X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מסעדת הצמרת התל אביבית, שהתמחתה במעדני ארץ המגף, שומרת באדיקות על איכות קולינרית
▪  ▪  ▪
פסטה לה ויסטה. אל פסטיו

גם בימים אלה של מיתון מחריף, יש רגעים שבהם מתקשה, אפילו מבקר-מסעדות מושבע כמונו, שלא לחטוא דווקא במסעדת-גורמה. האוכל הביתי, לו הורגלנו באחרונה, ימתין בינתיים, עד חלוף ההתקף הבולמי שלנו.
הפעם בחרנו ב"איל פאסטיו", שברחוב אבן גבירול 27 בתל אביב, כשטעמנו עימנו: בסופו של דבר, זוהי אחת ממניין מסעדות הצמרת של העיר. ומכיוון שהמשפחה האיטלקית הוותיקה, החולשת על המסעדה, מעולם לא הכזיבה אותנו - החלטנו, באחת, לחזור אליה.
"איל פאסטיו" נושמת איטליה בכל רמ"ח אבריה: החל בבעלים, דרך הצוות האמון על המטבח, וכלה במלצרים. על כל אלה מתווספים האווירה, הצילומים וכלי-האוכל היצירתיים של ארץ המגף. אחרי ככלות הכל צריך להודות שקשה מאוד להתחרות במטבח איטלקי לשמו ובכל מה שכרוך מסביבו - על אחת כמה וכמה כשהמדובר במשפחה בעלת מוניטין קולינרי כל כך.
מודוס ויוונדי
שלא כמנהגנו במסעדות, הגענו הפעם ל"מודוס ויוונדי". בחרנו בארוחה זוגית משותפת, מבלי שאיש מאיתנו יחרוג ממנה. פתחנו במנת פרחי-קישואים והמשכנו במנת-תרד עם פרמזן. שתי המנות היו טעימות ובריאות כאחד וקשה היה לעמוד בפניהן, מה גם שעלה בידינו לצוד שתי ציפורים במכה אחת.
מאחר שראינו כי טוב, ומשום ש"איל פאסטיו" מתמחה במיוחד בהכנת פסטה לשמה, החלטנו ללכת על עוד מנת-פתיחה מפתה: קנלוני ממולאים. פשוט ליקקנו את השפתיים. אז מה עוד תבקשי מאיתנו מסעדה?
לזכותה של "איל פאסטיו" תיזקף עיקשותה להקדים איכות לכמות ולא לגדוש, יתר על המידה, את צלחת הסועד. עם יד על הבטן, כאן המקום להודות שמוקדשת תשומת-לב מיוחדת לכל איטריה בפני עצמה, כאילו הייתה עולם מלא, ועל קיבה מקרקרת פשוט כירכרנו סביב כל אחת מהן בחדווה.
הכבד והקל
עכשיו הגיע תורה של המנה העיקרית. כחובבי כבד הוגשה לנו צלחת של כבדי-בקר רכים ונימוחים. גם כאן הוכיח עצמו המטען הקולינרי כלא כבד מדי.
ומן הכבד - אל הקל. כדי שלא להעמיס על קיבתנו, יתר על המידה, ויתרנו הפעם על קינוח, אף שהיה מפתה למדי. בקבוק סודה גדול של "סמי פרדו" שטף באחת את הכבודה ששטה לה בבטננו. החרה-החזיק אחריו ספל האספרסו הכפול והניחוח, כפי שרק ב"איל פאסטיו" היצירתית יודעים להכינו, על-פי מיטב המסורת האיטלקית.
תמורת ארוחת הגורמה שהוגשה לנו, שילמנו 272 שקל טבין ותקילין, כולל תשר לשירות מעולה של בעלי הבית, שאין למעלה הימנו.

תאריך:  31/12/2008   |   עודכן:  31/12/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רפאל בוכניק
גם סממן של הרהור במגמת הפוגה בקרבות ייחשב להישג דרמטי של החמאס
יצחק צויג
הרג לא יגרום להם להיכנע    צריך לפגוע בחמאס היכן שכואב לו באמת    פעולה של ישראל אשר תגרום לנסיגה בשאיפות הלאומיות של הפלשתינים תהווה מבחינתם הפסד משמעותי
יואב יצחק
הדרג המדיני הצליח להוביל מבצע מרשים ואיכותי    צה"ל הצליח תוך שלושה ימים למחוץ את החמאס    עכשיו יש להסכים להפסקת אש ולהחזיר את השקט ליישובי הדרום    המלחמה נגד החמאס לא נגמרה. יש לעשותה בתחבולות - להמתין לשעת כושר ולהכות שוב, עד הפלת החמאס
רפי פרידמן
יש לזכור כי כולם נבחנים עתה: קצינים על מדיהם ופוליטיקאים על מחלצותיהם    ערב הצבת הקלפיות ברחבי המדינה וכמבוא לדיון בוועדת חקירה - יש לכולם טענות אליבי. אל נשגה בהם. הבה נטיל ספקות    לקרייריסטים יש משרות להפסיד. לנו - האזרחים - יש חיים שעליהם איננו מוכנים יותר להמר
מנחם ברוד
דווקא עכשיו צריך לקום באומץ ולומר את האמת: הטרור העזתי לא ייפסק כל עוד נהיה תקועים בתפישה שמישהו אחר יעשה את העבודה במקומנו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il