X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אתם מגדירים את עצמכם כערבים-פלשתינים-מוסלמים. כשזה נוח לכם אתם מוסיפים "ישראלים" במה אתם ישראלים? בתרומה החיובית שלכם במדינה? איזו תרומה יש לכם למדינה? אתם, שהייתם תקווה של ראשי מדינה נאיביים (שלא לומר טיפשים) שתהיו גשר לשלום ולהבנה עם השכנים הערבים, לא השכלתם לחבר אפילו שיר שלום אחד
▪  ▪  ▪
אוכל את העוגה ומשאיר אותה שלמה. טיבי [צילום: פלאש 90]

ב"יום האדמה" הפלשתינים של מדינת ישראל מתעוררים שוב - עוד הזדמנות לנגח ולהכפיש את המדינה שהם חיים בה. "הצבא הישראלי רוצח ילדים ונשים", נשמע בכל מדיה אפשרית קולו המגמגם של המסביר הלאומי-פלשתיני-ערבי ח"כ אחמד טיבי. הוא ושאר חבר מרעיו אינם מחמיצים הזדמנות לנגח את הצבא הישראלי, את העם היהודי ואת מדינת ישראל. ההמון המוסת נוהר אחריהם, צמא דם, מנצל את הדמוקרטיה הישראלית עד תום, מנצל את רצון רוב העם הישראלי לשלום ולסובלנות ומחזיר באבנים ונאצות. "איטבח אל יהוד" משפט פופולרי בהפגנות והתלהמות. גם תוך כדי מבצע 'עופרת יצוקה', מבצע שנועד להגן על כל תושבי ישראל מאויב אכזר, הטובח מזה שנים רבות באוכלוסיה אזרחית, בלב יישובי דרום הארץ, לא חסכו את שבט לשונם הפלשתינים שחיים במדינת ישראל.
גבירותיי ורבותיי, הפלשתינים החיים במדינת ישראל,
לדעתי, כל אזרח במדינה חייב לתרום תרומה משמעותית בהרבה מתרומתכם, או לפחות חלקכם הגדול. למרות זאת, קיבלתם וממשיכים לקבל הרבה יותר מאזרחים שמשרתים את המדינה בנאמנות. "בצניעותכם" דרשתם שוויון זכויות אך קיבלתם עודף זכויות. אתם טוענים על קיפוח בתשתיות, אך אין יום שלא מתרוממת לפחות ווילה מפוארת חדשה אחד בכפרים שלכם. אתם טוענים לקיפוח בחינוך, אך אינכם מחויבים או רוצים לשרת בצבא, או בשרות לאומי.
חיילי צה"ל משרתים שלוש שנים רצופות בשירות חובה ובכל שנה ימי מילואים רבים, מגנים בגופם ובנפשם גם עליכם; באותו זמן אתם עושים לביתכם ו/או לומדים השכלה גבוהה, מנצלים זמן יקר זה על-מנת לנגח את העם היהודי ואת המדינה שמאפשרת לכם הטבה זו. אתם המצאתם "סטארט אפ" - לאכול את העוגה, ליהנות ממנה, ולהשאיר אותה שלמה.
לא טעיתי, חיילי ישראל מגנים עליכם בגופם ובנפשם, אין לי ספק שגם אתם יודעים זאת (או לפחות הבוגרים שבכם). אילו אחיכם הפלשתים היו חלילה כובשים את מדינת ישראל, אתם הייתם בין הנפגעים הראשונים (כך היה במלחמת לבנון השנייה). הוותיקים שבכם יודעים היטב שהפלשתינים מעבר לקו הירוק אינם סופרים אתכם; זו בדיוק הסיבה שאתם מתנגדים בתקיפות לרעיון העברת גושי התיישבות ערבית-פלשתינית-מוסלמית מריבונות ישראלית, לריבונות פלשתינית-ערבית-מוסלמית, לא ע"י טרנספר, אלא ע"י העברת הגבול הריבוני. אין ספק שרעיון כזה יאפשר לכם להגשים את חלום חייכם, להיות שייכים למדינה פלשתינית-ערבית-מוסלמית. אם כך, מדוע אתם מתנגדים? מדוע אתם מתעקשים בתוקף להשתייך למדינה מאוסה מבחינתכם, שמקפחת אתכם? אתם רוצים אוטונומיה, יש לכם מדינה פלשתינית בהתהוות, מדינה שאמורה להגשים את כל חלומותיכם, אז מדוע לא?
אתם, או לפחות רובכם, מגדירים את עצמכם כערבים-פלשתינים-מוסלמים. כשזה נוח לכם אתם מוסיפים "ישראלים"; במה אתם ישראלים? בתרומה החיובית שלכם במדינה? איזו תרומה יש לכם למדינה? אתם, שהייתם תקווה של ראשי מדינה נאיביים (שלא לומר טיפשים), שתהיו גשר לשלום ולהבנה עם השכנים הערבים, לא השכלתם אפילו לחבר שיר שלום אחד. במקום זאת חלק מכם, ובמיוחד נבחרי הציבור שלכם, הדתיים והחילוניים - מסיתים, מגדפים ומסלפים עובדות.
