X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
נתניהו בגד בבוחריו – האומנם? האם גם פנייה של ציפי לבני לנתניהו, להצטרף לממשלת אחדות, הייתה נחשבת לבגידה שלה בבוחריה?
▪  ▪  ▪
ציפי לבני [צילום: AP]
קווים (לא-ישרים?) לדמותה של יו"ר קדימה:
אותה גברת שאמונה על הדרך הנכונה, יודעת בדיוק מה נכון לעשות ומה לא נכון, מה צודק ומה אינו צודק, ובכלל, היא היחידה שיודעת את כל האמת, הנסתרת מבינתנו, ואין בילתה.
שאלתי את עצמי אם היא עדיין לא החזירה את הסרט לספריית הווידאו השכונתית?

   רשימות קודמות
  זוהיר אנדראוס, האם יש גבול לסאטירה?
  יוזמת השלום הישראלית
  אם תרצו אין זו אגדה

אתמול אחה"צ התבשרנו שההסכם שנרקם בין בנימין נתניהו לאהוד ברק קיבל תמיכה גם בוועידת מפלגת העבודה. מיד לאחר מכן, ובעצם גם בזמן השיחות עם מפלגת קדימה, צצו להם, כפטריות אחרי הגשם, למרות השנה השחונה, כל אלה, שגם ביום רגיל וללא כל סיבה, ישקיעו מאמץ עילאי לשכנע אותנו בסכנה שיביא עלינו בנימין נתניהו וממשלת הימין שעבורה, ורק עבורה, באופן מתמיה, מתאים המושג ממשלת ימין קיצונית צרה.
לא אלאה אתכם בחיטוט משמים בהיסטוריה של מדינת ישראל ובכמות הממשלות הצרות להפליא, מן הצד השמאלי של המפה הפוליטית, שלא הייתה לאותן פטריות שום בעיה איתם ודרך תפקודם, או אי-תפקודם, זה מיותר מן הטעם הפשוט שהם לא יתנו לעובדות לבלבל אותם.
המצב הנוכחי הינו תרגום אמיתי של צורך שהיה קיים, כמעט תמיד, ונדרש, כמעט אחרי כל מערכת בחירות, דהיינו חבירה של הגופים הפוליטיים הגדולים לקואליציה רחבה, ככל האפשר, שתאפשר מרחב תמרון וניהול טוב יותר של המדינה, כן ניהול המדינה לא רק ניהול הממשלה, ובזה אני בטוח שיתמכו גם כל אותן פטריות המתנגדות לנתניהו.
לאור המצב הפוליטי, ובהמשך להצהרותיו הבהירות והחד-משמעותיות במהלך קמפיין הבחירות, מבצע בנימין נתניהו את מה שהבטיח, בין אם זה היה תכסיס טקטי, תעמולת בחירות או כל מושג אחר שתבחרו. בסופו של דבר, יש לבחון את המהלך מנקודת מבט של טובתה של מדינת ישראל. אני יודע שהמושג הזה "טובת המדינה" הפך לקלישאה, אמר את זה פואד בן-אליעזר יום לאחר הבחירות הסוערות בוועידת מפלגת העבודה, זה עדיין מושג שצריך להיות חשוב לנו ולנבחרים לכנסת לפני החשיבות, היתרה, שהם מעניקים למפלגתם או למצב הפוליטי האישי.
הסרט של ציפי
הקשבתי קשב רב לדבריה של גברת ציפי לבני, היום בגלי צה"ל, אותה גברת שאמונה על הדרך הנכונה, יודעת בדיוק מה נכון לעשות ומה לא נכון, מה צודק ומה אינו צודק, ובכלל, היא היחידה שיודעת את כל האמת, הנסתרת מבינתנו, ואין בילתה, ושאלתי את עצמי אם היא עדיין לא החזירה את הסרט לספריית הווידאו השכונתית?
אני בטוח שאחרי המשפט האחרון יהיו רבים ביניכם שיזעמו ויתבעו את כבודה, שאין בכוונתי לפגוע בו, למרות שאין אני נמנה על תומכיה. רגע לפני שתעשו כן תשאלו את עצמכם מה היה קורה אם לגוש השמאל הייתה אפשרות להקים ממשלה צרה, שבתוכה רחמנא ליצלן, יש גם מפלגות השוללות את קיומה של מדינת ישראל, ומספר המנדטים של קדימה היה נמוך באחד משל הליכוד, האם גם פנייה שלה לנתניהו, להצטרף לממשלת אחדות, הייתה נחשבת לבגידה שלה בבוחריה (שנתנו את כוחם לגוש השמאל)? או שהיה נחשב, על-ידי אותן פטריות, לתבונה פוליטית, בהירות מחשבה ואצילות של מנצחים? אני חושב שהתשובה ברורה וידועה מראש.
אם כך, בנימין נתניהו, ראש הממשלה המיועד, עושה בדיוק מה שמצופה ממנהיג של מפלגה פוליטית, שקיבל מנדט מנשיא המדינה להקים ממשלה בישראל ולעשות כל שנדרש לעשות כן בזמן הנקוב בחוק. כל שאר האמירות בדבר בגידתו בבוחריו הן חסרות שחר, נגועות בטעם וריח של פטריות באושות, ומנוגדות לכל היגיון פוליטי קר שהיה פועל לטובתם או לרעתם של אחד מהמועמדים האחרים, גם אלו היודעים הכל על כל דבר.

