X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
דניאל כהן, דניאל גורטלר וויקטור סטניסלבסקי בתוכנית חגיגית מפניני הרפרטואר של מוצרט (25 ו-26 במרס, בשעה 20:00 באולם הקונצרטים על-שם קראון בתיאטרון ירושלים)
▪  ▪  ▪

שלושה "ילדי פלא" ישראלים, ששמם דרך בשמי המוזיקה הקלאסית העולמית, יופיעו השבוע (בימים רביעי וחמישי) במשותף עם התזמורת הסימפונית ירושלים ויגישו מפניני הרפרטואר של מוצארט.
השלושה - המנצח דניאל כהן, והפסנתרנים דניאל גורטלר וויקטור סטניסלבסקי - ישמיעו את הפתיחה לאופרה, "החטיפה מן ההרמון", את הקונצ'רטו לפסנתר ואת הקונצ'רטו לשני פסנתרים - כולם של מוצארט.
שלושת המוסיקאים הצעירים, בעלי קריירה בינלאומית עשירה, זוכים כיום לביקוש אדיר בשמי המוזיקה הקלאסית העולמית ונהנים מהערכתם הרבה של מבצעים אדירים, כמו דניאל ברנבוים ופול טורטלייה.
מחוננים ומנוסים
"מנצח נפלא, מחונן ומנוסה, ו"איש צעיר עם אינטליגנציה מוסיקלית יוצאת-דופן" - כך כונה באחרונה המנצח דניאל כהן על-ידי המנצחים דניאל ברנבוים וסיר פיטר מקסוול, להם שימש כאסיסטנט בהכנות לקונצרטים שונים. כהן, בן 25 בלבד, וכבר מכהן כמנהלה המוסיקלי של התזמורת הסימפונית "עדן" בלונדון, עימה הופיע בנובמבר האחרון בבכורתו ב"קווין אליזבת הול". הוא גם התפרסם כמנצחה הראשי של התזמורת הקאמרית של ג'רזי, שם ניצח על סולנים ידועי-שם, בהם ניקולה בנדטי (כינור), מייקל קולינס (קלרניט) והחצוצרנית בעלת המוניטין, אליסון בלזם.
בקייץ הקרוב ישתתף דניאל בכיתות האמן של פייר בולז, באקדמיית הקיץ של פסטיבל לוצרן. דניאל הוא גם מנהלו האמנותי והמנצח של אנסמבל גרופיוס בישראל, שהתמחה ברפרטואר, המשלב תחומי אמנות שונים, כנגינה, ריקוד ומשחק. ההפקה האחרונה של אנסמבל גרופיוס, עם השחקן איתי טיראן, זכתה להצלחה גדולה ותועלה שוב באפריל הקרוב בתיאטרון הקאמרי. כמנצח-אורח הופיע כהן עם תזמורות חשובות בישראל ובאירופה.
תלמידי חכמים
אחד מהרגעים הגדולים בקריירה של הפסנתרן הישראלי דניאל גורטלר היה כשהוזמן להחליף את מוריי פראייה בביצוע הקונצ'רטו לפסנתר של שומאן, בניצוחו של ולרי גרגייב, עם הסימפונית של סן-פרנסיסקו. גורטלר, יליד 1965, הוא פסנתרן בינלאומי, שמנגן ברחבי העולם עם תזמורות גדולות וחשובות, בהן הפילהרמונית של לונדון ב"קווין אליזבת הול". הוא ניגן תחת שרביטם של גדולי המנצחים בעולם, בהם כריסטוף אשנבך, מייקל טילסון תומס וזובין מהטה. הוא השתתף בהקלטת הווידאו של יצירתו של מרק נייקרוג, "מבעד לוורדים", ביחד עם פנחס צוקרמן. לתודעת העולם הוא נכנס בעקבות הרסיטל שנתן לראשונה באולם ה-92 בניו-יורק ובו ביצע את מחזור השירים ללא מילים של מנדלסון.
הפסנתרן הצעיר ויקטור סטניסלבסקי (יליד 1082) היה תלמידו של דניאל גורטלר לפני שהשלים את לימודיו אצל פרופסור אריה ורדי. מאז הופיע ברחבי העולם עם תזמורות חשובות. בפסטיבלים יוקרתיים, כמו רבינייה - הפסטיבל הבינלאומי למוזיקה קלאסית - הוא זכה בפרסים רבים בתחרויות בינלאומיות, ועל אף גילו הצעיר, כבר נתן כיתות-אמן בקונסבטוריון למוזיקה של שנגחאי בסין ובאוניברסיטה של קלגרי בקנדה.

תאריך:  22/03/2009   |   עודכן:  22/03/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
2 פסנתרים, 3 כוכבים ומוצארט אחד
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
מספר הערות....
מטאטא  |  22/03/09 12:26
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד א. בבג'נוב, עו"ד א. סטופל
התקנות החדשות לפינוי מושכר מאפשרת לפנות דייר שאינו משלם בסדר דין הדומה לסדר דין המהיר    אך הן אינן מטפלות בביצוע הפינוי, בפולשים, ועוד...
קובי לירז
התפיסה לפיה לכלכלה יש רק שני כיוונים - קפיטליזם או סוציאליזם אינה מדוייקת דיה    כמו לרוחות השמים, גם לכלכלה ארבעה כיוונים אפשריים
אריה אבנרי
ברק הצהיר כי "יאפשר למפלגתו להשתקם באופוזיציה" אך חומד את תפקיד שר הביטחון בממשלת ביבי    ומי הוא שיטיף לאולמרט על 'נקיון כפיים'?    הערת אזהרה (28)
ראובן לייב
עכשיו כבר אפשר לגלות: לאורך כל שנותיה של המדינה ניטש מאבק-יוקרה עז בין צמדים של זמרים ישראלים על תואר הזמר המוביל, מאבק שהסתיים תמיד בתיקו
אריה דרוקמן
חובה לטפל בנושאים שהועלו במהירות ולפרסם את הממצאים והלקחים    חשוב שחיילים בצה"ל ידעו כי המטרה במלחמה היא לבלום את האויב ולצמצם את יכולתו להילחם בנו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il