X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
עוד על מופע האימים של נשיא אירן בז'נבה, על תגובת העולם ועל העיתוי
▪  ▪  ▪
האירני. מחמוד אחמדינג'אד [צילום: AP]
הנאצי. אדולף היטלר [צילום: AP]

הנה כמה קטעים מנאומו אתמול של נשיא אירן, מחמוד אחמדינג'אד, בוועידת האו"ם נגד גזענות בז'נבה, ולצידם - כמה קטעים מתוך "מיין קמפף" של אדולף היטלר. כל מילה נוספת - מיותרת.
מחמוד אחמדינג'אד: זה המשטר האכזרי, המדכא והגזעני ביותר. ומה שעצוב הוא, שמספר מדינות מערביות וארה"ב התנדבו להגן על הגזענים שמבצעים את השמדת העם הזו.
אדולף היטלר: כמה שקיומו של עם זה מושתת על שקריות מתמשכת, מתגלה בצורה שאין דומה לה ב"פרוטוקולים של זקני ציון". מעשיהם של יהודים רבים, הנעשים באופן בלתי מודע, מתגלים כאן בהכרה מלאה.
מחמוד אחמדינג'אד: השליטה המוחלטת שלהם היא כזו ששום דבר אינו יכול להיעשות בניגוד לדעתם. כל עוד השליטה הציונית נמשכת, אומות רבות, מדינות וממשלות לעולם לא יוכלו ליהנות מחופש, עצמאות וביטחון. כל עוד הם מחזיקים בכוח, צדק לעולם לא ישרור בעולם והכבוד לאדם ימשיך להירמס. הגיעה העת שהציונות, המופת של הגזענות, תישבר.
אדולף היטלר: בעוד הציונות מנסה לאחז את עיני העולם, באומרה שהרהורי התשובה הלאומיים של היהודים ימצאו סיפוקם ביצירת מדינה פלשתינית - מערימים היהודים פעם נוספת על ה"גויים" המטומטמים. הם אינם מתכוונים כלל לבנות מדינה יהודית בפלשתין כדי להתיישב בה, אלא כל שאיפתם היא להקים מרכז ארגוני למעשי ההונאה שלהם במימדים בינלאומיים; מרכז ריבוני מוגן בפני התערבותן של מדינות אחרות. כלומר: מקלט לנבלים ובית ספר גבוה לנוכלים.
מחמוד אחמדינג'אד: בתחילת המילניום השלישי, הציונות העולמית היא התגלמות הגזענות שבאופן שגוי עושה שימוש בדת ומנצלת את הרגשות הדתיים כדי להסתיר את הפרצוף המכוער והשונא שלה.
אדולף היטלר: כך חי היהודי בכל הזמנים במדינותיהם של עמים אחרים ובנה לו בתוכן את המדינה שלו, שאמנם הוסוותה כ"עדה דתית", כל עוד הנסיבות החיצוניות חייבו הימנעות מחשיפה מלאה של אופייה האמיתי. אך כאשר הוא חשב את עצמו חזק די הצורך ויכול היה לוותר על כיסויו, הוא הסיר את הצעיף והופיע פתאום באותה הדמות, שרבים אחרים לא רצו לראות ולהאמין בה: היהודי.
מחמוד אחמדינג'אד: אחרי מלחמת העולם השנייה, המעצמות הגדולות החליטו להפוך אומה שלמה לחסרת בית בתואנה של הסבל היהודי ובאמצעות השאלה המפוקפקת והמעורפלת של השואה.
אדולף היטלר: המדינה היהודית - האמורה להיות האורגניזם החי המיועד להמשך קיומו והתרבותו של הגזע - אין לה גבול טריטוריאלי. התרבות המדומה של היהודי כיום, אינה אלא נכסיהם של עמים אחרים, שהשחית במו ידיו.

