בין אלפי הגדות הפסח, שנדפסו עד היום, יש כאלה שנכתבו לפי מנהגי קהילות וארצות, כמו אלה המיועדות ליהודי תימן, אפריקה הצפונית, בגדד, קרים ובוכרה. לעומתן יש הגדות לעדות מיוחדות, כמו אלה של הקראים שבמצרים וברוסיה, הגדה של "בני ישראל" שבהודו, עם עיטורים מיוחדים של אפיית המצות ועריכת ה"סדר" אצל היהודים השחורים שבמזרח הרחוק; ויש גם הגדה לאנוסי פורטוגל שחזרו ליהדותם, שנדפסה בלשון הפורטוגזית, בשנת 1928 בעיר פורטו.
בין ההגדות הנבחרות יש כאלה שהן אמנותיות, עם עיטורים של בודקו, שטיינהארט, אלחנני וגוטמן. המדובר בכתבי-יד שהודפסו בפקסימיליה ונותרו נאמנים למקור. המיוחסות שבהגדות האלה הן הגדת דרמשטט, מהמאה ה-14, שכולה כתבי-יד עם ציורים נפלאים; והגדת פראג, משנת 1526, שמצטיינת ביופי אותיותיה ועיטוריה, העשויים מפיתוחי-על.
במלחמת העולם הראשונה, שבה נלחמו יהודים בשני המחנות, נדפסו עבורם הגדות שונות ומיוחדות. הגדות כאלה נדפסו באנגליה, באמריקה ובהודו, ונאמר בהן, במפורש, שהן מיועדות ל"חיילים ולמלחים יהודים". באוסטריה ובגרמניה כונו הגדות אלה "הגדת מלחמה" או "הגדת שדה".