ראשי המדינה קבעו את השפה הערבית, שפתכם, כשפה שנייה במדינה היהודית, אך רובכם אינם משרתים בצבא או בשירות לאומי. קיבלתם זכויות מלאות כולל הזכות לבחור ולהיבחר, אך חברי הכנסת שלכם אינם מייצגים את האינטרסים שלכם, ומציגים לא מעט סצנות מבישות לכם ולמדינה, תוך כדי ייצוג והגנה בלתי הגיוניים על אויבי המדינה, על רוצחים חפים מפשע. אחד מחברי הכנסת שלכם חשוד בריגול, נמלט על נפשו למדינת אויב, אך ממשיך ליהנות מהטבות כלכליות מהמדינה שנגדה לכאורה ריגל.
אם תגידו שזו אשמת ההנהגה הישראלית, אסכים איתכם. מספר מנהיגים רצו ורוצים מאד לרצות אתכם, נציגיכם מוזמנים לכל האירועים הממלכתיים, נציג שלכם מונה לשר בישראל למרות שגם הוא לא תרם מאומה למדינה. מנהיג ישראלי רם מעלה שהגדיר את הקסאמים הקטלניים כ"חפצים מעופפים", מגיב באיפוק רב כנגד המהומות שאתם יוצרים בכל מיניי תירוצים. ישראל זו המדינה היחידה בעולם שכוחות משטרה נמנעים בה משיטור קבוע בכפרי מיעוטים, מ"חשש להתלקחות מהומות". כנראה שישראל זו המדינה הדמוקרטית היחידה בעולם שרוב אזרחי המדינה חוששים ונמנעים מכניסה לישובי מיעוטים במדינה, ולעומת זאת, איש מהמיעוטים אינו חושש להגיע לכל מרכז בילוי אפשרי בכל מקום במדינה, להטריד בנות ולהתנהג בצורה בוטה.
בכפרים שלכם אינכם מרשים אלכוהול, אינכם מרשים לבנות לצאת עד שעה מאוחרת, אך הבנים שלכם פורקים כל עול במרכזי הבילוי, מרשים לעצמם מעט יותר מדי עם בנות יהודיות, מה שלא יעזו אפילו לחשוב על בנות הכפר שלהם...
אתם דואגים לאחיכם הפלשתינים ובצדק, אבל אתם, בניגוד לאחיכם, למדתם והתחנכתם במדינה דמוקרטית. הייתי מצפה מכם לצאת במחאה כנגד פיגועי התאבדות רצחניים, כנגד ירי מאסיבי על אזרחים חפים מפשע, כנגד הטרור. אתם המשכילים, האינטלקטואלים, לא פציתם פה כנגד החיזבאללה, שמשך שנים לא אפשר ביקור שבויים שהתגלו כמתים. אינכם פוצים פה גם כנגד החמאס שעושה אותו דבר עם גלעד שליט.
זו דרך האיסלאם? אתם הראשונים שזועקים על כביכול "פשעים נגד האנושות", אך מצדיקים בלהט פושעים נגד האנושות בעליל!
אינכם מסוגלים להודות שבכסף שקיבל הארכי-רוצח ערפאת, אפשר היה להקים לפחות שלוש מדינות לתפארת, שיכונים חדשים, אתרי תיירות, מקומות תעסוקה, אזור סחר חופשי וכיד הדמיון הטובה. אבל הארכי רוצח, שחלקכם כל כך מעריץ, בחר לקחת את רוב הכסף לעצמו במקום להשקיע בעמו.
ממשיכיו עושים אותו דבר; במקום להנחיל השכלה לדור הצעיר, מלמדים אותם שנאה והרג חפים מפשע; במקום לחנך את הנוער להרחבת דעת, שולחים אותם להיות שהידים-רוצחים שפלים; במקום לבנות בתי חולים ושיכונים חדשים, מנציחים את מחנות הפליטים; במקום ליצור מקומות תעסוקה, רוכשים כמויות אדירות של נשק ותחמושת; במקום לבנות בתי מלון ואתרי תיירות, הארכי-רוצח ערפאת וממשיכי דרכו בחרו לבנות מקלטים ממוגנים שיאפשרו להם להסתתר כמו שפנים מפוחדים כאשר העם הישראלי אינו יכול להבליג יותר.
ואתם שותקים, מפקירים את פשוטי העם הפלשתיני האומלל, דברי ההבל שאתם מפזרים מעודדים פשעים נגד האנושות שהחמאס מבצע נגד עמו, ונגד "מדינתכם" שאתם כל כך מתעקשים להיות שייכים אליה.
ההיסטוריה מלמדת שהעם הפלשתיני עשה טעויות רבות, לא הגיע הזמן ללמוד מהטעויות?