בשביל הזהב

באחד ממערכוני סלאח שבתי, מתאר אפרים קישון כיצד סלאח סוחב כסא כבד ומתמקח על שכרו עם אדון פולק, בעלי הכסא. הלה אומר: "מר שבתי, עליך ללכת בשביל הזהב". סלאח מתרתח: "בשביל הזהב? אני הולך בשביל זהב? שלוש לירות וחצי זה זהב?"
המדיניות השווייצרית, מזה עשרות שנים, היא מדיניות של בשביל הזהב - תרתי משמע. היא שומרת על ניטרליות קפדנית, אבל כאשר אפשר לעשות עסקים עם הנאצים ולסחור בזהב בהיקף של מיליארדי דולרים - שווייץ עשתה זאת בהתלהבות עצומה, כולל בשבועות האחרונים של המלחמה. וכאשר הגיעו שרידי השואה וביקשו את כספם וכספי קרוביהם מהבנקים השווייצריים, הם נדרשו להביא תעודות פטירה ממחנות ההשמדה ונדחו בנימוק של סודיות בנקאית. שלא לדבר על עשרות אלפי הפליטים היהודים שגורשו מגבולות שווייץ הישר לידי הגרמנים, בנימוק ש"הספינה מלאה", בעוד פליטים אחרים התקבלו בברכה.
אין מה להתפלא על כך שנשיא שווייץ אירח בחמימות את עמיתו האירני. הוא בסך-הכל ממשיך את המדיניות הקבועה של ארצו: בשביל הזהב (במקרה הזה - הזהב השחור).

הוותיקן

נציג הוותיקן נשאר לשבת בעוד אחמדינג'אד נושא את דברי השיטנה שלו. גם כאן אין יותר סיבות לתמיהה. זה אותו ותיקן שרוצה להפוך לקדוש את פיוס ה-12, האפיפיור הפרו-נאצי ששתק לאורך השואה. זה אותו ותיקן שמסרב לשחרר את המסמכים מתקופת מלחמת העולם השנייה. זה אותו ותיקן שעודד מנזרים וכמרים שלא להשיב ילדים יהודיים לחיק עמם לאחר המלחמה.
אם היה לנו קצת עמוד שדרה, היינו מודיעים לאפיפיור הגרמני (וחייל הוורמכט לשעבר) בנדיקטוס ה-16 שהוא לא רצוי כרגע בארצנו. אבל אין כמובן שמץ של סיכוי שזה יקרה.
מדינות ערב
רוב נציגי מדינות ערב קיבלו בהתלהבות את דבריו של אחמדינג'אד. טועה מי שחושב, שערבים אינם יכולים להיות אנטישמיים משום שהם בעצמם שמיים. "אנטישמיות" היא שנאת היהודי באשר הוא יהודי, ואין לה שום קשר עם מוצאו של השונא עצמו. ברבות ממדינות ערב - כולל מצרים - "הפרוטוקולים של זקני ציון" הם ספר מבוקש.
השנאה לישראל וליהדות גורמת למדינות אלו להיות עיוורות לכך שאירן מאיימת עליהן לא פחות, ואולי יותר מאשר על ישראל. אירן רוצה לייצא את המהפכה האיסלאמית הקנאית, והמועמדות הטבעיות ביותר לכך הן שכנותיה - הלא הן מדינות ערב. אבל בינתיים, אפשר למחוא כפיים.

העיתוי

אתמול היה לא רק ערב יום הזכרון לשואה ולגבורה בישראל. 20 באפריל הוא יום הולדתו של אדולף היטלר. מארגני הוועידה פשוט קלעו בול.

