X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
שר הביטחון של מדינת ישראל - לחיץ, ומכלכל את צעדיו על-פי תכתיב שהוא מקבל בפקסים או באי-מייל מסגן שר החוץ או סגנו במדינת חוסיין אובמה עד כדי כך הוא לחיץ, שהוא נאלץ לשלוח דלק לכנופיות הטרור כבר עדיף לתושבי ישראל ששר הביטחון ילך בדרכו של הרמטכ"ל דן חלוץ
▪  ▪  ▪
לחיץ ושמיש. אהוד ברק [צילום: AP]

על-פי שידורי החדשות מהיום בבוקר, ‏26 דצמבר 2008, בצד ההודעה על שיגורי עשרות קסאמים בלילה שחלף לעבר יישובי דרום מדינת ישראל, נודע למאזינים המופתעים כי שר הביטחון של מדינת ישראל, רב אלוף במילואים עטור המדליות אהוד ברק, נאלץ לשלוח עשרות... לא טילים, אלא: משאיות מצרכים מטעמים הומאניטאריים לרצועת עזה, ואל נא תחשדו כי מדובר בתרופות - מדובר ב: תרופות, מזון ודלק!!!
ועוד, כל זאת לא נעשה מתוך מחשבה עצמית ושיקול דעת ענייני, מטעמים הומאניטאריים (לגבי התרופות), מטעמים של שלומיאליות (לגבי המזון) ומטעמים של תמיכת טרור (לגבי הדלק) - אלא מסיבה אחרת לחלוטין:
בגלל לחץ בינלאומי - בוצעו המשלוחים. ברק נלחץ. שר הביטחון של מדינת ישראל - לחיץ, ומכלכל את צעדיו על-פי תכתיב שהוא מקבל בפקסים או באי-מייל מסגן שר החוץ או סגנו במדינת חוסיין אובמה ו/או מהפקידה של נשיא מצרים מובארק ו/או מאישיות דיפלומטית זרה אחרת, בדרג זה או אחר.
עד כדי כך הוא לחיץ, שהוא נאלץ לשלוח דלק לכנופיות הטרור. הרי יש שם בעיה - איך יתפקדו בלי דלק? איך יוכלו לברוח לאחר כל ירי קסאם - לא רק כדי למלט נפשם ולהשאיר בסיכון את האזרחים שהיוו להם מגן ומחסה אנושי, אלא גם כדי לשגר את הקסאם הבא?
זה קשה.
ולכן, הם כבר יודעים את המסלול השחוק: דרך אותו סגן שר החוץ בממשל שבו חוסיין אובמה עוד מעט קט - נשיא, ו/או דרך מדינה ערבית "מתונה" שיש לה מהלכים בישראל המתרפסת בפניה עד כדי כך ששרת החוץ רק מתבקשת לבוא - היא כבר שם, בקנוסה, ו/או דרך גורם אחר רב רושם ורב השפעה אצל נפגעי הקסאמים במדינת ישראל, שווה לנסות; מפסידים בסך הכול שיחת טלפון או אפילו באי-מייל בחינם, ומקבלים מיליונים. מה רע?
כבר עדיף לתושבי ישראל ששר הביטחון ילך בדרכו של הרמטכ"ל דן חלוץ, אשר במצב דומה עסק בדאגה לערך מניותיו, במקום לחזק בימי מאורעות וערב מלחמה את האויב בגלל לחץ כמתואר, כי לפחות בעיסוק במניות הפרטיות - לא נגרם נזק לתושבי דרום הארץ ולא נגרמת תועלת לאויב שמעבר לגבול הזמני בעזה.
אולי גם עמיר פרץ כשר ביטחון עדיף על אהוד ברק; הוא אומנם נבחן ונכשל במלחמת בין המצרים, אך הוא שולח דלק לכנופיות הטרור מתוך מניעים אידיאולוגיים ולא מתוך לחץ...
בנוסף לנזק הישיר של מדיניות מוזרה זו בה נוקטים מנהיגי השמאל הקיצוני בישראל - נזק הנגרם מעצם הפעולה, מהבחינה הכלכלית והצבאית - צריך לדעת כי נגרם גם נזק מוראלי למי מתושבי ישראל, יהודים וערבים, דרוזים וצ'רקסים, בדואים ונוצרים, אשר כמצופה רוצים בקיומה, בחיזוקה, בהצלחתה ובשגשוגה של מדינתם.
ועוד דבר ישיר לשר הביטחון ברק: הרי תמכת בהינתקות מעזה - האם זו היא הינתקות? ענה לא לי, כי לי התשובה ברורה ומיותרת. ענה למעריציך, לתומכיך, לבוחריך, ובעיקר למתלבטים שביניהם אשר מצפים לתשובה ולהסבר.

