X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כל הבעיות הלאומיות והעולמיות הניצבות לפתחנו, האויבים מסביב, הכלכלה, האבטלה הגואה, המפעלים שנסגרים, אירן המתחזקת והמאיימת, לא מעניינות את לבני - לציפי עניין של פיקוח נפש - להקים עוד מדינה לערבים נתניהו, המשימה החשובה עם כניסתך לממשלה היא לשדרג את התקשורת המנאצת שמשליטה שטיפת מוח יומיומית לטובת מדינת כל מוסלמיה
▪  ▪  ▪
רוצה חומוס? - אולי בסיבוב הבא. לבני [צילום: פלאש 90]
לבני, שהתייצבה בראש מחנה הנסיגות לא זכתה עם מחנה השמאל לאמון הציבור, לא לשלום תמורת שטחים, לא לרמת הגולן תמורת חומוס בדמשק, לא לוויתורים בירושלים וביהודה ושומרון. ההתקפלות הפחדנית אינה רצויה עוד בעיני מרבית העם

לאחר שאנשי קדימה וציפי בראשם מיצו את הפרק החשבוני כי 28 הם יותר מ-27 והיא המנצחת (אפשר לחשוב שהייתה מצליחה להקים ממשלה לאחר שכידוע נכשלה בכך עם 70 מנדטים שעמדו לרשותה) במשחק הכיסאות בין השמאל ובין עצמו, מאחר שחלה נדידת מנדטים של הרגע האחרון מהעבודה וממרצ לקדימה,לאחר שהוחלט שם ללכת על בעל הסיכויים הגדולים יותר ולהתגייס כעיתון אחד וכערוץ טלוויזיה מוחלט, למענה.
כעת שבים כל מוקיריה מהתקשורת ומהמפלגה להפחדות הרגילות. מה יהיה אם תהיה כאן ממשלת ימין "קיצונית" שתביא לקיפאון מדיני? כבר ראינו לאן לקחה אותנו הרתיחה שלהם להקמת מדינה פלשתינית, היישר לשתי מלחמות כושלות ואומללות לדרום, הממשיך לרוץ למקלטים מדי יום. כל הבעיות הלאומיות והעולמיות הניצבות לפתחנו, האויבים מסביב, הכלכלה, האבטלה הגואה, המפעלים שנסגרים, אירן המתחזקת והמאיימת, לא מעניינות את לבני - לציפי עניין של פיקוח נפש - להקים עוד מדינה לערבים. איפה נכתב במגילת העצמאות שמדינת ישראל קמה לתכלית זו? והתקשורת ממשיכה להריע לכל הגיגיה ומעשיה, למין ריקודיה על במה עם דנה אינטרנשיונל, הפיכתה בברים של תל אביב ל-די-ג'יי ועד היותה למודל חיקוי לכל כוכבי תרבותנו, הבדרנים והדוגמניות למיניהם.
תרים אחר "חוזר בתשובה" פלשתיני
לא פעם נשאלתי על-ידי אנשים מפוכחים, הכיצד מעזה ממשלת ישראל לכוון אקדח בדמות מדינה פלשתינית לרקתו של העם היהודי, מה מסתתר מאחורי זה ומי אלה הבוחשים בכך? האם זה סוג של טירוף, רוע שטני? איך אפשר להסביר הגיונית את הדחף ללכת לוויתורים ומתנים, לא די שבכסילותנו חילקנו חלקי ארץ ונוכחנו בתוצאות, לפי שרצועת עזה סיפקה לנו ממש "פיילוט" להבין שכל שטח שנמסור ייהפך למחסן נשק אדיר, להתקפות בלתי פוסקות על ישראל באמצעות טילים וגראדים, למדינת טרור שאין עוד כמוה בעולם...
היום, עושים ברצועת עזה מרצחי אל-קאעידה וטרוריסטים אירנים כבתוך שלהם ועסוקים בתכנון המתקפות הבאות. כל טיסות המסוקים מעל הרצועה הוגבלו מפחד טילי קרקע אוויר שהוכנסו לשם. הלא כבר התנסינו בכל הניסיונות שהביאו עלינו חדשות לבקרים. ממשלת המיעוט של יצחק רבין חוללה כאן את אחד האסונות הגדולים כשהביאה את רב המרצחים ערפאת עם צבא מחבליו. ומאז ועד היום, למרות כל מעשי הטבח הנוראים שלהם, לא חדלים לחפש בקדחתנות אחר איזה פרטנר, תרים אחר אי-מי שיסכים לקחת את הארץ, ובתמורה, יחתום לנו על "צאטלך" שלא יחזור עוד על מעשיו "הרעים".
