X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
עד כמה הנוסעים לטורקיה מוכנים להשפיל את עצמם, עד כמה כבודם חסר כל חשיבות, לנסוע למדינה בה הם לא רצויים כבודם של רבים מהישראלים שנוסעים לשם עדיין בשם החיסכון של מאה שקל לנוסע - אבוד
▪  ▪  ▪
לא שווה את הכבוד הישראלי - טורקיה [AP]

במשך שנים ארוכות אני חוזר וטוען שעם של כבוד יושב בציון, אין עם ששומר על כבודו כמו אזרחי מדינת ישראל. הכבוד הוא הבסיס לקיומה של מדינת ישראל. אזרחי ישראל מוכנים להיהרג בשביל הכבוד. לא ישפיע עליהם דבר, אי-אפשר יהיה לשנות את דעת היושבים במדינת ישראל בכל הנוגע לכבוד.
מאז פרוץ מבצע "עופרת יצוקה" ראשי המדינה בטורקיה מלבים שנאה קשה ברחוב הטורקי נגד מדינת ישראל. ארדואן הגדיל לעשות ואפילו פעל נגד מדינת ישראל בכל זירה אפשרית. הוא אף החל לפעול להעמדתם לדין של חיילי צה"ל וקציניו שלחמו להגנת אזרחי המדינה מפני הטרור הרצחני של ממשלת הטרור של חמאס בעזה; הוא רוצה שהחיילים והקצינים יעמדו לדין בגין פשעי מלחמה; הוא ליבה את הרחוב המוסלמי ברחבי טורקיה לפעול נגד מדינת ישראל; עורר מהומות והפגנות שפעלו לא רק נגד מדינת ישראל אלא נגד האוכלוסיה היהודית החיה בטורקיה.
מעניין היכן היה אותו ארדואן כאשר נפלו יום יום הטילים של ארגון הטרור של חמאס ביישובי ישראל, פגעו באזרחים תמימים, בבתי ספר ועוד. היכן הוא היה במשך שמונה שנים תמימות. אני מבין את ארדואן, מותר הרי לפגוע ביהודי, בישראלי, אך כאשר אותו נפגע ישראלי-יהודי מגיב, זה הרי בניגוד לכל הכללים, מה פתאום להגיב, מה פתאום להרוס תשתיות טרור. כיום, כל מי שהולך ברחובות איסטנבול או כל עיר אחרת בטורקיה חש את האיבה היוקדת מעיני הטורקים כלפי כל מי שנשמע כמו ישראלי או יהודי. ישנם שלטים בכל פינה הקוראים להחרים ישראלים, לא לתת להם שירות ועוד. האיבה והטינה לא מסתתרות הן גלויות, נראות ונשמעות מכל פינה.
לא לישראלים בטורקיה
הישראלים אינם רצויים בטורקיה, לא חשוב מה יצהירו מנהיגים אלו או אחרים בטורקיה, הנבואה מתחילה להגשים את עצמה. טורקיה, שנחשבה לידידה אסטרטגית של מדינת ישראל, הופכת אט אט למדינה המסוכנת ביותר למדינת ישראל. מדינת ישראל, בשם פוליטיקה שגויה הנמשכת שנים רבות, לא מוכנה להכיר בשואת הארמנים בכדי לפתח יחסים עם מדינה שבקרוב מאוד תהפוך למדינה איסלאמית קיצונית שתהווה איום על מדינת ישראל איום חמור, יותר מהאיום האירני.
לא בפוליטיקה אנו עוסקים כאן אלא בכבוד האבוד של הישראלים, ראה איזה פלא - כל מי שמבקר בימים הללו ממש בטורקיה חש את האיבה היוקדת של אזרחיה המוסלמים כלפי כל ישראלי או הנשמע ישראלי או הנראה כמו ישראלי. אני, שחניתי חניית ביניים באיסטנבול בזמן האחרון לצרכי פגישה עסקית קצרה, לא עם טורקים אלא עם בולגרים ששהו בזמן הזה בטורקיה חשתי את השנאה הקשה כבר בשדה התעופה של איסטנבול.
פני הישראלי - מועדות ליריקה
ראה איזה פלא - אלפי ישראלים המשיכו להגיע לאיסטנבול, וכן לשאר אתרי הנופש של הטורקים על אף חוסר הנוחות בשהייה בימים אלו בטורקיה לכל מי שבא ממדינת ישראל. נכון, ישנם דיווחים על ירידה של כ-50% בתיירות ישראלית לטורקיה, אך עדיין חמישים אחוז מהמטיילים מוכנים לספוג איבה, טינה, שנאה יוקדת מעיניי המארחים הטורקים ובלבד שיוכלו לזכות בחופשה זולה בכמה עשרות שקלים מאשר באיי יוון או בקפריסין, חופשה שאפשר לקבלה במחיר לא יותר יקר בקפריסין או באחד מאיי יוון, ולהתקבל בברכה או במאור פנים. אבל מה יעשה ישראלי ממוצע בשביל לחסוך מאתיים שקל, הוא הרי בתום חופשתו ייצא למסע קניות ברחבי השווקים לביגוד מזויף בטורקיה, יקנה חולצת לקוסט מזוייפת בכמה שקלים ויילך איתה ברחובות ישראל בגאווה רבה. הוא הרי יכול לקנות את אותו הזיוף בשווקי ישראל. למה לקנותו דווקא בטורקיה, לישראלים הפתרון.
אני לא מבין את הנוסעים לטורקיה, עד כמה הם מוכנים להשפיל את עצמם, עד כמה כבודם חסר כל חשיבות, לנסוע למדינה בה הם לא רצויים, לטייל ברחוב ולהיזהר לא לדבר בעברית. מכל מקום, ברחובות טורקיה ניבטת בצורה גלויה השינאה כלפי כל דבר המזוהה עם ישראל. לתת פרנסה למי שמוכן לרצוח אותך, זה כבודם האבוד של רבים מהישראלים שנוסעים עדיין לטורקיה בשם החיסכון של מאה שקל לנוסע. או אולי מגיע לישראלים היחס הזה, אולי למדו עמי העולם שלישראלים אתה יכול לירוק בפנים והם יקבלו זאת באהבה העיקר שיחסכו מאה שקלים.
אני הפסקתי לקנות מוצרים המיוצרים בטורקיה, כולל פירות יבשים, אני לא נותן פרנסה למי ששונא אותי. אני חושב שעל המוני ישראל לאמץ גישה זאת ולא לחשוב על חיסכון של שקלים בודדים. יש לעצור כל קניות מהשונאים אותך, וזה כולל כל מוצר המיוצר בטורקיה.

