הפרסומות של ימים עברו הצטיינו בפלפולן הרב ובתחכומן. המוצלחות שבהן אף הצליחו להפוך, ברבות הימים, לנכסי צאן ברזל של הציבור. המפורסמת שבהן הייתה, מן הסתם, זו שעודדה את קריאתם של היומונים העבריים. הסיסמה שקנתה במיוחד את עולמה כללה, בנשימה אחת, את שמותיהם של שמונה עיתונים יומיים שכולם, חוץ מאחד, כבר הספיקו לעבור מן העולם:"'המשקיף' (שם עיתון) 'הצופה' (שם עיתון) 'הבוקר' (שם עיתון) 'על המשמר' (שם עיתון) 'מודיע' (שם עיתון) שאינו מבחין בשום 'דבר' (שם עיתון) חשוד ברחבי 'הארץ'" (שם עיתון).
והיו גם סיסמאות מתוחכמות, שהיה בהן כדי להמריץ את הלקוח הפוטנציאלי לרכוש מוצר מסויים כדי להקל על שגרת חייו. כזו הייתה, למשל, הסיסמה הראשונית שנועדה לשים קץ לטרדת היתושים העוקצניים, ושהושמעה תדיר מעל גלי האתר: "חם לך, אתה פותח את החלון; אתה פותח את החלון, נכנסים יתושים; נכנסים יתושים, אתה סוגר את החלון; אתה סוגר את החלון ומפעיל 'זבנג', וגמרנו"!
מרבית הפרסומות התאפיינו בהיותן על טהרת החרוזים. הידועה שבהן הצביעה על ניצחונה של תוצרת הארץ, שהפגינה את יכולתה בייצור ישראלי טהור של מוצרים מתוחכמים. היא המריצה, למשל, את העדפתו של עט ישראלי מתוצרת "כתב" על פני ה"פארקר" מתוצרת-חוץ: "בעט 'כתב' כתובו, כי טוב הוא". סיסמה נוספת ברוח זו שקנתה את עולמה, הייתה זו שעודדה להחליף את העט הנובע בעד הכדורי ולהשתמש ב"רפיל" משובח כדי להאריך את חייו: "הכל תלוי בטיב המילוי".
מטבע הדברים זכתה הקולינריה לפרסומות רבות. לחובבי השוקולד הוצע :"על כל לשון, 'ליבר' תמיד ראשון"; לחובבי המרקים צויין, ללא היסוס, כי "אנו לא אדישים למרק עדשים", ולחובבי המשקאות הוטבעה הסיסמה: "הפסקה עשה, קריסטל שתה"; או: "העם החליט - קפה עלית". לאוהדי הבירה הוצגה שאלה רטורית: "מה הקשר? בירה 'נשר'", ובוואריאציה לא מחורזת, שאפילו הפכה לבדיחה: "הילד הולך לגן-חיות כדי לראות איך הנשר עושה בירה".
כדי לעודד את קנייתו של שעון איכות הוטבעה סיסמת פרסומת כאילו הייתה מאמר חז"ל: "בשלושה דברים אדם ניכר: בכיסו, בכוסו ובשעון 'טיסו'".
לאשה הכובסת הומלץ ש"'קוויק' לכביסה לא מזיק", וגם הוצע להקדים רפואה למכה: "יום-כביסה הוא יום שחור, אם כיבסת גבירתי בלי 'אור'"; וסתם פרסומת לנוזל לשטיפת כלים: "כל אשה בוחרת 'אמה', כל אשה יודעת למה".
ואחרונים-אחרונים, חביבים עדיין באותם הימים - המעשנים. עבורם הופקו שתי סיסמאות, שהפכו בקרב הציבור לנכסי צאן ברזל: "כמובן - 'מטוסיאן'" ו"אל תתייאש, עשן 'כנסת 6'".