ויש שראו את המראות ושמעו את הקולות והפנימו את האסונות, ובבחירות האחרונות בא הדבר לידי ביטוי, אומנם לא כפי שהיה צריך להיות, אבל בכל זאת זה היה הרוב. לבני, שהתייצבה בראש מחנה הנסיגות לא זכתה עם מחנה השמאל לאמון הציבור, לא לשלום תמורת שטחים, לא לרמת הגולן תמורת חומוס בדמשק, לא לוויתורים בירושלים וביהודה ושומרון. ההתקפלות הפחדנית אינה רצויה עוד בעיני מרבית העם, שחדל להאמין לפלשתינים וגם לפוליטיקאים שעוד מאמינים להם.
להחליף את התקשורת
לנתניהו אכן ממתינה תקופה לא פשוטה. הנאורים בעיני עצמם ינסו בכל כוחם להפיל את ממשלתו, התקשורת ומערכת המשפט לא יתנו לו אפילו יום אחד של התארגנות בטרם יתגייסו כל יריביו ויעשו את מירב המאמצים שממשלתו תתרסק. הם גם יפנו לכל מקום אפשרי בעולם וישמיצו ויוציאו דיבה רעה כהרגלם. ולכן, חייב נתניהו עם כניסתו לתפקיד לחולל שינויים עמוקים. ראשית לכל - החלפת התקשורת. איזו הצדקה יש למשל להמשך קיומה של תחנת גלי צה"ל שאין בשידוריה ובשידורי החמאס כמעט כל הבדל, מה שרוצים אנשי החמאס דורשים גם כל הברקאים, והדיינים והליפקין-שחקים למיניהם.
מדוע לא לפתוח את תחנות הרדיו והטלוויזיה לשוק חופשי על בסיס מסחרי ואזי יאיישו מקומות אלה גם נציגי מגזרים אחרים? מדוע אנו מחויבים לשמוע את עוינות שדרני כל הערוצים לכל דבר ועניין שיש בו יהדות ולאומיות, לשמוע את סגידתם לאויב? יש עוד אזרחים במדינה שמממנים את התקשורת מלבד שלושת המנדטים של מרצ. מדוע שלא נזכה סוף סוף למגוון דעות שישקפו את כלל הציבור? די לדיכוי חופש הביטוי והמחשבה ולהשתלטות על כל חלקה טובה שבאמצעותה משליטים שטיפת מוח יומיומית לטובת מדינת כל מוסלמיה. ואם יעשה זאת נתניהו בצורה נכונה ובאומץ לב, ולאחר מכן יתפנה לתיקון מערכות אחרות, אולי יהיו כאן החיים טובים יותר ואת זה תמיד נזכור לו.

תאריך:  04/03/2009   |   עודכן:  04/03/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ציפי, חומוס בדמשק כבר לא תנגבי
תגובות  [ 25 ] מוצגות  [ 25 ]  כתוב תגובה 
1
כל מילה בסלע !!!!
קוביצ  |  4/03/09 11:48
2
מאמר נהדר וכואב
עמיחי שוקרון  |  4/03/09 12:40
3
הבעיה היא שביבי זה בדיוק ציפי. ל"ת
ביבי לוזר שמאלני!  |  4/03/09 13:29
4
ציפי לבני לא רלוונטית
מורן כהן  |  4/03/09 13:37
5
אני מקוה שנתניהו יקרא את המאמר ל"ת
נמאס מהתשקורת  |  4/03/09 13:46
6
ציפי לבני לא רלוונטית ל"ת
מורן כהן  |  4/03/09 14:47
7
ציפי לבני לא רלוונטית ל"ת
מורן כהן  |  4/03/09 14:50
8
ציפי "המנגבת" - חלום באספמיא
מיכל מירושלים  |  4/03/09 15:12
9
את נחרצת וביקורתית
שניאור זלמן  |  4/03/09 15:47
 
