X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
יותר מאשר אני מאחל לדודו טופז שתוכח "חפותו המלאה" - אני מייחל שימוצה עמו הדין. אם מיצוי הדין יעלה כי החשוד בגרימת החבלות לאנשי התקשורת אשם בגרימתן - אני אוקיע אותו, יחד עם רבים אחרים, אבל עדיין לא אבקש יותר מאשר מיצוי דין צדק עמו
▪  ▪  ▪
דין צדק לטופז [צילום: פלאש 90]

רבים מאחלים לדודו טופז שתוכח חפותו המלאה. זה איחול אנושי. מי שמאחל זיכוי לטופז כורך באיחולו - כריכה המובנית בו - קללה לזולתו. לאחר הכאתם של אבי ניר ושל שירה מרגלית ולאחר איום על בועז ב-ציון, ברור כי ההאשמה, ברורה כשמש ביום שרב, מתנוססת - כדגל שחור - בראש חוצות. אם יש אשמה - ברור כי יש אשם, אף כי אם עד לרגע זה טרם הוכחה אשמתו של מי מהחשודים.
לא נעים לראות אדם בקלונו, בשברונו, בייאושו, בעליבותו. גם מי שאינו נמנה עם מעריציו של טופז (מודה ומתוודה, שזה מכבר גרעתי עצמי מקהלם) וכמוני, אם יורשה לי, חושב שהתנהגותו בשנים האחרונות נואלת, מבישה ונלוזה, לא רוצה לראות אותו בשעותיו הקשות בחייו.
יותר מאשר אני מאחל לדודו טופז שתוכח "חפותו המלאה" - אני מייחל שימוצה עמו הדין. דין צדק, בוודאי. אם על-פי הדין הזה הוא יימצא זכאי, מה שקשה מאוד להניח כי אכן יקרה, ככל שהולכים ומתרבים הפרטים המבססים ומחזקים את החשדות נגדו, לא אמצא דופי בטחנות הצדק. אם מיצוי הדין יעלה כי החשוד בגרימת החבלות לאנשי התקשורת אשם בגרימתן - אני אוקיע אותו, יחד עם רבים אחרים, אבל עדיין לא אבקש יותר מאשר מיצוי דין צדק עמו.
אין להניח לו שום הנחה רק בשל היותו ידוען. מן הצד השני של קביעה זו, עומדת קביעה מאזנת: אין להחמיר עמו משום היותו ידוע מאוד בציבור. הכל בעניינו צריך להיות מדוד, מידתי, אובייקטיבי. אשם - אשם, זכאי - זכאי. או או. אין אמצע. אין דמדומים. אין חצי תה, חצי קפה. אין חצי הריון. דודו טופז אשם או זכאי.
מי שמאחל לו שייצא חף וזך וצח ונקי עושה עוול לקורבנות התקיפה, אשר טופז מואשם בהזמנתה ובמימון עבודתם הפלילית של מבצעיה. כי אם "החשוד המרכזי" אשר על-פי החשד, לכאורה, תכנן, הזמין, מימן והוא האיש העומד מאחורי התקיפה - אינו האיש המבוקש, איש אלים ומסוכן מסתובב, נכון לעכשיו, חופשי ומשוחרר. אפשר שרוצח-בכוח מסתובב בחוצותיה של שכונה תל אביבית יוקרתית ואיש מקורבנותיו הפוטנציאליים לא יודע אם הוא חי על זמן שאול.
ככל שימוצה הדין עם דודו טופז, תוסר עננת הספק (ההולכת ומתבהרת עם כל שעה שעוברת) ומותירה את השמים התל אביביים בהירים ועצובים: הראשון בבידור הופך להיות הראשון בדרדור. כגובה האיש וכמהירות הנסיקה אליו - עומק ההידרדרות, שאול תחתיותיה של ההתרסקות.

תאריך:  03/06/2009   |   עודכן:  03/06/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נרי אבנרי
אם שתי הגרסאות המנוגדות בפרשת רמון הן "התנגשות בין שני קטנועים", הרי שהגרסאות המנוגדות בין ארבל ומזוז בפרשת האי-היווני הן התנגשות בין שתי משאיות. ועדה הייתה צריכה להכריע מי מהשניים היה צריך ללכת. זה אם היינו מדינה מתוקנת
אביתר בן-צדף
אלוף-משנה נידון למאסר כיוון שהדליף לעיתונאי חומר מדיונים על קידום קצינים בכירים    לעומת זאת, אלוף שהדליף מסמכים אישיים מתיק אישי של חייל - נידון לנזיפה בלבד, והמדינה שילמה מכיסנו את הפיצויים שהושתו על האלוף המדליף    צדק צדק תרדוף במהדורתו המעוותת, הצבאית
עו"ד יוסי דר
האיש רצה לשחק במגרש של הגדולים, אבל לא הבין שהגדולים למדו את המקצוע המסוכן הזה במשך שנים
יוסי עבדי
פרסמתם "טוקבק" בוטה לכתבה שלא אהבתם? בדרך גם הבאתם את זעמכם הלשוני בכמה קללות עסיסיות?    יכול להיות שאתם בבעיה
מנחם רבוי
האם הצורך להתלקק לרמי מעלה ולשרה הממונה גובר על הצורך לקיים את ההתחייבויות כלפי ציבור המנויים?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il