X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כיצד נסיגת ונוס משפיעה על כל מזל ומזל תחזית שבועית כללית וגם: בני מזל דגים יגיעו השבוע לנקודת שיא בחיי האהבה. הגיע הזמן לפעולה!
▪  ▪  ▪

בשבוע האחרון נכנס כוכב וונוס, המשפיע על מערכות יחסים וכספים, לנסיגה, וישהה שם עד למחצית החודש הבא ה-17 באפריל, וגם לאחר מכן, ייקח עוד כשבוע עד אשר דברים יחזרו למסלולם.
אני חוזרת ומדגישה כי כל נסיגה באה תמיד להדגיש נקודות אותן העדפנו לא לראות ואפילו להתעלם מהן, כדי לא להתעמת איתן. הנסיגה גורמת לכל הבעייתיות ולכל הנושאים הבלתי פתורים לצוץ מחדש, במגמה לפתור אותם, וכמו תמיד, נסיגה היא תמיד זמן לפתירת בעיות.
כל מערכת כספית או אישית שלא עומדת בלחץ הנסיגה - סופה להתפורר או להתחזק, ולכן אין צורך להיבהל מהנסיגה, אלא לקחת אותה כדבר מאתגר.
להלן הנושאים בהם תשפיע הנסיגה על המזלות השונים:
טלה - אתם המזל היחיד שנהנה מהעובדה שוונוס בנסיגה במזל שלכם, כיוון שאותה וונוס מאפשרת לכם לבלות וליהנות יותר מהרגיל, מבלי להיכנס עמוק מדי לשאלות קיומיות שאין מקומן נוח עכשיו.
שור - יחסים בין אישיים נמצאים אצלכם בתקופת מבחן. נראה שהאירועים השונים בחייכם מכריחים אתכם לפעול בדרך שונה מהרגיל וגם במובן הכלכלי. בעוד כחודש יתבהרו הדברים ואז תוכלו להמשיך לפעול כרגיל.
תאומים - אתם נמצאים עכשיו בהתחלה חברתית חדשה בה יש לכם יכולת להכיר אנשים נוספים וחדשים אשר יעזרו לכם להעלות את מעמדכם החברתי. זוהי תקופה מעולה ליצירת קשרים ולקידום מעמדכם האישי.
סרטן - יחסים בין אישיים יהיו במרכז העניינים אצלכם בנושאי עבודה. זהו הזמן המתאים עבורכם לנסות ולקדם את מעמדכם המקצועי. בנוגע לחתימה על חוזים וכו', מומלץ לחכות לסיום הנסיגה.
אריה - ונוס קשורה אצלכם עם נסיעות וטיולים למרחקים קצרים או אפילו ארוכים. זה הזמן שלכם לחזק את הקשרים האישיים והעסקיים עם אנשים מעבר לים, וליהנות מיחסים קלילים ולא בהכרח מחייבים.
בתולה - היחסים האישיים שלכם יעברו שדרוג, ותחושו בצורך להביע את הרגשות שלכם בצורה פיזית ואינטימית. זוהי תקופה בה מומלץ לכם לחזק צורך זה שיביא אתכם לגבהים חדשים בזוגיות.
מאזניים - נושאי הזוגיות יעמדו על הפרק בחודש זה, ותרגישו שאתם מחזקים את היחסים הבין אישיים שלכם. יש לכם הזדמנויות להכיר אנשים נוספים ומעניינים, כך שמומלץ לכם לנסות ליהנות עכשיו מכל העולמות.
עקרב - נסיגת ונוס תחדד לכם את נושאי העבודה הבלתי פתורים שלכם. נראה שאתם מאוד מעוניינים להתחזק בנושא זה, אך הסביבה אינה מאפשרת לכם. אל תרגישו לא בנוח וחפשו לעצמכם מקום אחר.
קשת - יש לכם צורך עז לצאת ולהכיר אנשים חדשים כדי להתרענן ולהזרים דם חדש במערכת הסטטית שלכם מבחינה רגשית. אל תהיו בררניים יתר על המידה, והרשו לעצמכם להתפרש למקומות רבים ומגוונים.
גדי - נושאי המשפחה שלכם יהיו מאוד אינטנסיביים בתקופה זו, וייתכן ואחד מהקרובים לכם יצטרך את עזרתכם הרבה יותר מהר מכפי שחשבתם. זה הזמן שלכם להעמיד את המשפחה שלכם בראש סדר העדיפויות.
דלי - זוהי תקופה מעולה להיות במחיצת הסובבים אתכם, לשוחח איתם וליהנות מתחושה של חדווה ועשייה. זה הזמן לנסות ולשנות את הסביבה שלכם כדי להתרענן ולשנות אנרגיות.
דגים - כספים תמיד היוו מקור לדאגה עבורכם, ועכשיו יותר מתמיד אתם מוטרדים מכך שכל מה שתכננתם עד היום, נראה כדורש שינוי והתייחסות שונה ומתאימה יותר לנסיבות. עשו זאת - הגיע הזמן!

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

System.String[]

תאריך:  11/03/2009   |   עודכן:  11/03/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
צ'לו רוזנברג
אירן גרעינית היא סיבה לאי–יציבות אזורית, העלולה לגרום לנזקים בלתי הפיכים    אי לכך, יש לטפל בסוגיה האירנית בשום שכל ולא בהתלהמות
חיים זנדברג
לצופה המערבי ובוודאי מנקודת מבט פמיניסטית, נראית המציאות של נשים ערביות המוותרות על חלקן בירושה לטובת אחיהן, כמציאות שאינה מתיישבת עם מעמדן הראוי של נשים בחברה המודרנית    אך לכל מטבע יש שני צדדים
אריה דרוקמן
נדרש מנהיג שידע לשכנע ידידים ויריבים כי לכל בעיה ישנה אלטרנטיבה נאותה, ולא להתבסס בחוסר החלטיות    היש לנו מנהיג כזה?
איתמר יזדי
אם גם לכם נמאס מהשיגרה השוחקת, אם גם לכם מתחשק להחזיר את שאבד וכה חסר בחיי הזוגיות שלכם, כל מה שנדרש מכם לעשות, זה לבחור את הצימר הרומנטי שלכם
איתמר יזדי
פרחים הופכים אותנו, את כולנו, המעניקים אותם ומקבליהם, רכים יותר, נוחים ונינוחים, סבלניים יותר, אנושיים. מתנת פרחים – מתנת אוהבים    להלן יחסי האנוש והפרח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il