לתשומת לב העולם

אם העולם הנאור חושב שמופע השינאה של אחמדינג'אד מכוון רק כלפי היהדות, הציונות וישראל - הנה שלושה קטעים נוספים.
מחמוד אחמדינג'אד: הליברליזם המערבי, כמו הקומוניזם, הגיע לקיצו. הוא כפה את מטרותיו ואת כיוונו על המין האנושי ללא התחשבות בערכים אנושיים ואלוהיים.
אדולף היטלר, "מיין קמפף": אם ינצח היהודי, בעזרת האני מאמין המרכסיסטי שלו, את עמי תבל, אזי יהווה נצחונו אות לגסיסת האנושות, וכדור הארץ ישוב לנוע באתר ריק מאדם. הטבע הנצחי נוקם ללא רחם על פגיעה בחוקיו. לפיכך מאמין אני היום, שאני פועל ברוחו של בורא העולם הכל יכול. בכך אני מתגונן בפני היהודי ונאבק למען פועל ידו של אדון העולם.
מחמוד אחמדינג'אד: כמה מדינות חזקות הורשו להחליט בעבור מדינות אחרות בהתאם לאינטרסים שלהן, והגיע הזמן לשנות זאת.
מצע המפלגה הנאצית, 1920: אנו דורשים שוויון זכויות לעם הגרמני לעומת האומות האחרות, ביטול חוזי השלום של ורסאי וסן ז'רמן. אנחנו דורשים ארץ וקרקע לתזונת עמנו וליישוב עודף אוכלוסייתנו.
מחמוד אחמדינג'אד: מאיפה התחיל המשבר הכלכלי? מאפריקה? לא, מארה"ב! הם כפו על כולנו את השיטה שלהם.
אדולף היטלר, הכרזת המלחמה על ארה"ב: בעוד שבגרמניה חלה התחדשות ללא תקדים של חיי הכלכלה, התרבות והאמנות בהנהגת הנציונל-סוציאליסטים, לא הצליח הנשיא רוזוולט לחולל אפילו שיפור קל ביותר בארצו הוא. ה"ניו דיל" של רוזוולט היה כולו מוטעה. אין שום ספק, שהמשך מדיניות כלכלית זו היה גומר את הנשיא הזה בימי שלום. במדינה אירופית הוא היה עומד לדין בוודאי בסופו של דבר באשמת בזבוז מכוון של העושר הלאומי.
תגובת ישראל
האמת היא, שאחמדינג'אד עשה לנו את החיים מאוד קלים. פשוט לקחת את הנאום שלו, לפרק אותו למרכיביו, לעשות את ההשוואה לדבריהם של הנאצים - ולהפיץ בכל רחבי תבל. האם מישהו בירושלים מוכן לעשות את המלאכה הקשה הזו? לי זה לקח פחות משעה.

תאריך:  21/04/2009   |   עודכן:  21/04/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אדולף אחמדינג'אד
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
השמאל מעריץ את אחמדי והותיקן
1000 עצים כרתו   |  21/04/09 16:58
2
המן החד"ש שהוכשר באוסלו וקיבל
קורן נאוה,טבריה  |  22/04/09 11:53
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ענבל בר-און
האם להיות יהודי פירושו להשתייך לדת היהודית, או שמא ניתן להשתייך ללאום היהודי, ולהיות בן דת אחרת? שאלות אלו עלו בפרשה המפולאה של אוסוולד רופאיזן, יהודי אשר שרד את התופת, המיר דתו, אך המשיך לחוש קשר רגשי עמוק לעם היהודי והציל יהודים בשואה
עו"ד משה גולדבלט
כרבים רבים אחרים אף אני סבור שהעונש שהוטל על ד"ר סרוב חורג לחלוטין מכל פרופורציה    האם המשמעות האמיתית של המסר המשוגר על-ידי בית המשפט לנאשמים הוא ראו מה עולה בגורלו של מי שלא מסכים לעסקת טיעון ומבזבז את זמנו היקר של בית המשפט?
ענבל בר-און
המסר הציוני של השואה מובן לכל בר-דעת, ואין צורך להרחיב בו    יש לזכור גם את המסרים האוניברסליים של השואה    לעיתים המסרים נשזרים זה בזה
בצלאל לביא
את הרגע שבו נציגים של המדינות הדמוקרטיות החופשיות בעולם נוטשים את האולם בג'נבה, צריך להנציח ולהפוך למכשיר מוביל במדיניותה של ישראל, שמטרתה להמאיס את אחמדינג'אד על הקהילייה הבינלאומית ולהביא לבידודו ואולי להסתלקותו
עו"ד יוסי דר
"ישראל קסטנר הציל מאות אלפי יהודיות ויהודים בהונגריה" משקרת לנו מרב מיכאלי במצח נחושה, כי מאות אלפי יהודי הונגריה לא ניצלו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il