X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
דני לוסקי   |  מכללת לוסקי
תרופות הוליסטיות הן כלים למניעת תקלות ומחלות, וכן תרופות לריפוי ברפואה המשולבת כמו-כן, הן תוצר של האינטליגנציות והן ניתנות לצורך אימון אינטליגנציות
▪  ▪  ▪
שינה - מהווה תרופה הוליסטית [צילום: AP]

תרופות הוליסטיות הן אחד מחמשת המאפיינים המרכזיים של תבנית הרפואה המשולבת. תרופות הוליסטיות, הן פעולות אנושיות פשוטות, כגון: שינה, מקלחת, מחשבה חיובית, מעשה טוב, חיבוק, נשיקה, אהבה, יחסי מין, הליכה, ביקור במקום חדש, ועוד.
בכל אחת מהפעולות האנושיות קיים הרצון לתת והרצון לקבל, כך שניתן לכוון לקבלה או לנתינה. כל פעולה אנושית מאפשרת תרגול, אימון, תחזוקה, שכלול או תיקון של כל אחת מ-32 האינטליגנציות. המודעות לרצון לקבל ולרצון לתת שבכל פעולה היא שמניעה את כוח החיים (הרצון החופשי), והופכת כל פעולה אנושית פשוטה ל"תרופה" (לוסקי 2005).
תרופות הוליסטיות הן כלים למניעת תקלות ומחלות, וכן תרופות לריפוי ברפואה המשולבת. תרופות הוליסטיות הן תוצר של האינטליגנציות והן ניתנות לצורך אימון אינטליגנציות. הבנה של תפקיד כל אחת מהאינטליגנציות, יאפשרו התאמה של תרופות לאינטליגנציות.
אינטליגנציות הן יכולות או כישורי חיים (גארדנר 1996). ארבעה שלבים לאבחון ולטיפול דרך 32 האינטליגנציות: היכולת לזהות חוסר ברובד הרגשי. היכולת להגדיר רצון ברובד הרוחני. היכולת לשנות גישה ברובד השכלי. היכולת לקבוע מטרות וליישמן ברובד הגופני (לוסקי 2005).
אימון ותרגול אינטליגנציות, צריכים להפיק תוצרים מדידים בשלוש אמות מידה: שינוי במצב הגופני (עולם), שינוי לאורך זמן (שנה), שינוי בחיוניות ובשמחת החיים (נפש). "ג' אבות ותולדותיהן, ז' כובשים וצבאותיהן, וי"ב גבולי אלכסון ראיה לדבר עדים נאמנים עולם שנה נפש" (ספר יצירה, פרק 6 מ"ב).
לכל אדם יש 32 אינטליגנציות במינון ומדרג ייחודי. פרופיל האינטליגנציות האישי של כל אדם מהווה את השפה הייחודית בה הוא מתפקד ומצטיין. היכולות האנושיות מתפתחות דרך הקשרים הנוירולוגיים וזרמי החשמל. הנוירונים כמו האינטליגנציות, הן ישויות פיסיות שניתן לפתח באמצעים שונים והם מגיבים כמו ששרירים בגוף, מגיבים לאימון ותרגול. באמצעות תרגול ניתן לפתח את רשת העצבים והקשרים הנוירולוגיים במוח ובכל חלקי הגוף, הנדרשים ללמידה, לניצול מיטבי ומאוזן של פוטנציאל 32 האינטליגנציות.
המודעות לרצון לקבל ולרצון לתת שבכל פעולה היא שמניעה את כוח החיים (הרצון החופשי), והופכת כל פעולה אנושית פשוטה ל"תרופה" (לוסקי 2005).
טבלה מספר 1 "תרופות הוליסטיות" מציגה פעולות אנושיות פשוטות, בהתאמה לאינטליגנציות. תרגול ואימון פעולות פשוטות יאפשר חיזוק או יצירת קשרים נוירולוגים חדשים וכתוצאה מכך, שכלול, תחזוקה או תיקון אינטליגנציות. עבור כל אינטליגנציה ניתן לפתח "תרופות", רבות, נוספות. טבלה זו מציגה אפשרות אחת לכל אינטליגנציה, רק לצורך הדגמה.

תרופות הוליסטיות [צילום: מכללת לוסקי]
המאמר פורסם לראשונה בלוסקי, ד. (2006) "רפואה משולבת" בהוצאת מכללת לוסקי
מחבר המאמר הינו ראש מכללת לוסקי לרפואה משלימה משולבת ומפתח שיטת לוסקי
תאריך:  05/01/2009   |   עודכן:  05/01/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוני בן-מנחם
דפוסי הפעולה של ארגון החמאס ברצועת עזה דומים לדפוסי הפעולה של ארגון החיזבאללה במהלך מלחמת לבנון השנייה. ישראל חייבת להביא את החמאס באמצעות מבצע "עופרת יצוקה" להפסקת ירי הרקטות לעבר שטחה והסכמה לנוכחות של מנגנון בינלאומי ברצועה שיפקח על פעולותיו הצבאיות
יוסי אחימאיר
בחדר האטום ב"שיבא" אין אריק שרון, מחוסר ההכרה זה שלוש שנים בדיוק, יודע לאיזה מצב דירדר שלטונו את ישראל
ראובן לייב
מברוק לאהוד ברק, גיבורה של מלחמת "עופרת יצוקה"
אסתר שניאורסון גרי
ישראל יצאה ללחימה לפני שבוע, אך שכחה שלמלחמה יוצאים כדי לנצח, כדי להתגבר באופן מוחלט על האויב ולאלפו לצמיתות
ד"ר אברהם בן-עזרא
ללא ממ"דים, המבנה אינו חוקי ואינו ראוי לקבל היתר בנייה במדינת ישראל על-פי חוקיה, בשום ישוב מיישובי הארץ. רק עבור המתנחלים - החוק שונה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il