X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
עדי שטרנברג מנכ"ל תאגיד המים רמלה - ת.מ.ר
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
אירופה נותנת יד לכינוס מהזן ההזוי והגרוע ביותר, מהסוג שנותן רוח גבית לכוחות האופל העולמיים - היבשת הרופסת הזו עדיין יכולה לעצור את זה
▪  ▪  ▪

השואה הינה מילה נרדפת להשמדה תעשייתית ראשונה מסוגה שחווה המין האנושי וכנראה גם האחרונה בהיקף ובארגון בלתי נתפשים כאלו. הליך ההשמדה בהיקפים אלו יכול להתבצע רק על-ידי עם, שפוטנציאל ההרס, האכזריות והברבריות טמונים בו עוד מדורי דורות. העם הגרמני היווה פצצת זמן מתקתקת שהתפוצצה והשמידה סדרי עולם.
ההיסטוריון ויליאם שירר, פירט בספרו המרתק "עלייתו ונפילתו של הרייך השלישי", שורה ארוכה של סיבות ונסיבות שהפכו אומה תרבותית לעם צמא דמים שהוציא מקרבו את המפלצתיות שבאדם. אין ספק. השטן מדבר גרמנית.
ההיסטוריה נכתבה בדם
היטלר הגיע לשלטון בכלים פוליטיים לגיטימיים לחלוטין. הוא פילס את דרכו כנגד כל הסיכויים והוכיח בדרכו למעלה כישורים פוליטיים ואסטרטגיים על סף הגאונות.
כל זה לא היה קורה לולא השכילו מדינות אירופה לעמוד איתן ולגלות נחישות צבאית ומדינית כשעוד ניתן היה לעשות זאת. גרמניה הנאצית של היטלר לא הייתה חזקה כל כך בשנותיה הראשונות. צרפת, אנגליה, פולין ורוסיה היו יכולות לעצור את כדור השלג הנאצי עוד בשנותיו הראשונות. אחר כך זה הפך להיות מאוחר מדי. וההיסטוריה נכתבה בדם.
לטירוף יש כוח. לנחישות, ללהט מהפכני ואידיאולוגי יש עוצמה. כשיש מפלגה, נאמנים, ואחר כך מדינה מאחוריך, זה הופך למפלצתי. לבני אדם נורמליים קשה להתמודד בחיי היום יום עם אנשים בעלי טירוף ונחישות. קשה לעצור אותם. קשה להתמודד מולם. קל ונוח יותר להתעלם מהם ולהתפשר איתם. זה אנושי. אלו החיים. מי רוצה לריב...
אירופה רופסת ועצלה
אז זהו. מה שנכון בין אנשים, נכון גם לגבי יחסים בין מדינות. ההיסטוריה חוזרת - ושוב מגלה אירופה את קווי המתאר האופייניים שלה: חדלון, פחדנות, רפיסות, עצלות הדעת והמעשה - ברמות שלא ניתן לתפוש. (גם ילדים הם מתעצלים לעשות... ולראיה כמה אירופה מזדקנת. וזו לא בדיחה!)
תראו את איך אירופה מתנהלת היום ותבינו כיצד היא התנהלה ערב מלחמת העולם השנייה. חולשה מול תקיפות רעיונית לסוגיה, חוסר יכולת להתמודד עם מיעוטים (גלי הגירה מוסלמיים המשבשים את המרקם האירופי המסורתי ומביאים לשיבוש מערכות פוליטי עצום) ועוד ועוד.
כינוס מזן הזוי
עצם הרצון לארגן ועידה מסוגה של ועידת דרבן ועוד ביום השואה הרשמי, מעידה על העיוורון ההיסטורי והדורי הקבוע בו לוקה היבשת הזקנה של העולם - היא אירופה.
אירופה חרבה ונהרסה עד היסוד במלחמת העולם. אירופה הייתה יכולה למנוע זאת. אירופה נותנת יד לכינוס מהזן ההזוי והגרוע ביותר, מהסוג שנותן רוח גבית לכוחות האופל העולמיים. אירופה עדיין יכולה לעצור את זה. עדיין לא מאוחר.
כישראלי, דור שלישי למשפחה של ניצולי שואה, אני יכול רק להגיד את המילים האלו - שואה שנייה לא תהיה!

תאריך:  21/04/2009   |   עודכן:  21/04/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
צילה שיר-אל
מזל שור והתאמתו לשאר המזלות    תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
ראובן לייב
הם מסתגרים בבית, נוצרים בליבם את צער השתיקה, סובלים מסיוטי-לילה וחיים על תרופות-הרגעה; נחרדים מצפירה של רכבת ומחרימים כל מוצר גרמני
עו"ד אברהם פכטר
לא כל מהלך מוצלח וחכם - הוא בהכרח תוצר של קונספירציה פתלתלה    המינוי של ניצב בר-לב, הוא תיקון טעות ו/או עוול אישי - ולא התחשבנות לטווח ארוך של ליברמן עם מערכת אכיפת החוק וחוקרי המשטרה
קובי כהן
היגיינת הגזע הארי גרמה לנאצים לחסל באופן שיטתי ילדים ומבוגרים הסובלים מנכויות שונות    לא רק יהודים, לא רק בני גזעים נחותים, אפילו הארים טהורים
יצחק מאיר
לשגריר ישראל בשווייץ בדימוס יש מה לומר על חיבוק הדוב שנתן הנשיא הנס-רודולף מרץ לנשיא אירן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il