X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
גם הפעם, הליכוד הוא היחיד שיכול לעצור את נתניהו מלבצע את זממו. התפקדות המונית של עשרות אלפים מתפקדים מהמחנה הלאומי לליכוד היום ועכשיו, היא שוות-ערך מבחינת עוצמתה לעמונה מס' 2 יחד עם התייצבות מצפונית של עשרות או מאות חיילים בכל מאחז שמתעתד לגירוש
▪  ▪  ▪
ביצוע זממו של נתניהו יימנע ע"י התפקדות [צילום: AP]

ערב הפריימריז בליכוד ישבתי בוועדת חוקה של הליכוד והצעתי דרך חדשה לפיקוח על הבחירות הממוחשבות. דרך זו משלבת את היתרונות של הצבעה ממוחשבת, ומונעת למעשה באופן מוחלט אפשרות של זיוף באמצעות הצבעה מקבילה בקלפי פיזית בפתק שמודפס על-ידי כל מצביע בעת ההצבעה. מספיקה בדיקה מדגמית של 10% מהקלפיות כדי לוודא שלא היו זיופים. נתניהו, שנכח בישיבה זו, שיבח את הצעתי בנוכחות כל חברי הוועדה, והורה לפעול בדרך זו. לאחר הישיבה הוא אף קרא לי ולמנכ"ל והסביר לי כיצד פתרתי לו בעיה שהוא התחבט בה שנים ושוב הורה למנכ"ל לפעול כדי לממש הצעה זו. מניסיוני למדתי שתמיכה מאסיבית כזו מעוררת חשד, ולכן כלל לא התפלאתי כאשר לא נעשה שום צעד למימוש ההצעה. ההפך הוא הנכון - השימוש במחשב נוצל לרעה, ובליבי מקנן חשש כבד להטיה ממשית בתוצאות הבחירות.
דוגמה קטנה זו היא בעצם שיטת העבודה. לכן, כאשר נתניהו עלה לגולן ונטע עץ לפני הבחירות, התחלתי לחשוש לגורל הגולן בימי נתניהו, וכאשר נתניהו מדבר על מחויבותו לירושלים אני פשוט רועד מפחד. עתה, כאשר מתחיל להתברר מה המתאבן שהבטיח נתניהו לאובמה לפני הסעודה הגדולה, רצים כל ארגוני הימין להרים דגל ולהתחיל מאבק בנושא המאחזים. איני מתנגד למאבק השטח, ההפך הוא הנכון - אני חושב שהוא חשוב ונכון. אין לי ספק שעמונה מס' 2, או הבעת נאמנות של אלפי חיילים מצפוניים לתפקידם להגן על כל יהודי בארץ ישראל, גם מפני חבריהם המגרשים, יכול לקטוע באיבו את תחילת חורבן המאחזים שמבשר את חלוקת ירושלים, גירוש מאזור השומרון, ואולי הפתעה לא נעימה בגולן.
אולם יש דרך נוספת הרבה יותר פשוטה, וגם הרבה יותר יעילה בטווח הארוך, שאינה סותרת אף אחת מהדרכים שהזכרתי לעיל. הדרך היא מעורבות פוליטית. לא בשתדלנות גלותית, הפונה בתחינות לפריץ, אלא במעורבות של מי שמרגיש שהמדינה הזו היא שלו. גם הפעם כמו בפעמים הקודמות הליכוד הוא היחיד שיכול. הליכוד הוא היחיד שאין לו היום שום אופוזיציה אמיתית לכל פעולת הרס וחורבן, והליכוד הוא היחיד שיכול לעצור את נתניהו מלבצע את זממו. התפקדות המונית של עשרות אלפים מתפקדים מהמחנה הלאומי לליכוד היום ועכשיו, היא שוות-ערך מבחינת עוצמתה לעמונה מס' 2 יחד עם התייצבות מצפונית של עשרות או מאות חיילים בכל מאחז שמתעתד לגירוש. היתרון הגדול בדרך זו - שאין בה את הנזקים הנלווים בהכרח לדרכים שהוזכרו לעיל. המחיר הוא לא גדול - 64 שקל לשנה ליחיד ו-96 שקל לזוג.
כבר עתה ישנם חברי כנסת בליכוד שנבחרו בקולות המחנה הלאומי וקולם כבר נשמע, והם פועלים בצורה משמעותית. אם תהיה התפקדות המונית שראשי הציבור יקראו לה מתוך מטרה ברורה, השינוי יהיה דרמטי. אנו נראה את שרי הליכוד וחברי הכנסת נלחמים את מלחמתנו בגבורה ובעוצמה, רק כדי שנבחר בהם בפעם הבאה, והם יכולים לעצור. אני מפנה קריאה זו לראשי הציבור ולאזרח הפשוט גם יחד, קחו אחריות, היו מעורבים בהחלטות שכל כך גורליות לכולנו. בניסיון זה אין מה להפסיד, ניתן רק להרוויח. השעה גדולה והפורענות כבר מרחפת מעל ראשינו, אל תהיו שאננים ואל תהיו סרבנים, קחו את האחריות לידיכם.

תאריך:  25/05/2009   |   עודכן:  25/05/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מתפקדים עכשיו
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
מנהיגות יהודית: תקליט שבור
אביבי  |  25/05/09 14:31
 
- ישראל השניה חוזרת לקוי 67 ל"ת
אתה הוזה  |  26/05/09 03:04
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד משה גולדבלט
בניגוד לכותרות הזועקות ולהצהרות המתלהמות, הצעת החוק אינה אוסרת על הציבור הערבי לזכור את אסונו במלחמת העצמאות. היא אוסרת עליו להתאבל בפומבי על עצם הקמת מדינת ישראל
דני רשף
אין כמעט דוגמה ב-40 השנים האחרונות שמעורבות כפויה אמריקנית אכן הביאה לפתרון של שלום וליישוב סכסוכים. ההפך הוא הנכון - היא הביאה על-פי רוב להעמקת משברים, לשפך דמים קשה ולערעור היציבות הפוליטית    לזה ייקרא הדוד מאמריקה?
יואב עציון
בטווח של 15 שנים אנו צפויים למשבר נפט אמיתי    מה יהיו תוצאות כלות עתודות הנפט בסעודיה?
אליקים העצני
לא קשה לנחש, מה יכול אויב לחולל מנקודת התצפית המרכזית על המדינה - חומש    בנייה מחדש של היישוב תהיה אות וסימן לעם ישראל, לשכנים הערבים וגם לכוחות העוינים אותנו באירופה ובאמריקה    כעת הגיע מבחנו של נתניהו - הימני?
ד"ר דוד אדלר
מקורות התסכול ברורים: בטווח הקצר הם נובעים הן מהתחזקות הימין בישראל והן מהתחזקות החמאס והעדר מנהיג כריזמטי בשני הצדדים    האם תנועה, כל תנועה והשמאל כמובן בכלל זה, יכולה לפעול בלי אופק, בלי תקווה?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il