X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
וכרגיל, חובה לעשות זאת בחוכמה של עם לבדד ישכון, אל מול הגרעין המסוכן של אמריקה
▪  ▪  ▪
יישוב ולא התנחלות [צילום: פלאש 90]
אפשר להפסיק ומיד לבנות בהתנחלויות, אם נשנה להן את השם, לשמן האמיתי והנכון - יישובים, יישובים קהילתיים, ערים, כפרים וכו', ואז לא תהיה כל בנייה בהתנחלויות

מחובתנו להקים מועצת תחמנים אשר כל משתתפיה יצהירו שלא יהיו יותר מושחתים פנימה, אלא יפנו את מושחתותם הפוריה, עם ניסיון של שנים, כלפי חוץ, ורק כך נתגבר על הגרעין, חסר המעוף והשמן של אמריקה

ההפיכה האיסלאמית באמריקה, שהייתה ללא כל שפיכות דמים, והנטייה המקצינה מיום ליום של אותו שלטון, מחייבת אותנו לזהות את האיום הענק שבגרעין האמריקני, אותו גרעין איסלאמי שחושב שהעולם הוא פרובינציה של אחת ממדינות ארה"ב, וניהול העולם הוא בערך כמו ניהול של באסטה בשוק.
אין טעם לריב עם שלטון כזה, יש להילחם נגדו בתחבולות.
העצה דלקמן איננה מעשית, כי היא שקופה, מעליבה, ולא תתרום למאמץ המלחמתי נגד הגרעין האיסלאמי האמריקני, מטרתה היא רק להציג רעיון כללי, תזה, אשר צריכה להדריך את קהל מקבלי ההחלטות בישראל.
למטרות אלה צריך מאוד את אריק שרון, מי ייתן ויתעורר ולו לכמה דקות וייתן לנו צידה לדרך למשך שנים.
אגב, אמריקה עושה לנו טובה כאשר כך היא מתנהגת אלינו, סוף סוף נחזור אולי לפרופורציות, ונבין שלא חשוב כלל מה אומרים הגויים אלא מה עושים היהודים (מדברי בן-גוריון), ומעשיהם של היהודים, על הגניוס חסר התקדים הטבוע בנו, יבוצעו סוף סוף במחשבה תחילה.
וישמן ישורון ויבעט (באשתו) - סוף פסוק, אנו חייבים לחדול מההשמנה, כל חוכמת התיחמון והרמייה של מיטב המוחות שלנו, המופנית כעת לשחיתות פנימית, חייבת להיות מופנים לפוליטיקה החיצונית, ולהסרת האיום הקשה עלינו, חרם כלכלי/ביטחוני על-ידי הגדולה שבאומות.
וכמו כל תהליך בתחום ההיי-טק, תהליך שאם נכשל או אם נתקל בקשיים בלתי צפויים, אז שלב אחד לפני השחיטה, משנים לו את השם, וזורקים אותו שוב לשוק, ולעיתים קרובות זה עובד, כך גם בפוליטיקה הבינלאומית שלנו, אשר הרייטינג עומד כיום בראש סולם עדיפויותיה, שינוי השם, כן, שינוי השם, הוא אולי הנתיב לפתרון.
אפשר להפסיק ומיד לבנות בהתנחלויות, אם נשנה להן את השם, לשמן האמיתי והנכון - יישובים, יישובים קהילתיים, ערים, כפרים וכו', ואז לא תהיה כל בנייה בהתנחלויות.
הכותרות ישביעו את רצון הגרעין האיסלאמי של אמריקה, הכותרות תהיינה "אין יותר בנייה בהתנחלויות" או אפילו "אין יותר התנחלויות ביו"ש" וגם תושבי יו"ש יהיו מבסוטים, הם יבנו על-פי החוק התקף ביישוביהם, באופן שממשלת ישראל מווסתת את הבנייה על-פי סמכויותיה בחוק, כמו בכל יישוב אחר במדינה או בשטחים שצורפו אליה במלחמת ששת הימים. והעבריינים יטופלו ללא רחם (בלי סוסים ואלות, אחינו הם) אבל בלי חנינות - ועם כל רשתות הטלוויזיה האפשריות.
אנחנו מנסים במשך תקופה ארוכה מדי, להיכנס עם הספסל לרוחבה של הדלת, אנו חוטפים מכות מימין ומשמאל, עכשיו שמו לנו יציקות בטון, ואם לא נלמד לעבור אם הספסל לאורכה של הדלת, נשבור את הראש.
מחובתנו להקים מועצת תחמנים אשר כל משתתפיה יצהירו שלא יהיו יותר מושחתים פנימה, אלא יפנו את מושחתותם הפוריה, עם ניסיון של שנים, כלפי חוץ, ורק כך נתגבר על הגרעין, חסר המעוף והשמן של אמריקה.
להפסיק את הבנייה בהתנחלויות ומיד, ואני אפילו בעד ביטול כל ההתנחלויות - בדרכנו ולא בדרכם של הגויים.

תאריך:  26/06/2009   |   עודכן:  26/06/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
להפסיק את הבנייה בהתנחלויות, ומיד
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
אפרי האם אתה ממוצקין
יוסי מביאליק  |  26/06/09 11:03
2
בשביל מה להקים כבר יש...
שולטי  |  26/06/09 11:48
3
להיפך, לבנות התנחלויות חדשות..
ירון זכאי  |  26/06/09 16:40
 
- חכמים היזהרו בדבריכם ל"ת
דרעי זכאי  |  26/06/09 19:21
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אפרי הלפרין
אהרן ברק, נשיא בית המשפט העליון בדימוס, מגלה לנו את נטיותיו הפוליטיות, הוא שואף שמדינת ישראל תהיה מדינת כל אזרחיה
ראובן לייב
הפנייה של אנשי צמרת במשק הישראלי ל"רועה רוחני" משלהם איננה רק אופנה. היא מעידה על בריחה מן המציאות אל מחוזות הדמיון המודרך    הסכנה שבדרך החתחתים
ד"ר אברהם בן-עזרא
במקום להעמיד במבחן את התיאוריה של המומחה, אותה פרש ברוב חשיבות עצמית בפני בית המשפט, בית המשפט מסייע למומחה לשקר ולברוח מהעימות, מפאת כבודו של המומחה שמא ייפגע, ובגלל נוחותו של בית המשפט וקוצר זמנו
אפרים קם
העם האירני דורש לצמצם את ההתערבות בחופש הפרט, ולהגביר את חופש הביטוי    המשטר לא העריך כנראה נכונה את עומק התסכול והזעם מתחת לפני השטח, ולא ציפה להתפרצותם בהיקף כזה
ענבל בר-און
כאשר בית המשפט רוצה להביא לתוצאה צודקת - הוא יכול    עליו לחפש מעבר לחוק היבש, ולתור אחר דוקטרינות משפטיות ועקרונות משפטיים כללים    כך נהגה השופטת ד"ר מיכל אגמון-גונן במקרה שבו עיריית אור-יהודה התעמרה בקשיש בן 80, שבסה"כ רצה לשלם לה ארנונה כחוק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il