X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אינני נוסע במונית עם נהג ערבי משום שאני חושש לחיי כאן כמובן קופצים כל "יפי הנפש" להזדעק ולהתריס בפני את גִּזענותי, אך כמו פיגועי הטרקטור, יש עוד הרבה בקיעים כאלה ואחרים בחומת המגן שלנו
▪  ▪  ▪

פיגוע דריסה שלישי בירושלים. שלושה טרקטורים ישראלים ושלושה טרקטוריסטים ערבים. הפעם זה נגמר בנס, אבל בכל זאת כדאי להפנים את העובדה שחזית נוספת של טרור הולכת ומתפתחת. אין מנוס מהשאלה - אלו אפשרויות נוספות קיימות וכיצד מקדמים את פני הרעה הבאה שתופיע בדמות אחרת? אני מניח שכל מעביד המעסיק טרקטוריסטים ערביים יבחן אותם ואת מהימנותם בשבע עיניים לאחר שלושה "מקרים", אך כדאי מאד לחשוב על פרצות אחרות המזומנות למפגעים בפוטנציה ועל הקלות הבלתי נסבלת ביכולת לממש פיגוע.
בירושלים ובחיפה רבים הם נהגי המוניות הערביים. כאן כמובן קופצים כל "יפי הנפש" להזדעק ולהתריס בפני את גִּזענותי ואת שנאת הערבים, שאני מסית ומדיח ויש לכבול אותי בידי וברגלי. כל אלה הם כמובן הבלים! אינני נוסע במונית עם נהג ערבי משום שאני חושש לחיי. פשוט מאד. איך אני יודע שהנהג הוא ערבי? אוהּ, מצאתי שיטה בדוקה - אני עוצר מונית ושואל את הנהג "הודו לה' כי טוב" אם הוא עונה לי "כי לעולם חסדו" - אני עולה. אם הוא שואל אותי איפה זה - אני לא עולה!
אני כמובן משנה את הפסוקים כל הזמן. "יתגדל ויתקדש" מול "שמיה רבא", "שמע ישראל ה' אלוקינו" מול "ה' אחד", "אם אין אני לי" מול "מי לי" ועוד ועוד. פשוט מקיים את המצוה "ונשמרתם מאד לנפשותיכם". לא רוצה לנסוע עם ערבים, לא נכנס לכפרים שלהם, לא קונה מסוחריהם, לא אוכל במסעדותיהם, ואם פחד, חשש ואימה הם גִּזענות, אזי אני גִּזעני בכל רמ"ח איברי ושס"ה גידי.
אני מניח כמובן שנהג מונית ערבי המוצא את פרנסתו מן היהודים, לא ירצה לכרות את הענף עליו הוא יושב או לגזור חרפת רעב על ילדיו. הגיוני לגמרי שערביים שהם אזרחי מדינת-ישראל או תושבים בה יוכלו לעסוק ללא הגבלה בכל מלאכה המזומנת להם, אבל מה לעשות ואני פוחד מהם? אם לעלות למונית נחוץ אומץ-לב, אני לא עולה. נקודה. מי שרוצה לנסוע איתם שיבושם לו ואם יש כאלה שחוששים, חובה לבדוק את האפשרות הזאת ולהוכיח פראנויה.
נאמר שחוליה של התנזים, הג'יהאד האיסלאמי, החמאס", החיזבאללה או כל אירגון טרור אחר, יקחו נהג מונית ערבי כזה ויאיימו עליו שאם הוא לא מביא עד הערב יהודי, רצוי חייל ועוד יותר רצויה חיילת - למקום מסוים שבו ימתינו לו, הם ישחטו את ילדיו לנגד עיניו. הם יסבירו לו שהוא גוייס ברגע זה ברצונו או שלא ברצונו למאבק העולמי של האיסלאם ביהודים וכדאי מאד שיתייחס ברצינות לכוונותיהם. מה יעשה אותו נהג מסכן? ילך למשטרה? יזעיק את כוחות הביטחון?
יש עוד הרבה בקיעים כאלה ואחרים בחומת המגן שלנו. אני בטוח שהממונים על ביטחון הפנים במדינת-ישראל שוברים את הראש ועושים לילות כימים לקדם את פני הרעה הבאה שלא תהיה פיגוע דריסה. אולי משום כך לא צפו כל רע מטרקטוריסט ערבי.

תאריך:  05/03/2009   |   עודכן:  05/03/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ונשמרתם לנפשותיכם
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
תגיד אתה צימחוני ?!
תאב בצע  |  5/03/09 20:03
2
לאחר שלשה פגועי טרור בזמן קצר
גדעון אמיר  |  5/03/09 21:35
 
- גדעון אמיר תפסיק עם ההצגות
אתה לא דובר אמת  |  6/03/09 09:38
3
ואני מזה שנתיים מדיר רגלי
יחזק  |  5/03/09 23:34
 
- אתה נורמלי להביע דעה כזו?
הדעה הקדומה  |  6/03/09 02:28
4
דודו אלהרר, אתה פשוט אכזבה...
אלון ה  |  6/03/09 11:17
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אפרת אהרוני
האישה המודרנית היא גם יפה וגם אופה ובעיקר עייפה    לכבוד יום האישה הגיע הזמן לבדוק מה השגנו עד כה, איפה נמצא השוויון האמיתי בין גברים לנשים, והכי חשוב - מה יהפוך אותנו למאושרות
שי ברק
אילו התנהלה אחרת, הבחירות לכנסת ה-18 היו אמורות להיות ההזדמנות של מפלגת העבודה לחזור ולהרכיב ממשלה בישראל    אילו!
צ'לו רוזנברג
דווקא אלה הרואים את עצמם כמתקדמים, כליברלים מושבעים, חייבים לצאת נגד התופעה הנלוזה של כניסה לחייהם הפרטיים של הידוענים למיניהם    הזכות לפרטיות היא זכות אדם בסיסית שיש לכבדה ולהגן עליה
יורם דורי
דבר אחד צריך להיות ברור: מי שנכנס לממשלה במגמה לטרפד ימצא עצמו מהר מאוד מטורפד    ממשלת טרפוד לאומית אינה משאת נפשו של איש ובודאי שלא תצליח להתמודד עם האיומים והסכנות הניצבים לפתחנו    אם לא ניתן למצוא חזון מאוחד ודרך משותפת - עדיף להיפרד מאשר לטרפד
יונתן מלמד
המשבר עדיין אינו מורגש במלוא עוצמתו בגלל ה"שוטף פלוס"    בעוד חודש-חודשיים תגיע ההשפעה האמיתית לחברות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il