X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כן, יש לנו קלפים. מגואלים בדם, טמאים, אבל קלפים שאפשר לשלוף אותם עכשיו ולהמירם בחייל צה"ל שבוי; בנער הממושקף עם החיוך החלבי הקורע לב שלו. בנשמת חיים העקודה על מזבח אין-אונותה המקוממת, המחפירה, של ממשלת ישראל בכלל ושל העומד בראשה, בשלהי כהונתו
▪  ▪  ▪
עם המבט התמים. גלעד שליט

עיצמו עיניים. סיתמו את האף. איטמו את כל הפתחים. סיגרו את כל הנקבוביות. הסיחו את הדעת. עיצרו את הנשימה.
שוו בנפשכם, בעיני הרוח הפקוחות (עיני הבשר עצומות, זוכרים?) שהמחבלים שאמורים להימסר לחמאס, כולם, עד האחרון, הנקלה והבזוי שבהם, עד כ-ו-ל-ם, תמורת שחרורו של גלעד שליט הם מטבעות עוברים לסוחרים. שהם רק כסף.
הגידו לעצמכם שהם, אכן, המחיר. רק המחיר. כל המחיר. מחיר שלא שווה כסף אבל שווה חיים. מחיר מציל חיים. חיים שלא יסולאו בפז ואף בכסף לא ייאמדו. חיים ששווים כל הון שבעולם.
אל תחשבו. אל תערכו השוואות. אין כאן "שיקולים לכאן ולכאן" גם אם יש. לא עכשיו. לא עוד. עכשיו, מי יודע כמה גרגרים נותרו, אם בכלל, בשעון החול הנגרע, האוזל, מה שיש הוא שאלת חיים או מוות. חד וחלק. כי יש כאן רק חיים שתלויים מנגד. חיים שצריך להצילם. חיים שאפשר להצילם. חיים שאיש מאתנו לא יסלח לעצמו ולזולתו אם וכאשר יתברר, לחרדתנו, שהיה אפשר להצילם מבעוד מועד ובכל זאת הם לא ניצלו, כי לא הצילו אותם, במועדם. כי בזבזנו זמן בדיונים על אודות "שאלת המחיר".
גלעד שליט נמק בשבי. הוא אינו כלוא בבית כלא שיש בו סדר יום, ספירה, ארוחות במועדן, שעות תעסוקה, שעה של טיול בחצר (אם מרימים עיניים, אפשר לראות שמים), מציאות קשה שיש בה עוגנים קטנים, אחיזות של שגרת חיים, אומללים ככל שהם, שעשויה להותיר אדם שפוי.
גלעד שליט שבוי. מי יודע היכן ובאיזה תת-תנאים. גלעד שליט שבוי. אין כיום מילים נוראות מאלה בשפה העברית. חיזרו עליהן פעמים אין-ספור ותיווכחו להרגיש איך בכל פעם הן מכות בעוצמה חזקה יותר במפתח הלב.
אסור לסמוך על איש מבחוץ שיפעל לשחרורו. לא על נשיא צרפת ניקולא סרקוזי, עם כל הכבוד וההערכה לכנותו ולנכונותו לסייע לשחרורו. לא על המצרים. לא על מתווכחים עלומי זהות ושם, שליחי רצון טוב ככל שיהיו.
יש אדם אחד, נכון לעכשיו, עדיין, שיכול לשחרר את גלעד שליט עוד היום. אהוד אולמרט, בערוב ימיו כראש ממשלת ישראל.
אולי ינסה מי מהמחבלים לאחר שחרורם לפגע בנו. אולי לא. אין לדעת. זו השערה. יום יבוא - הביאו את היום! - שאולי נופתע מהשקט שבו ייטמעו המשוחררים בחיי החופש החדשים שלהם.
אין לנו זמן לבזבזו בעיסוק, בניחושים ובהשערות, בתחזיות ובנבואות. מה שאינו בחזקת השערה אלא עובדה ודאית היא קיומה של המשוואה הברורה: שחרור המחבלים שהחמאס תובע את שחרורם תמורת שליט יאפשר את שחרורו לאלתר.
כן, יש לנו קלפים. מגואלים בדם, טמאים, אבל קלפים שאפשר לשלוף אותם עכשיו ולהמירם בחייל צה"ל שבוי; בנער הממושקף עם החיוך החלבי הקורע לב שלו, עם מבטו התמים. בילד של כולנו. בנשמת חיים העקודה על מזבח אין-אונותה המקוממת, המחפירה, של ממשלת ישראל בכלל ושל העומד בראשה, בשלהי כהונתו.
וגלעד עדיין שם. בגיהנם.

תאריך:  15/03/2009   |   עודכן:  15/03/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 חגי הדס
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גלעד עדיין שם - בגיהנם
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
4 אמהות צוהלות מול 160 שכולות
מב"י  |  16/03/09 01:33
2
ממשלה "מטומטמת"...
הרשלה  |  16/03/09 08:51
3
מבין לרגשותיך
אריה דרוקמן   |  16/03/09 09:15
4
פייסבוק- גלעד שליט GILAD SHAL
לאלתר  |  16/03/09 15:26
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלמה אידן
נתניהו הודיע שהעסקה עליה תחליט הממשלה היוצאת, תהיה מקובלת עליו. הוא מעדיף, ש"תפוח האדמה הלוהט" לא ייפול לידיו, שלא יצטרך להתמודד עם משפחת שליט המיוחצנת והמתוקשרת, ואף לא עם אחריות ישירה לתוצאות הנוראות הצפויות לעסקה
מאיר אלקרייאף
אין לצרף את קדימה לשום ממשלה באמתלה של אחדות. עם קדימה בממשלה לעולם לא תהיה אחדות - תהיה סכינאות וחיפוש הזדמנות להפיל את נתניהו
רוברט טרז'ינסקי
הסרט "פיתנה", המציג את הטפת הקוראן לדיכוי אלים של הבלתי-מאמינים, הוקרן לאחרונה בפני חברי הקונגרס בארה"ב, בנוכחות יוצרו - חירט וילדרס, לוחם חירות בן זמננו
ענת טימין
כאשר אנו בעודף משקל, קצב המטבוליזם שלנו גבוה יותר וכל הפחתה בצריכה הקלורית תוביל לירידה במשקל    הדרך הטובה ביותר לעזור למטבוליזם שלנו להגיע למקסימום, גם בזמן דיאטה היא לבצע פעילות גופנית
עו"ד אברהם פכטר
תוצאות הבחירות מחייבות את נתניהו לגמישות בחלוקת התיקים עם חברי הקואליציה. ברור שיישארו ממורמרים - בעיקר בליכוד, אבל זאת הפוליטיקה. יחד עם זאת, אסור לביבי להיכנע או למסור את תיקי המפתח לליברמן או לשס, פן יגרום לקרע בביתו הוא
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il