X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
חדירת הכנופיות לשליטה בערים קלקיליה, יריחו, בית לחם, רמאללה - תגרום להכבדה מהותית על התושבים שלא עוסקים בטרור מדובר בשלטון של פורעים על אזרחים, תוך הפעלת מנגנוני שכנוע כלפי האוכלוסיה המקומית לתמיכה בטרור הפוגע בראש ובראשונה באותה האוכלוסיה התומכת
▪  ▪  ▪
צה"ל לא יפעל ברמאללה, בבית לחם, ביריחו ובקלקיליה
איציק וולף
במסגרת ההקלות לפלשתינים הסכימה ישראל שלא לפעול באופן שוטף בערים הפלשתיניות הגדולות * במקרים של 'פצצות מתקתקות' ייכנסו הכוחות לפעולה
לרשימה המלאה

ההחלטה המדינית-ביטחונית של ממשלת ישראל לפיה צה"ל לא יפעל בתחומי הערים בית לחם, רמאללה, יריחו וקלקיליה, כמחווה כלפי הרשות הפלשתינית, אינה כלל הקלה לתושבים בערים אלו - אלא היפוכה של הקלה. מדובר בצעד ברור נגד האוכלוסיה המקומית, וימים יגידו האם זו הקלה או הכבדה.
כפועל יוצא של יציאת צה"ל - ייכנסו וימלאו את החלל הריק כנופיות הטרור, ולמרבה הפרדוקס, כל זאת בעידוד השמאל והתקשורת הרוצים, לכאורה, בטובתם של הפלשתינים...
כפועל יוצא מחדירת הכנופיות לשליטה בערים אלו תיווצר הכבדה מהותית על התושבים, על מי מהם שלא עוסקים בטרור, כי אלה יצטרכו לשאת בעולם הכבד של הטרוריסטים, ולהיות נתונים למרותם השרירותית. מדובר בשלטון של פורעים על אזרחים, תוך הפעלת מנגנוני שכנוע כלפי האוכלוסיה המקומית לתמיכה בטרור הפוגע בראש ובראשונה באותה האוכלוסיה התומכת.
בנוסף לכך, שליטת צה"ל הייתה בערים אלו על-פי כללים ידועים וברורים. גם אם כללים אלו היו קשים במידת מה, היה ברור מהם הגבולות והייתה כתובת לכל דבר ועניין, דבר שלא יתרחש תחת שלטון פרוע ועריץ של כנופיות הטרור, שלטון אשר יציב את האוכלוסיה במצב של חוסר וודאות וסיכון.
האמירה הנכונה כי יתפתחו במצב החדש של יציאת צה"ל מהערים קיני טרור לרבות התחמשות בנשק, מחנות אימוני טרור וקייטנות שאהידים - משמעותה לגבי האוכלוסיה המקומית היא שצריך להתחיל לחיות בפחד ובמתח מתמידים.
להלן כמה סוגיות שיעמדו ביתר שאת במצב החדש בפני זוג הורים בקלקיליה:
  • האם לרשום את הילד לקורס חינוכי שממומן על-ידי כנופיות הטרור - ואחר כך להפסיד אותו ולקבל תמורתו תמונה של הפעוט עם חגורת נפץ בטרם יציאתו לקרב על חייו?
  • האם יש בכלל אפשרות סבירה להתנגד לקורס חינוכי מעין זה - ומה יאמרו ואיך יגיבו אלה שיקבלו תשובה שלילית להצעת הרישום של הילד לקורס?
  • מה צריכה האימא לומר למרקע יום אחרי מות בנה?
  • מה עושים המבוגרים ובמיוחד הילדים כשמגיעים רמי מעלה מארגוני הטרור לביקור, ומה לומר לילדים כשאבא נקרא לבירור? מדוע אבא חוזר מהבירור השגרתי במצב אחר, שונה, עד לבלי הכר? מה, לא היה משפט? ואם היה - במה הורשע ואיפה אפשר לעיין בכתבי הטענות ובפסק הדין?
בדוגמאות לעיל לא נכללו הסוגיות הכי קשות העולות תחת שלטון כנופיות הטרור.
אין בדברים אלו משום אמירה כי נוכחות צה"ל בערים מונעת את כל התופעות מעין אלו ויוצרת שלטון דמוקרטי נאור, אלא רק שיציאת צה"ל מהערים - מגבירה ומעצימה כמה סיכונים ופחדים, ומשחירה עוד יותר את המציאות, לא בהכרח בכיוונים הרצויים והנכספים על-ידי האוכלוסיה המקומית בערים.
מדינת ישראל, נכון הדבר, תדע להתמודד עם הבעיות, והפגיעה בביטחון לא תהיה מכרעת. אלא שיש להוסיף את ההתמודדות של מדינת ישראל עם בעיות שייווצרו - היא תגרע לא מעט ממצבם של האזרחים המקומיים, ולא קשה לנבא כיצד ולמה.

תאריך:  27/06/2009   |   עודכן:  27/06/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אריה אבנרי
עיתוי פרישתו של רמון מהחיים הפוליטיים אינו מקרי    לא נותרו לו תומכים בקדימה שימליכו אותו לראש ממשלה, חברו הטוב אולמרט סיים אף הוא את תפקידו, ולחברו הטוב והמושחת דרעי ייקח זמן עד שיצליח לסבן את עובדיה יוסף כדי שיחזיר אותו לראשות ש"ס    הערת אזהרה (40)
יואב יצחק
פרשן החצר של אולמרט שוב מתנהג כעבד נרצע    ועכשיו: מה הסתיר כשכתב על שרי אריסון; ועל כזבים שפרסם בעניין פרשה חדשה שבה מסובכים אולמרט ומשה רייך
ראובן לייב
בהבדל ממוזיאון רקאנטי בקיסריה, שהוא בבעלות פרטית, הדעת אינה סובלת הסבת שמו של בית הנכות התל אביבי הציבורי ל"מוזיאון סמי עופר" רק בשל תרומתו הנדיבה; בדיוק כשם שאינה סובלת הסבתו של המוזיאון לאולם שמחות ומניעת ביקור הציבור בו רק בשל קיום טקס נישואי בנו של יצחק נבון בין כתליו
רפאל ישראלי
השימוש בביטוי המעוּבְרָת "משטר האיתוללות" מבטא לא רק צרימה דקדוקית, אלא גם דבר כפירה לאוזן המוסלמית
קרולין גליק
אילו הכריז ראש הממשלה כי ישראל תומכת במפגינים וכי תסייע להם ביד רחבה, היה הדבר מועיל לישראל פוליטית במספר דרכים    ראשית, היא הייתה עושה את הדבר הנכון מוסרית, ובכך הייתה רוכשת את הערכת מיליוני אנשים בעולם, הנחרדים משתיקתן של ממשלותיהם, נוכח אומץ ליבם של המפגינים האירניים, המסכנים את חייהם למען החירות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il