X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
המלצות ועדת החקירה לנושא משק המים בישראל מכוסות אבק בארכיון הכנסת, וברוב ביזיון וקצף נינט טייב ועמיתיה בפנים מקולפות מתחננים אלינו בשברון לב לחסוך במים
▪  ▪  ▪
סרטון מקומם [צילום: עכבר העיר]
אנחנו האשמים משום שאנחנו "מייבשים את ישראל" ולא אלה הממשיכים לאונן תמורת משכורות שמנות, באותם משרדים האחראים לאספקת המים שלנו!!!

"ישראל מתייבשת" מזהירים אותנו בפנים מיוסרות ומתקלפות: נינט טייב, בר רפאלי, משה איבגי, רננה רז, ודני רופ, בסרטוני שטיפת המוח המקוממים של רשות המים, המוקרנים בימים אלה בערוצי הטלוויזיה.
החוכמולוגים של רשות המים אינם מסתפקים בקמפיין התקשורתי העולה לנו, משלמי המיסים, יותר מ-5 מיליון שקל, הם מאיימים עלינו גם בסנקציות כמו "מס בצורת" ייבוש גינות ציבוריות ופרטיות, וכמובן ייקור משמעותי של המים להשקיית גינותינו.
בימים הקרובים, כך מבשרים לנו חרטומי המים, יתדפקו חניכי תנועות הנוער על דלתותינו ויעניקו לנו שעוני חול כדי שנפחית את כמות המים השוטפים את גופנו המיוזע במקלחת.
זאת ועוד, הוקמה כמובן גם ועדת חקירה ממלכתית, העושה לילות כימים עד שיעלה עשן לבן בארובותיה, כשתחשוף בפנינו את האשמים למחדל המים של ישראל, בצירוף שורה ארוכה של המלצות.
למרות ששום גורם מוסמך לא ביקש ממני להשתתף בניסוח דוח ועדת החקירה הממלכתית, להלן דברי הסיכום שלי המוגשים בהתנדבות חינם אין כסף:
"תוצאה עגומה ומדהימה זאת היא פרי הבאושים של מחדל מתמשך של הממשלות בישראל, אשר התעלמו מהכתובת הרשומה כבר שנים רבות על הקיר. משבר המים לא נגרם בגלל השינויים האקלימיים או גידול האוכלוסין. הכישלון המהדהד הוא בעיקרו מעשה ידי אדם. עיני הנושאים באחריות למשק המים, בממשלות השונות, טחו מראות את הסכנות וכשראו אותן - ידיהן קצרו מלפעול".
קוראים יקרים, את המשפטים הבוטים הללו לא אני כתבתי הם הועתקו מילה במילה מסיכומיה של ועדת החקירה הפרלמנטרית שהוקמה על-ידי כנסת ישראל ב-5.6.01 לנושא משק המים.
ועדת החקירה הגישה שורה ארוכה של המלצות, כמו הקמת מפעלי התפלה, טיהור מי קולחין וכו', והתוצאה: ההמלצות מכוסות אבק בארכיון הכנסת, וברוב ביזיון וקצף נינט טייב ועמיתיה בפנים מקולפות מתחננים אלינו בשברון לב לחסוך במים.
וכאשר אנחנו ממשיכים למרות הכל להזרים מים חיים על גופנו במקלחת, ולא מסתפקים בניגוב בית השחי במטלית לחה, או רחמנא ליצלן ממשיכים להשקות את הפרחים בגינה... אנחנו האשמים משום שאנחנו "מייבשים את ישראל" ולא אלה הממשיכים לאונן תמורת משכורות שמנות, באותם משרדים האחראים לאספקת המים שלנו!!!
הם כמובן ממתינים בכיליון עיניים להמלצות ועדת החקירה כדי שיוכלו להשליכן כהרגלם לסל האשפה.

תאריך:  14/04/2009   |   עודכן:  14/04/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שטיפת מוח מקוממת
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
כמה שאתה צודק.מה קורה לנו? ל"ת
גורי,  |  14/04/09 16:53
2
water
Marla  |  14/04/09 19:11
3
סליחה מה והכותב שבזאת ולהשיג?:
עוד סתם אזרח  |  15/04/09 01:19
4
מקורות - משכורות עתק על מה ולמ ל"ת
חנית 1  |  15/04/09 07:36
5
מה השאלה? ברור שהיהודים אשמים! ל"ת
שמאלן קיצוני  |  15/04/09 21:13
6
שטיפת מוח טיפשים?
בי"תר  |  16/04/09 00:18
7
יש פתרון- ומה יעשו הפלצנים?
יש מיש  |  16/04/09 13:17
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
מטרת קריעת ים סוף היא "וידעו מצרים כי אני ה'". אך לאיזו ידיעה נוספת היו אמורים להגיע אחרי שספגו במשך חצי שנה את עשר המכות?    וגם: מדוע אסור להשתתף במימונה
אביתר בן-צדף
ב"דמוקרטיה היחידה במזרח התיכון" - תמצית הדמוקרטיה היא אלות השוטרים, שסופגים מפגינים בחסות בית המשפט    משטרת ישראל היא משמר העלית, הנאבקת על שימור זכויות-היתר, ששדדה מהעם היושב בציון    פרשת אפי מור ופרשת ניסו שחם הנן המנהג עצמו
ד"ר אברהם בן-עזרא
הגורם המניע את השמאל הישראלי הוא פחד השמאל, ולא שיקולים הומניטריים או דרך אידיאולוגית כלשהי. במצב של חרדה ופחד - בעיות לא נפתרות, אלא מתעצמות
ראובן לייב
כבר מזמן יש לישראלים הטסים לחו"ל שם רע. הם מטיילים במטוס ומפריעים לדיילות בעבודתן; נזקקים לארוחה יוצאת-דופן ואפילו לדיילת מפנקת שתשב לידם כדי להרגיעם מחרדת-טיסה
פרופ' אברהם גרוספלד-ניר, שי אפק
המשבר הכלכלי העולמי הוביל לשורה של תוצאות: החל באבטלה, דרך עודפי יצור, וכלה בחשיבה מחודשת על אמיתות כלכליות מקודשות    למשל: האם מנהלים צריכים באמת לקבל בונוסים כל כך מופרכים?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il