אזרח מו הישוב, עובד בהיי-טק
תאריך:  25/03/2009   |   עודכן:  25/03/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מצעד הפטריות הפוליטיות
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
דרך חדשה
א.פובליציסט  |  25/03/09 19:05
2
ציפורה כרגיל יודעת
רק לקשקש שטויות  |  25/03/09 19:20
3
נמאס לשמוע אותך
נמאס לשמוע את  |  25/03/09 20:01
4
התפוצצות הר הגעש קדימה - בדרך!
הרשלה  |  25/03/09 20:57
5
הכנס ואסביר לך.
החכמולוג  |  26/03/09 04:09
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסי עבדי
האשמות בדבר ביצוע "פשעי מלחמה", טענות על שימוש ישראלי בילדים פלשתינים כ"מגן אנושי", ועדויות על רצח חסר הבחנה    כל זה, ואנחנו ממשיכים לשתוק    אנשי מערך ההסברה היקרים, אל תתביישו ללמוד מהאויבים, בן-לאדן יעשה לכם בית ספר
ד"ר רונן יצחק
כישלון המשא-ומתן עם החמאס בעניינו של החייל גלעד שליט עלול להוביל לניסיונות גוברים של ארגוני החבלה לחטוף חיילים ואזרחים ישראל נוספים כדי ללחוץ על ממשלת ישראל לשחרר אסירים פלשתינים    באחרונה הודיע דובר החמאס, פאוזי ברהום, כי לגלעד שליט יצטרפו בקרוב אחים נוספים לשבי החמאס. האם ישראל מוכנה לכך?
אליקים העצני
כאשר העובדות טופחות כך על פניה, ומול עם שהצביע נגד "חזון שתי המדינות", איך לבני עדיין עומדת ב"ככר פלשתין" ומפגינה בעיקשות תחת דגל אש"ף שצבעיו דהו?!
יאיר גודינר
לקראת חג הפסח: פעמונים - ארגון לשיקום כלכלי מסביר כיצד להשתמש נכון בהמחאות, אלו פעולות של צ'קים מהוות עמלות שורה, וממה כדאי להימנע
ד"ר אברהם בן-עזרא
על אף השיפור האחרון בדיני הבוררות, עדיין יש הבדל רב בין הליך שיפוטי רגיל בבית המשפט לבין הליך אצל בורר    במקרים המצריכים בוררות מול קבלן - הסיכונים בהליך עולים בעשרות מונים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il