תאריך:  26/12/2008   |   עודכן:  26/12/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
השמאל הקיצוני נלחץ
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
גם הבוס שלך ביבי הצביע בעד  ל"ת
ההתנתקות בממשלה  |  26/12/08 17:34
2
שילך ברק לעזזאל - שיקח איתו את ל"ת
מתן ושאר הזבלים  |  26/12/08 23:32
3
Israel a slave of USA
Mega  |  27/12/08 06:22
4
לדובר הנלהב התורן של ביבי
א. פובליציסט  |  27/12/08 12:04
 
- אתה רחוק
אב"ע  |  27/12/08 21:49
5
יצאת אדיוט, כרגיל.
kori  |  27/12/08 14:16
 
- טמבל, כמה הסחות צקיך???????
מגיב  |  27/12/08 21:44
 
- לאור הערתך
מגיב  |  28/12/08 08:21
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ציפי לידר
דומה כי הניגוד בין שני האישים, סוקרטס היווני ויוסף הצדיק, הגיבור המרכזי של פרשות וישב ומקץ, מגַלם את הניגוד בין התרבות היוונית, המפרידה בין ההתנהגות האנושית לפילוסופיה, בין תיאורייה למעשה, ליהדות שֶׁבָּהּ לא המדרש עיקר אלא המעשה
גדעון ספירו
מדינת ישראל ניסתה את כל כלי המלחמה בדו שיח שלה עם החמאס בעזה, במחשבה שכל זה יגרום להתקוממות המונית בעזה ויסלק את החמאס מהשלטון    מה שקרה הוא בדיוק הפוך - שלטון החמאס לא עורער אלא התחזק    התסכול, מנקודות מבטם של שוחרי שלום וזכויות אדם, הוא רב. הם יודעים כי אפשר גם אחרת
יורם אטינגר
אובמה רואה בסכסוך הערבי-ישראלי, ולא בערכים, איומים ואינטרסים אזוריים משותפים, את ציר היחסים עם ישראל, ומשוכנע שהנושא הפלשתיני הוא שורש הסכסוך    אבל, יכולת אובמה לעסוק בסכסוך הערבי-ישראלי תתכווץ עקב אתגרי פנים וחוץ ותצטמצם לאור מגבלות כוח הנשיאות ומעמדה הייחודי של ישראל    האם ישראל תמנף את המצב כדי להימנע מ"ויתורים מכאיבים", או שמא תעודד את אובמה למעורבות מונחית קווי 1949?
בעז העצני
המשך המצב הנוכחי גם הוא בלתי נסבל    מה עושים? ממשלה אמיתית תצטרך להוריד את החמאס על הברכיים, לפרק אותו מרוב נשקו, להשיג שקט מוחלט ולהחזיר את גלעד שליט ללא תנאי    כמה דרכים מקבילות יובילו לכך, כולן חסכוניות במשאבים ובחיי חיילינו
אופיר פלק
על המתמודדים לראשות הממשלה להבהיר כי גדר הביטחון, וגבולות ישראל, יקבעו ע"י אזרחי מדינת ישראל באמצעות כנסת ישראל ולא ע"י דורית ביניש באמצעות בג"צ
רשימות נוספות
מצרים מתגברת כוחותיה בגבול  /  איציק וולף
ארגוני הטרור: "עשרות אלפי רקטות ברצועה"  /  איציק וולף
נפעיל את מלוא הכוח נגד הטרור  /  יואב יצחק
מדוע הובסנו על-ידי החמאס  /  עו"ד משה גולדבלט
החמאס עושה לנו ניסים  /  ד"ר אברהם בן עזרא
לעיתון הארץ יש פתרון לקסאמים  /  יהונתן דחוח-הלוי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il