X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כאשר העובדות טופחות כך על פניה, ומול עם שהצביע נגד "חזון שתי המדינות", איך לבני עדיין עומדת ב"ככר פלשתין" ומפגינה בעיקשות תחת דגל אש"ף שצבעיו דהו?!
▪  ▪  ▪
מסרבת לרדת לקרקע המציאות. לבני [AP]

בכיכר האדומה במוסקבה מפגינים לפעמים, תחת דגלים אדומים דהויים ודיוקנאות בלים של סטאלין, שרידי המאמינים הבולשוויקים. הם מזכירים לי את דביקותה האדוקה, הפאתטית, של הגברת לבני במדינה הפלשתינית.
היא שומעת את הפרופ' שלמה בן-עמי, שמאלן עוד בימים שהיא הייתה "תלמידת ז'בוטינסקי", מתוודה (מעריב 13.3.08): "אין דבר כזה 'תהליך שלום'. רעיון שתי המדינות לשני העמים כבר לא רלוונטי ולא אטרקטיבי מספיק גם לנו, גם להם ... מו"מ עם אבו-מאזן הוא שיח עם רוח רפאים ... הוא מייצג את הקליקה של אוסלו ... לבני דומה לטרקטור ... ששוקע בבוץ ... נותנת גז, אבל הטרקטור שוקע עוד יותר. אין היום תנועה פלשתינית לאומית. יש שני פלגים, אש"ף שלא קיים וחמאס שהוא הרוב המקובל. חמאס לא מקבל את רעיון שתי המדינות ושני העמים ... הפלשתינים - ... המדינה הפלשתינית ... מעולם לא הייתה חלומם."
ראש המוסד לשעבר, אפרים הלוי, הגיע לאותה המסקנה מזווית אחרת. בראיון בערוץ 7 (18.3.09) הוא מונה תנאי מינימום שיש להטיל: פירוק חימוש, איסור כריתת הסכמים בינלאומיים, שליטה על המרחב האווירי והאלקטרומגנטי, פיקוח על מקורות המים. לנתניהו רשימה חופפת, בתוספת פיקוח ישראלי על הכניסות והיציאות. ברור שהפלשתינים לא יקיימו אף אחד מן התנאים האלה, ההופכים את "מדינתם" לבדיחה, וכל העולם יתמוך בהם. כרגיל, במקום בנקודות זכות תמורת וויתורנו על מולדתנו ההיסטורית, נחטוף גינויים על התעללות במדינה הרכה, המסכנה.
אפרים הלוי מסתמך על הערכות מודיעין אמריקניות, לפיהן המושג "מדינה" יכול לעבור שינוי משמעותי, ולהפוך ל"שטחים" בעלי מעמד שונה (כלומר - מופחת .א.ה.).
לבני גם שמעה בוודאי את עמדתה החדשה של הח"כית רונית תירוש ממפלגתה (ערוץ 7 18.3.09): "ניסיון ההתנקות לימד אותנו שאין למהר ולהחזיר שטחים". ולשרת החוץ לבטח שלחו העתקי ניירות עמדה שניפקו דרגים סקנדינביים בכירים, "שהתייאשו מחזון המדינה הפלשתינית" (מקור ראשון, 20.3.09), והאומרים "שפתרון חלוקת הארץ כבר בלתי ניתן לביצוע וההיתכנות של פריצת דרך מדינית עפ"י המתווה המסורתי היא חסרת סיכוי וקודרת."
עוד איתות ממקום מפתיע: אתר 'דבקה' (18.3.09) מוסר, ששירותי המודיעין הסעודיים מקימים ברצועה מיליציה צבאית משלהם. חזרו איפוא הימים, שבהם לכל מדינה ערבית היה "ארגון שחרור פלשתיני" משלה ופלשתין שימשה כקרניים פן-ערביות לנגח את ישראל, לא יותר.
האוויר יצא גם מ"מפלטו האחרון של השמאלן", השד הדמוגרפי. לא ייתכן שלאוזניה של שרת החוץ לא הגיע המידע המרנין, שהנתונים הערביים עליהם התבססו נבואות הזעם הדמוגרפיות היו שקריים: מספר ערביי יהודה ושומרון הוא 1,5 מיליון (ולא 2,5), וביחד עם העזתים 2.7 מיליון (ולא 4). הלידות הערביות בירידה והלידות היהודיות דווקא עולות - מ-69% ב-1995 ל-74% ב-2006 ומפער פריון בין יהודים לערבים בשנות הששים (בקו הירוק) של שישה ילדים לאישה - לפער של 0.7 ילדים בלבד בשנת 2008. בין הנהר והים (ללא עזה) היהודים הם רוב של 67% (60% עם עזה).
ונשאלת השאלה, כאשר העובדות טופחות כך על פניה, ומול עם שהצביע נגד "חזון שתי המדינות", איך היא עדיין עומדת, מנהיגת קדימה, ב"ככר פלשתין", מפגינה בעיקשות תחת דגל אש"ף שצבעיו דהו, בצל הדיוקנאות הבלות של "קליקת אוסלו" - ככינויו של בן-עמי?!
רחמנות!

תאריך:  25/03/2009   |   עודכן:  25/03/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לבני ופלשתין האבודה
תגובות  [ 10 ] מוצגות  [ 10 ]  כתוב תגובה 
1
תודה
משה אברהם  |  25/03/09 16:07
2
נכון ועוד
יצחק 1  |  25/03/09 16:52
3
נפלאות העשיה הפוליטית
ראובן נוף  |  25/03/09 17:30
4
תרגע
ע.ג1  |  25/03/09 17:59
5
ציפקה - סכנה לעם היהודי...?!
הרשלה  |  25/03/09 18:38
6
2 גדות לירדן.זו שלנו,זו גם כן
א. פובליציסט  |  25/03/09 18:59
7
אז מה אתה מציע? המשך אפרטהייד?
סמולני1  |  25/03/09 23:57
 
- רק טיפש לא רואה את הכתובת -
הרשלה  |  26/03/09 08:13
8
אליקים העצני
רונן גולדשטיין  |  26/03/09 00:38
9
לבני היא בדיחה, וכך גם מי
אין לסמול מנהיג  |  26/03/09 08:45
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יאיר גודינר
לקראת חג הפסח: פעמונים - ארגון לשיקום כלכלי מסביר כיצד להשתמש נכון בהמחאות, אלו פעולות של צ'קים מהוות עמלות שורה, וממה כדאי להימנע
ד"ר אברהם בן-עזרא
על אף השיפור האחרון בדיני הבוררות, עדיין יש הבדל רב בין הליך שיפוטי רגיל בבית המשפט לבין הליך אצל בורר    במקרים המצריכים בוררות מול קבלן - הסיכונים בהליך עולים בעשרות מונים
יוסי אחימאיר
באוניברסיטת תל אביב נקבצים היום שרידי המפלגה הקומוניסטית הישראלית. כל זה היה אולי טוב ויפה אלמלא השלטון הקומוניסטי המדכא היה כל-כך אנטי-אנושי, אנטי-ישראלי, אנטי-ציוני, אנטי-יהודי    הגיע סוף הקומוניזם?
רות פורסטר
רק ימים יגידו באם המהלך של אתמול היה ראוי ונכון, אך בלי כל ספק, הדרך בה הוליך ברק את מפלגתו ובוחריו אל אותה החלטה, הייתה מאוסה, שקרית והפגינה אובדן כבוד מוחלט למילה, ולבוחר
ראובן לייב
המסעדה שבבית ציוני אמריקה בתל אביב מתאימה את ארוחותיה לקהל שוחרי התרבות שלו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il