09:09
4
יובל מבולבל
ג'מיל  |  25/12/08 14:33
5
גילוי האמת
א. פובליציסט  |  25/12/08 16:56
6
לא מבין בפוליטיקה
פרופ' גלזמנשטיין  |  27/12/08 21:10
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר רונן יצחק
האם החמאס מעוניין באמת בהסלמה צבאית?    המטרה הבאה שלו - השתלטות על הגדה המערבית ובכך על הרשות הפלשתינית כולה והקמת מדינת הלכה איסלאמית במקומה    רוצה או לא רוצה רגיעה?
אביתר בן-צדף
מארק פלט, סגן מנהל הבולשת הפדרלית (FBI), "גרון עמוק", הלך לעולמו בשבוע שעבר בגיל 95    היה המנוע לפרשת ואטרגייט, שהביאה להתפטרות הנשיא ניקסון    פרשת ואטרגייט חשפה את העיתונות בקלונה    הפרשה מוזכרת תמיד לשבחה של התקשורת - בזכות העורך בן ברדלי והמו"לית קאתרין גראהאם - שני אנשים אמיצים מאוד, שאינם מאפיינים את התקשורת
אלעזר לוין
הוא איבד את רוב השקעותיו בישראל והנכסים שנותרו לו מעוקלים    צפוי לו (אולי) משפט על הלבנת הון    הנושים מחכים לו    בית החולים - למכירה    אפילו מבית"ר ירושלים כבר אין נחת    לא זוכרים לו לטובה את מעשי הצדקה והחסד    מה שנותר לו נמצא בחו"ל, אז בשביל מה לחזור?
ד"ר נדב בלפר
אם החולה נבדק ולא התגלה קרע ברשתית, יש צורך במעקב והגברה של המודעות לשינויים בלבד    אם מתגלה בבדיקה רשתית מופרדת יש כבר צורך בניתוח
ירון זכאי
לכאורה אמורה מדינת ישראל להבטיח פולחן דתי חופשי לבני כל הדתות, קל וחומר ליהודים שעבורם נוצרה המדינה    בפועל, היהודים מופלים לרעה    הציבור היהודי בארץ החל להבין כי "מפלגת האבודה" ,"מפלגת אחורה" ו"הפירוד" מכרו את החזון הציוני בנזיד כיסאות    תופעת הפייגלינים היא הניסיון הציבורי הראשון להציל מפלגה מידי ראשיה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il