תאריך:  06/04/2009   |   עודכן:  06/04/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הפלשתינים של מדינת ישראל, נמאסתם
תגובות  [ 20 ] מוצגות  [ 19 ]  כתוב תגובה 
1
אין עם פלסטיני הם סתם ערבים  ל"ת
נא לדייק זה חשוב  |  6/04/09 18:20
2
יישר כוח!
בן שלמה  |  6/04/09 20:20
3
יישר כוח!
בן שלמה  |  6/04/09 20:26
4
שהגיעו בגלל פרנסה לארץ מערב..
ישנם ערבים מפגרים  |  6/04/09 20:34
5
חבל. חבל. חבל.
אבנר צפוני  |  6/04/09 21:33
 
- עלות התל"ג
ארנון12  |  7/04/09 01:29
 
- לפני שינוע
אבנר צפוני  |  7/04/09 09:11
 
- עסקי שינוע
מיקיס  |  7/04/09 14:38
 
- "לטממבל" הטורן,
יהודי גאה,  |  7/04/09 20:41
6
כל שר ערבי שינאם בכנסת נגד ישר
אחד העם--  |  6/04/09 21:47
7
My conclusion
Gilead  |  7/04/09 00:00
8
transfer now, ל"ת
transfer now,  |  7/04/09 02:03
9
העיקר אנחנו גם משלמים להם יפה
דן ה  |  7/04/09 02:03
10
לגרש כל "בוגד ערבי" הממדינה
יהודי גאה,  |  7/04/09 14:13
11
כיוון האצבע מטעה
תורם חינם  |  7/04/09 14:50
12
הטור הכי מדהים שקראתי ב10 שנים ל"ת
האחרונת  |  7/04/09 20:56
13
מדהים! ומאד חבל שלא מפנימים.
nauknh  |  7/04/09 22:11
14
על כיבוש קיפוח ואפליה
zahamani  |  7/04/09 23:25
15
כהנא צדק
כהנא צדק  |  31/12/17 07:06
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר אברהם בן-עזרא
הסיסמה השחוקה השגורה בפי רה"מ, כמנטרה חוזרת בעקבות שטיפת המוח אותה הצליחו לבצע קיצוני השמאל בחשיבה המדינית, לפיה המטרה הניצבת בפני הממשלה היא נקיטת מדיניות של שלום וביטחון, היא בגדר משימה בלתי אפשרית
אריק מויאל
את הליך התקצוב הדו-שנתי - הצלחתו, תכנונו והצדקתו לשנים הבאות, נוכל לראות ולבחון באמצעות גורם מרכזי והוא היציבות הכלכלית אשר תשרה במדינה וכממשק ישיר בהצלחת הממשלה
יואב לוי
הגם שאנחנו צודקים במלחמתנו העיקשת בטרור, צודקים במאבקנו לשמירה על החיים, צודקים גם בביקורות העצמית, מסתבר, שלא מספיק להיות צודקים צריך גם להיות חכמים, ומצער ככל שזה יישמע, הפלשתינים הם החכמים בעימות המתמשך בינינו
ד"ר צ'לו רוזנברג
אולמרט נמצא אשם בתקשורת, בקרב פוליטיקאים, ולדאבון הלב, גם בקרב משפטנים ושופטים (בדימ.). אם ניתן להבין את עמדתם של עיתונאים או פוליטיקאים, ספק אם ניתן להבין את עמדתם של המשפטנים
ראובן לייב
לשווא מתקשטת מסעדת "סושי סמבה", שברמת החייל, בשתי נוצות שאינן מגיעות לה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il