X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מי אם לא אתה החייב להבין לנפשם של בני העם היהודי, מיעוט שהתייסר בגולה במשך דורות, ולאחר השואה הנוראה זכה לצאת מעבדות לחירות, לשוב לארצו, ולחדש את עצמאותו בארץ ישראל
▪  ▪  ▪
חייב להבין לנפשנו כבן למיעוט נרדף [AP]

מי אם לא אתה ברק חוסיין אובמה, בן המיעוט השחור, שאחרי ייסורים רבים והשפלות אין ספור הצליח להשתחרר מכבליו ולצאת מעבדות לחירות, ואתה בן המיעוט הנרדף הזה, העפלת לפסגת הפירמידה וזכית להיבחר לנשיא ארה"ב.
מי אם לא אתה החייב להבין לנפשם של בני העם היהודי, מיעוט שהתייסר בגולה במשך דורות, ולאחר השואה הנוראה זכה לצאת מעבדות לחירות, לשוב לארצו, ולחדש את עצמאותו בארץ ישראל.
אולם גם כאן בישראל הריבונית נגזר עלינו לשאת בקללת המיעוט: אנחנו היהודים מיעוט במזרח התיכון, מוקפים במדינות ערביות עוינות, בהן מיליוני מוסלמים מוסתים שונאי ישראל, וארגוני טרור רצחניים, שאינן מכירים בזכותה של ישראל להתקיים. ובראש כולם מובילה אירן, המתקרבת בצעדי ענק להשלמת התוכנית הגרעינית שלה להשמדתה של ישראל.
מיום הקמתה של ישראל ועד עצם היום הזה היא לא זכתה לרגע של שלווה. הטרוריסטים הפלשתינים ממשיכים לרצוח באזרחיה מבלי להבחין בין גברים, נשים, זקנים וטף.
הדרישה להקמת מדינה פלשתינית שוחרת שלום לצידה של ישראל, מתאימה לאחרית הימים, ולא למזרח התיכון הישן והעקוב מדם.
כצעד ראשון חייבים הפלשתינים להשלים זה עם זה ולהפסיק לטבוח אחד בשני. רק לאחר שתקום רשות פלשתינית אחת, שראשיה ייבחרו בצורה דמוקרטית, שתכיר בזכות קיומה של מדינה יהודית, ויתבטל ארגון החמאס בעזה, בן בריתו של אחמדינג'אד, נסראללה ובין לאדן, רק אז ניתן יהיה להתוות את גבולות השלום. לא שלום מדומה ולא שלום פתאים, אלא שלום כמו זה השורר בין גרמניה לצרפת ובין איטליה לאוסטריה.
כמיעוט במזרח התיכון, בו האיסלאם הפונדמנטליסטי מגביר את כוחו ומאיים להשתלט גם על המדינות הערביות המתונות, ממשלתה של המדינה היהודית חייבת לדאוג ראשית כל לביטחונם של אזרחיה, כדי שחלילה לא יצאו שוב לגלות.
אזרחי ישראל, בשל סבל הדורות, הם שוחרי שלום מטבעם. למען שלום אמת הם יהיו מוכנים לוותר בעתיד על הרבה יותר מאשר הם מוכנים לוותר היום. זאת הם יאמרו בקלפי, כאשר ייווכחו שגם העם הפלשתיני יאמר דברים דומים בקלפי שלו.

תאריך:  10/06/2009   |   עודכן:  10/06/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מבן המיעוט היהודי לבן המיעוט השחור
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
נאום לנתניהו
אם תרצו  |  11/06/09 01:31
2
כמה שטויות בכתבה אחת
אחד שיודע  |  11/06/09 12:58
 
- לך תסביר את זה לעולם
טיטו  |  11/06/09 22:35
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שרה כרמון-רדיד
בעידן השפע שאנו חיים הדילמות יותר ויותר גדולות לגבי תפקידנו כהורים    אנו מנסים לא להחסיר מילדינו דבר, שאולי נחסך מאיתנו כילדים, מנסים לפצות אותם על שעות רבות של פרידה, לרוב כדי להשתיק את מצפוננו
דימיטרי רייזמן
האם ציבור דתי-לאומי, אשר רובצת עליו חובת האחריות לשמש גשר בתהליך זה, שוב ימצא את עצמו לא מוכן ועלול שוב "לאחר את הרכבת"?
רחל אהרנפלד
נראה כי "האנשים החדשים" שבהם מתגאה נציג הצבא האמריקני באזורנו, בדברו על 1,500 החיילים הפלשתינים שארה"ב אימנה לאחרונה, יצטרפו לאלפי הפלשתינים שכבר זכו לתמיכתה הצבאית
שלמה גזית
השלום הקר המאפיין את שלושים השנים שחלפו מאז נחתם ההסכם לא צריך היה להפתיע איש    לא היה כאן תהליך שלום שנשתבש    מה שקרה מאז נבע מן העמדות הבסיסיות של שני הצדדים, מן הפער בראיית השלום משני הצדדים ומהתנהגותם עוד בשלב ניהול המשא-ומתן ביניהם ובמשך השנים שחלפו מאז
חנה ביבי
ירידה בשמיעה מופיעה אצל יותר מ-10% מהאוכלוסיה    אצל ילדים, ככל שליקוי השמיעה מאובחן מוקדם יותר, כך השיקום השמיעתי מתחיל מוקדם יותר ולילד סיכוי טוב יותר לפתח שפה ודיבור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il