X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
לבני קושרת קשר אמיץ בין "הצידוק לקיומה של ישראל לבין ויתור על חלק משטחה" כלומר ללא הוויתור "על חלק משטחה", אין "צידוק" לקיומה של ישראל! לא שכחנו את החלטותיה לקיים שיחות מרתוניות עם אבו-מאזן ותוצאותיהן ה"פנומנליות"
▪  ▪  ▪
חסרת אחריות. ציפי לבני [צילום: AP]

בנאומה בוועידת איפא"ק אמרה ציפי לבני: "האיום האסטרטגי האמיתי על מדינת ישראל הוא התחמקות מקבלת החלטות". כמו-כן אמרה שהיא מקבלת את פיתרון שתי המדינות לשני העמים. לדבריה, "בין ויתור על הצידוק לקיומה של מדינת ישראל לבין ויתור על חלק משטחה – אני בוחרת בלוותר על השטח".
בדבריה אלה מייתרת ציפורה את מאמצי אויבי ישראל ועושה את מלאכתם נמרצת ויעילה יותר. זוהי עדות המרשיעה את ישראל בעיכוב השלום על-ידי "התחמקות מקבלת החלטות" וכמובן זהו "האיום האסטרטגי האמיתי על מדינת-ישראל"!!! כל איום אחר הוא לא אמיתי בעליל. מה יכול להיות מהימן יותר בעיני העולם מהאשמה כזאת מפי יושבת-ראש המפלגה הגדולה בישראל? זהו מוקש רב-עוצמה שטמנה ציפי לבני לבנימין נתניהו בדרכו לבית הלבן. כל-כך לא חכם וכל-כך לא הוגן.
לא שכחנו את החלטותיה לקיים שיחות מרתוניות עם אבו-מאזן ותוצאותיהן הפנומינליות. כפסע היינו מפיוס היסטורי וכבר כל המשתלות הכינו שתילי גפנים ותאנים, ואפילו בספארי בנו מכלאות משותפות לזאבים עם הכבשים ולנמרים עם הגדיים. אלמלא גדעו הבחירות באיבחה אחת אכזרית את החזון שלה, היינו יכולים כבר היום לפרוק את צה"ל מנשקו ולרבוץ בהנאה גלויה על זרי הדפנה.
איך יתמודדו עכשיו הדיפלומטים שלנו? מה תגיד השדולה היהודית? מה יאמר נתניהו לאובמה? אפילו שבעים החכמים הידועים לא יוכלו למשות את האבן הצלולה הזאת!
זאת ועוד, לבני קושרת קשר אמיץ בין "הצידוק לקיומה של ישראל לבין ויתור על חלק משטחה" כלומר ללא הוויתור "על חלק משטחה", אין "צידוק" לקיומה של ישראל! מה יותר חמור מזה? היא אינה מבינה את פירוש המילה "ויתור" שהוא מחילה על זכות, הסכמה לתת דבר שהוא שלי למישהו שהדבר אינו שלו. אם מוותרים על נכס בשביל לקבל "צידוק" זו הוכחה ניצחת שאין כאן "ויתור" אלא כניעה, אם אין "צידוק" לא יועיל שום ויתור ואם יש "צידוק" – מדוע לוותר? בדבריה אלה מבטלת לבני בחוסר אחריות משווע את הצידוק שלנו להתיישב בחבל ארץ זה, גם אם על סנטימטר רבוע אחד! מי יצילנו?
אבל אל דאגה, יש מנהיג לבירה ולגדולתו אין חקר! הישועה לא תבוא מממשלתו של בנימין נתניהו ולא מממשלו של ברק אובמה, לא מהאיחוד האירופי ולא מסעודיה. המפתח הנכון נמצא בידי אירן באמצעות צאצאיה - החמאס והחיזבאללה - והם ידחו בבוז את בחירתה של לבני "לוותר" על "חלק" ממדינת-ישראל. הכל משחקים פה משחק וירטואלי! השחקנים האמיתיים הקובעים את המהלכים כאן הם בראש וראשונה מחמוד אחמדינג'אד, חאלד משעל, חסן נסראללה ונבחרת אסירים ביטחוניים בבתי הכלא הישראלים. שום החלטה על שלום או "קץ הסכסוך" לא תיפול על ידם אם הם חפצי חיים והם יודעים זאת היטב. הרעיון להילחם ביהודים עד לביטולה של המדינה היהודית עומד בבסיס קיומם ובלעדיו, ערכם של חייהם ממש אינו מגיע לקליפת השום.
בעזרת השם, גם "הסיוע" הזה של ציפי לבני ייזכר כפארסה מביכה אך חולפת.

תאריך:  05/05/2009   |   עודכן:  05/05/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הזאבים והכבשים של ציפי לבני
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
ציפורה ארוכת הלשון והאף
לללללל  |  5/05/09 15:47
2
Tzipi is a shame to Israel
Gilead  |  5/05/09 18:02
3
טוב שהזכרת את השם בסופו
ספינר  |  5/05/09 20:28
4
ציפי ואבו מאזן מכחיש השואה ממש ל"ת
עובדים יחד. פחד!  |  6/05/09 11:32
5
בושה וחרפה
dabou  |  6/05/09 16:06
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסף אורן
החובה היחידה שחלה על מבקר הספרות העברי היא החובה להגיש לקוראים מסת ביקורת המפרשת את יצירת הספרות העברית שבחר לעיין בה באופן מרתק, המציגה אותה במיטבה וגם שופטת את ערכה ביושר אינטלקטואלי, באומץ-לב, בניסוח ממוקד ונוקב, בשפה עשירה ובהירה ובכוח השכנוע המירבי
צ'לו רוזנברג
מלחמת לבנון השנייה ומלחמת עזה לא הסתיימו כפי שרצוי היה    לא הצלחנו להפוך את עזה לבעיית העולם הערבי ולרתום אותו לעזור    אין היגיון בהמשך הדאגה הכלכלית לעזה, ככל שנהיה יותר נחושים, כך ייטב לנו    אסור לנו לשקוט ולהימנע מפעילות מדינית, ישראל חייבת להצטייר כמבקשת שלום
יובל ברנדשטטר
בראכ חוסיין אובמה אינו מתכוון להיטיב עם ישראל    כדי להבין זאת יש לבחון מיהם חבריו ומהן דעותיו
שאול רוזנפלד
משלא צלחה התוכנית למיגור "היישות הציונית" במלחמת השמד, הפכו התוקפנים את עצמם לקורבנות תמימים, ומדי שנה ב-15 במאי הם מתכנסים ומשיחים ב"מעשי הנבלה שעשו לנו ולאבותינו"
רו"ח חובב לויטס
האם יש בידי הציבור את היכולת להבין את הדוחות הכספיים המפורסמים על-ידי חברות ציבוריות, שמציגות לפעמים נתונים ההפוכים מן המצב בפועל?    20 רואי חשבון שנשאלו לא זיהו אף הם את "המוקש"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il