X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הקמת מדינה פלשתינית תהווה חממה לטרור ומיקום אידיאלי לצבירת נשק שיופנה אומנם גם נגד האזרחים של מדינה זו, אך גם נגד תושבי מדינת ישראל. ובהצטברותו, לא תרד מסדר היום של מדינת ישראל המלחמה הבאה וזו שאחריה
▪  ▪  ▪

הקמתה של מדינה פלשתינית בתוככי/בצמוד למדינת ישראל תיצור עוול משווע לתושביה, נזק ביטחוני למדינת ישראל, ומתנה לכנופיות הטרור.
דוגמית ממה שאמור להתחולל אם תוקם מדינה פלשתינית - מצוי במופעי האימים שברצועת עזה, שם כנופיות הטרור מסוג אחד טובחות באזרחים שנחשדו כחברי כנופיות טרור מסוג שני ללא משפט (משפט? בג"צ? הצחקתם אותם), ובטרם זאת, או כתחליף לגזר דין מוות - עברו ה"חשודים" עינויי תופת של זריקתם לקרקע מקומה חמישית, ירי בברכיים ועקירת עיניים.
דוגמית קודמת למה שעלול להתחולל תחת שלטון כנופיות הטרור - הוצג לעולם גם במלחמת לבנון, שם העבירו דם מבני עמם החיים והבריאים אל פצועים שנזקקו לדם כדי להבריא, עד מותם של אלה הראשונים.
אפשר למלא אנציקלופדיה עבת כרס בדוגמיות נוספות, שמקורן בתחום רפואת הנפש ועניינן רצח ללא דין ועינויי תופת ללא משפט, בנוסח סדאם חוסיין שטחן את יריביו פשוטו כמשמעו, ובנוסח בניו שרצחו באקראי עוברי אורח תוך כדי נסיעה ברחובות העיר.
לפיכך מצופה כי השמאל הקיצוני בישראל, שחרט על דגלו אהבת האדם וערכי מוסר וחופש, יתייצב בכל כוחו נגד העוול הזה, של הקמת מדינה פלשתינית, עוול כלפי שהוא מכנה אזרחים חפים מפשע.
משום מה - זה לא קורה.
בנוסף, הקמת מדינה פלשתינית תהווה חממה לטרור ומיקום אידיאלי לצבירת נשק שיופנה אומנם גם נגד האזרחים של מדינה זו, אך גם נגד תושבי מדינת ישראל. ובהצטברותו, לא תרד מסדר היום של מדינת ישראל המלחמה הבאה וזו שאחריה.
האלטרנטיבה ההומאנית, המתחשבת, המוסרית, וגם הכי מתאימה (כברירת מחדל) ל"מזרח תיכון חדש" של שמעון פרס, היא - שלטון על עם זר, תוך דאגה לנטרולו מאמצעי לחימה, וזה הרבה יותר טבעי, ברור, אפשרי וזול, מהאפשרות האחרת.
שלטון על עם זר במקרה זה ייטיב עם תושבי עזה מבחינה כלכלית, יצמצם את השחיתות של צמרת שלטון כנופיות הטרור, ויבטיח את שלום האזור.
עד מתי?
עד אשר המצב יאפשר אלטרנטיבה אחרת, וזה כנראה לא יקרה בקרוב.
להבהיר: גם כיום, לאחר ההינתקות, מדינת ישראל מבצעת שלטון בעזה והסממנים של שלטון זה הם רבים ביותר - שליטה אווירית וצבאית שהיא לא רק חיונית אלא גם הכרחית על כל רצועת עזה, פיקוח על כל המעברים - שאף אם יתבטל, הרי המציאות תחזירו להתקיים, לאחר הפקת לקחים קשים וכואבים, הסדרת כל התשתיות הארציות החל במערכות חשמל וכלה בתשתיות בינעירוניות כולל פיקוח עליהן, ושימוש כתובת - כפטרון - לכל המצוקות ברצועה.
אלא שכיום מדינת ישראל רק מממנת, מבלי להיאחז בקרקע ועם ניתוק בלתי אפשרי, שכן ההינתקות היטיבה עם כנופיות הטרור ששגשגו בעטייה - ופגעה לא רק במגורשים אלא גם באזרחי עזה.
חידוש ההתיישבות בגוש קטיף, דבר שיתקיים בין בדרך הקלה והנבונה של החלטה חיובית ובין בדרך הקשה לאחר הפקת הלקחים והבנה שאי אפשר ליישם שום פתרון אחר - הוא תנאי אחד ולא יחיד לשלטון הומאני על עם זר, תוך מיגור וביטול כנופיות הטרור.
ללא שליטה על ציר פילדלפי וחידוש ההתיישבות בגוש קטיף, כנופיות הטרור יקומו מחדש לאחר כל מלחמה כמו הבובה נחום-תקום.

תאריך:  06/02/2009   |   עודכן:  09/02/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הקמת מדינה פלשתינית תיצור עוול לתושביה [א]
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
מה הקטע של הערבים? יש להם 78
מדינות והם רוצים   |  6/02/09 14:53
 
- תגובה של בורות, לצערי.
מורה נבוכים  |  6/02/09 17:04
2
מה רוצים הפלשתינאים
תמימה  |  6/02/09 15:24
 
- הערה לתמימה
אב"ע  |  6/02/09 15:54
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ראובן לייב
תעריפי השיא שגובים מהם המלונות, אפילו בתקופה שלאחר החגים, מעוררים בהם תחושה של פשיטת עור בלתי-מוצדקת
יוסף אגמון
אם לא די בכך שארה"ב היא זו המובילה את כל המהלכים בישראל, תוצאות הבחירות הבאות רק יקבעו מי יהיה המנהיג הבא שייהנה מביצוע מעשי שחיתות נוספים
ד"ר אלון דהן
על ההמרה של תהליכים חינוכיים בסמים נרקוטיים, על השימוש המופרז ברטלין ועל הסכנות הטמונות בו
ד"ר רון בריימן
מאז 1993 יזמה ישראל במו ידיה את השקרים כאילו השלום מותנה בהקמת מדינה פלשתינית וכאילו אין הבדל בין היעדים של החמאס לאלה של רשות הטרור הפלשתינית. למרות שההונאה גלויה ומדממת, השמאל בישראל מסרב להכיר באחריותו למלחמות שהביא, ו"העולם" אינו יכול להיות יותר ציוני מ"מנהיגי" ישראל. הסכנה המאיימת על אובמה היא שיאמין אף הוא בשקרים הללו, יתחיל את דרכו ברגל שמאל, וייכשל כמו קודמיו
אליקים העצני
האמריקנים, האירופים וגם לא מעט יהודים על המסלול השני, בניית התשתית הפיסית של המדינה המתוכננת, "הפלשתיניות המעשית" - את התפקיד הזה לקח טוני בלייר לעצמו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il