X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מי אמר שפורים נמשך יום אחד בלבד? הנה כמה כותרות מהשבועות האחרונים, המביאות למסקנה שכולם התחפשו ו/או שתו לשוכרה
▪  ▪  ▪

וילה ב-650 מיליון שקל - ממשלת אולמרט מאשרת בישיבתה האחרונה לפני הבחירות את הקמת בית ראש הממשלה החדש, בתקציב של 650 מיליון שקל. ממשלת אולמרט נמנעת מלדון במיגון בתי הספר באשקלון, בנימוק שזוהי הוצאה כספית כבדה וראוי שההחלטה עליה תתקבל בידי הממשלה החדשה.
עסקת טיעון עם קצב - מני מזוז מסביר לבג"צ שהוא חתם על עסקת טיעון עם משה קצב בשל הקושי הראייתי בחשדות נגדו. מני מזוז מגיש כתב אישום נגד משה קצב בנימוק שיש סבירות מספקת שבית המשפט ירשיע אותו בעבירות המיוחסות לו.
מו"מ במלון 5 כוכבים - הכנסות המדינה ממיסים צפויות להיות השנה לפחות 30 מיליארד שקל מתחת למתוכנן בתקציב המדינה. ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו, עומד להעניק לשותפותיו הקואליציוניות מיליארדי שקלים.
בנימין נתניהו ואנשיו מכינים תוכניות למאבק בהשלכותיו של המשבר הכלכלי החמור ביותר מזה 80 שנה. בנימין נתניהו ואנשיו מקיימים את המו"מ להקמת הקואליציה בבתי מלון בדרגת חמישה כוכבים.
קצבאות למצביעי שס - הרב עובדיה יוסף קורא לחסוך במשלוחי מנות בשל המצב הכלכלי הקשה. שס עומדת לקבל תוספת של מיליארד שקל לקצבאות למצביעיה.
תוספות שכר לעובדי בנק ישראל - סטנלי פישר מגבש תוכניות חירום בשל המשבר הכלכלי. סטנלי פישר מעניק תוספות שכר של עשרות מיליוני שקלים לעובדי בנק ישראל.
תגובה בלתי אמינה - ישראל הצהירה שתגובתה להמשך הירי מרצועת עזה תהיה "בלתי מידתית". ישראל מגיבה בחיסולים נקודתיים, הפצצת מנהרות ובהגשת מחאה לנשיא התורן של מועצת הביטחון, שגריר לוב באו"ם.
הדשא בטדי לא מתייבש - "ישראל מתייבשת" מכריז קמפיין ממשלתי. ביום שני שעבר, בעיצומה של סופת גשמים, נפתחות לפתע הממטרות באיצטדיון טדי בירושלים.
פרקליט ויסמן מטיח האשמות - גיא ויסמן מואשם באחת המעילות הגדולות בתולדות שוק ההון הישראלי. פרקליטו של ויסמן זוכה לכותרות לאחר שהוא מטיח האשמות במגיש החדשות יעקב אילון. האחרון הוא עד במשפט וכלל אינו יכול להתגונן.
רכבת 2009 ל-2016 - בשנת 1892 חנכו העות'מאנים את קו הרכבת מיפו לירושלים. בשנת 2009 מודיעה רכבת ישראל, כי חנוכת הקו המחודש תידחה לאזור 2016.
עובדי הדסה משלמים - בית החולים הדסה נאלץ לקצץ בשכר עובדיו בפרט ובתקציבו בכלל, לאחר שהארגון הפסיד 90 מיליון דולר אצל ברנרד מאדוף. מלכ"רים לא מעטים נמנים על קורבנות מאדוף, לאחר שקיבלו עיניים גדולות והחליטו שהשקעות סולידיות לא מספיקות להם. את המחיר משלמים העובדים והציבור.
קשת מקשקשת - "קשת" מוציאה 800-650 אלף שקל על כל פרק של "ארץ נהדרת" ורוכשת 44% ממניות ערוץ 24 ב-15 מיליון שקל. "קשת" מזהירה מפני קריסת הטלוויזיה המסחרית ודורשת הקלות בדמי הזיכיון למדינה.
מכבי ת"א מחוץ למגרש - מכבי תל אביב בכדורסל מאבדת את גביע המדינה ומודחת מהיורוליג כבר בתום שלב הטופ-16, לאחר שבמהלך העונה החליפה את כל הצוות המקצועי והביאה לארץ 12 שחקנים זרים. יו"ר מכבי תל אביב בכדורסל, שמעון מזרחי, אומר שהעונה הנוכחית איננה כישלון.

תאריך:  09/03/2009   |   עודכן:  09/03/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ונהפוך הוא - רק בישראל
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
גיא ויסמן ויעקב אילון
רמי אזרח מאוכזב  |  9/03/09 11:58
2
אכן זה אחד מלקחי פורים!
ירון זכאי  |  9/03/09 14:40
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ראובן לייב
המוקשים הצפויים לבנימין נתניהו משותפיו הפוטנציאליים העכשוויים רק מזמינים קריסה מהירה
רות פורסטר
קשה לנתח את התנהלותו של ד"ר סרוב כאשר קיבל שוחד מאת העבריין אשר הגיע לחדר המיון. חוסר שיקול הדעת, ייתכן שמתוך פחד, מנע ממנו לנהוג כמקובל - ועל כך נענש
בצלאל לביא
אם יסתבר שממשלת הימין מקרטעת, ציפי לבני צפויה לספוג כמה חצים כראש האופוזיציה    לבני תוכל להלין רק על עצמה כשיסתבר לה כי גילתה קוצר ראות שלא רק שלא תואם את הדימוי הנדרש מ"מנהיגה אחרת", אלא אפילו ממנהיגה "קיימת"
רות פורסטר
פרקליט המדינה: "נבחן התנהלותנו בפרשת משה קצב"   אכן, יפה דיברת, מר לדור    התנהלותכם בפרשת קצב, כמו בפרשת אולמרט, היא במקרה הטוב עינוי דין    אינכם מסוגלים להגיע להחלטה, והאזרח הנתבע עובר את כל מדורי הגיהנום עד להסכמה ביניכם לבין עצמכם
ד"ר יוסי מלמד
למה נשים נמנעות מלרכוש חיתולים רב פעמיים?    נוחות הרכישה חשובה לנשים יותר מהאחריות הסביבתית    סקר שנערך בקרב נשים בהריון מעלה מחשבות נוגות על חיים ירוקים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il