- אסור לפרידמן לעזוב
אסתר שניאורסון גר  |  4/03/09 22:15
 
- מקובלת עליי דעתו של שטרוזמן
מיכל מירושלים  |  5/03/09 08:57
10
תוצאות הבחירות מדברות בעד עצמן
טהורת המידות  |  4/03/09 15:48
11
מאמר נפלא -נבון מרוכז ובהיר ל"ת
אברהם שלום  |  4/03/09 16:35
12
חומוס בדמשק
זמירה  |  4/03/09 16:41
13
לדמשק היא לא תנגב אבל ל"ת
לנתניהו עוד איך  |  4/03/09 18:01
14
הזדמנות שניה מהבוחר לא תקבלי
שושפרי  |  4/03/09 18:21
15
כיף לקרוא כל מילה !!! ל"ת
R&D  |  4/03/09 19:01
16
לא רק מדינה אלא אפילו לאום
צביה מידד  |  4/03/09 19:43
17
גב' שניאורסון נכון קודם התקשור
סימה ר"ג  |  4/03/09 19:57
18
נתניהו אל תשבור שמאלה
צ.מ  |  4/03/09 21:03
19
כדי שביבי ישלוט כראוי עליו לאז
קורן נאוה,טבריה  |  5/03/09 05:39
 
- נאוה, מחזיקה אחריך בכל מלה.
אסתר.ש.  |  5/03/09 08:55
20
מאמר יוצא מהכלל
פנחס שמש  |  5/03/09 13:22
21
שבי בשקט ציפורה לא נחמדת
פ.ש  |  5/03/09 13:29
22
מזלנו הגדול שציפור לא ראש ממשל ל"ת
ברוך שפטרנו ממנה  |  11/10/09 16:52
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר אברהם בן-עזרא
וכי מה סבר איש העסקים הישראלי? כי הפלשתיני באמת יחזיר חוב, כאשר לא יהיה מעוניין בכך?! כי ההוצאה לפועל ומנגנוני האכיפה בישראל הם באמת בעלי יכולות גבייה לגבי שטחים הנשלטים על-ידי כנופיות הטרור?! כי אצלם - אושיות הדין והצדק קיימים ברמה כלשהי המאפשרת ניהול עסקי סביר ומקובל?!
יהונתן דחוח-הלוי
פעם נוספת מייחס ארגון בצלם לישראל הריגה של צעיר פלשתיני תמים    בדיקה מגלה, כי הצעיר הפלשתיני היה פעיל בגדודי אל-קסאם, נטל חלק בפיגועי טרור ונהרג בעת שניסה להניח מטען חבלה    מדוע מפיץ ארגון בצלם מידע בלתי מהימן?
עו"ד יוסי דר
מי שהיה נשיא בית המשפט העליון והיועץ המשפטי לממשלה "זכה" להיתקל במצב אישי מיוחד מאוד כאשר טיפל בתיקו של אבא אבן והחליט לסגרו - שלא בצדק!   
ד"ר דויד שוורץ
סקירה אודות ממשלות האחדות הלאומית - מ-1967 ועד 2003
רו"ח חננאל ובר
עלינו ללמוד בימים אלו את לקחי חוּר, שבסירובו להשתתף במנהיגות מאוחדת, למעשה עשה "פוטש" נגד אהרון ונגד משה, ובכך איפשר את החטא הגדול ביותר של עם ישראל, אותו חטא שעדיין, אחרי שלושת אלפים שנה, לא הצלחנו לתקן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il