תאריך:  19/02/2009   |   עודכן:  19/02/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עם של כבוד-העם היושב בציון
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
כל מילה בסלע
ב.דין  |  19/02/09 16:00
2
לא יעזור כלום
חד קרן  |  19/02/09 20:29
3
מה אתה רוצה מדלפונים
vbvvbfdgffd  |  19/02/09 20:54
 
- אני לא יודע
חיימקה  |  19/02/09 23:44
4
תורכיה תהיה קיצונית יותר מאירן
יוסי יוסי  |  19/02/09 22:25
 
- לא רק לישראל
יוני פוזנר   |  20/02/09 12:05
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב לוי
כיצד לקבל שירות אפקטיבי מעורך הדין    איזה שירות עדיף יותר - מעורך דין יחיד או ממשרד עורכי דין?    מהם היתרונות של גדלי המשרדים השונים
רחל נפרסטק
אביהו סופר
אהבת הכסא ותאוות השלטון. זה כנראה מה שנותר מן הציונות והסוציאליזם והרביזיוניזם וכל שאר ה"איזמים" היהודיים הגדולים. פני העם - לאן?
ציפי לידר
העם לא הלך שולל בבחירות אחרי שחקני הרכש החדשים    לבני אישרה כי כל הדרכים המובילות אל קריית הממשלה כשרות    שחרור ברגותי - הֲרֵה אסון    מדוע חיכו שנתיים וחצי לשחרור שליט?    ועוד: על סמים ועל פוריות בקרב המגזר החרדי
ד"ר פינקי פיינשטיין
הספר נכתב ומיועד לאלה שמתמודדים עם הופעת הסרטן בגופם, בהווה או בעבר    במהלך הספר אציע הצעות שונות שעיקרן הפעלה שלך    ההפעלה תסייע לך לבחון את עצמך בדרכים שונות, בהיבטים שונים הקשורים לחיי היום יום שלך ואף תגרום לך ליצור שינויים בחיים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il