X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
איננו שבויים של מדינה המתנכרת למי שהיא מתיימרת לדבר בשמם וזאת כדי לגרשם, להמעיטם ולייגעם ולהמאיס עליהם את חייהם די לשביזות
▪  ▪  ▪
בנייה בהתנחלויות ללא תום [פלאש 90]
אנו יושבים כאן לא מכוח כידוניה של מדינת ישראל, אלא מדינת ישראל יושבת מכוח תמימותם של חייליה הדתיים. מכוח זהותם הלאומית כיהודים ולא כ'ישראלים' גונבי שם ישראל. המדינה הישראלית של היום היא המצאה לא פחות זדונית מהמצאת העם והלאומיות הפלשתינית

היהודים לבדם הם אזרחים ותושבים בארץ ישראל מכוח החסד, ההבטחה והברית שבינם לבין הקב"ה ובפרט תושבי יהודה ושומרון, כמו שאר היהודים שמקום מגוריהם הקבוע הוא בשכונות הירושלמיות שמעבר לקו הירוק, תושבי הגולן וכמו גם מגורשי חבל עזה שאינם בראש ובראשונה אזרחיה של מדינת ישראל, ככל שהיא מדינה שבגדה בשליחותה ואינה תופסת את מהותה. כל היהודים בארץ ובעולם שהכרתם ורגשותיהם קרובים לאמור כאן, הם חלק מעיקרו של העם היהודי ולא כיהודים שקמו על עם ישראל ועל ארצו כדי להאבידם מעיוורון, מאונס או מרצון.
אנו אזרחים במדינת ישראל בעיקר במובן הפורמלי, לצורך תשלום מיסים וקבלת דרכונים ומפני ששלטונה של מדינת ישראל השתלט על חבלי ארצנו.
אין לשום זולת הזכות לייצג או להתחייב בשם העם היהודי גם אם נבחר לכנסת ככל שהדאגה לחייו ולביטחונו, לכבודו ולקניינו של כל יהודי בארץ ובעולם אינה בראש מעייניו וככל שהוא בוגד בעקרונות הקיום של העם היהודי. החלטה על הקמת מדינה פלשתינית מפורזת היא מעילה בעקרונות הקיום, אין לה כל שחר היסטורי ומהותי. היא החלטה פוליטית שתוליך לאסון שייזקף כולו על שמו של נתניהו. זכות הייצוג של שלטון המדינה אינה קמה אלא מכוח הסכמת התורה. ככל שזו לא ניתנה, סמכות השלטון טעונה תיקון. הסכמת התורה יכולה להינתן רק על-ידי בית דין של כלל ישראל שאינו תלוי בפוליטיקאים. וככל שזה אינו קיים אין הסכמת התורה.
אנו מצפים ומתפללים לה' שיפדנו מכף כל העריצים וישלח לנו משיחו, משיח בן דוד, מנהיג אמת ושופט צדק, ואף אם יארך הזמן, שתיפקחנה עיני ההולכים בחושך כדי שייטיבו דרכיהם וירעו את צאן עם ישראל באמונה.
בוודאי שאיננו אזרחים במובן הנפשי העמוק של הכרת ההזדהות של אזרח עם מדינתו ובוודאי לא במובן הממלכתי שנקרא "כסא ה' בעולם". המדינה כפי שהיא מגולמת היום, בעצם סוג הדיאלוג שלה עם רשעי העולם כהסכמה להתפשרות על הקפאה כזו או אחרת של התיישבות היהודים בארץ ישראל היא חילול השם הגדול והנורא בעולם. היא הרס כל אמונה ודת לרבות נצרות ואיסלאם. איננו אזרחים שבויים במדינה החותרת תחת קיומנו, ממש כפי שגלעד שליט אינו אזרח של החמאס ברצועת עזה.
דוגמה לניכור האכזרי היא בעובדה שעדיין נרמסים מגורשי חבל עזה על-ידי כל פקיד מצורע הבוחר להתעלל בהם ולדרוש מהם טפסים שונים ומשונים כדי שימצאו מנוח לכף רגלם. הסאדיזם נמשך למען דעת אשר ייעשה ליהודי מתנחל שאין לו זכויות אדם, בתמורה לפרוטות שקיבל. אכן לכל מתיישב יש פתרון לקעקע את משפחתו, לקצר את ימיו ולערער שפיותו.
איננו שבויים של מדינה המתנכרת למי שהיא מתיימרת לדבר בשמם וזאת כדי לגרשם, להמעיטם ולייגעם ולהמאיס עליהם את חייהם. איננו נתיניה, עבדיה ומשועבדיה של מדינה הנקראת "מדינת ישראל" שבחרה להתעלל ביהודיה משך שנים ארוכות באמצעות הכנעה, ייזום והמצאה של נהלים מיוחדים לדיכוי היהודים בניצוח בתי המשפט, אויבי עם ישראל. תוך עידוד בתי המשפט להמשיך ולרדוף יהודים באמצעות פרשנות חוקים שאינם קיימים ואילו היו קיימים לא היו חוקיים. כל מנהיג שקורא כיום בשם "שלטון החוק" תומך במשטר הדיכוי.
פרס ונתניהו, כמו אהוד ברק, הפליאו עתה בשבחי העם האירני המתנגד לשלטון הרשע האוחז בו שלא כדין. מה יעשו ביום פקודה בו יתעורר העם היהודי להבין שמקורות ההשראה והיניקה, האופק והמטרות של ממשיכי אוסלו אינם יכולים להיות המטרות והאופק של העם היהודי הנאמן לאלוקיו, לדתו, וממילא לארצו הגזולה בידי אנשים שאין להם עם תורת ישראל ולא דבר.
כאשר גורשו יהודי בית השלום בחברון, ציינו הן אהוד ברק והן בנימין נתניהו, שיגרשו את היהודים ביד ברזל כמפירי חוק. נראים הדברים שמפירי החוק באופן קבוע הם רבי-השלטון המתיימרים לייצג את העם היהודי.
חלק מאתנו, תושב חבלי ארץ ישראל ששוחררו בתשכ"ז כארבעים שנה, מאות אלפים של ילדים נולדו בחבלים הללו, כולל בשכונות הירושלמיות ובביתר ובאפרת ובחברון, אינם רק אזרחים של מדינת ישראל מכוח שנדונו לחיות בה ולהשתתף בשיגיונותיה, אלא כאזרחים ותושבים בארץ ישראל מכוח זכותו של אברהם אבינו אשר אמר לבני חת גר ותושב אני עמכם. אם ארצה אטול זכותי מן הדין.
אנו יושבים כאן לא מכוח כידוניה של מדינת ישראל, אלא מדינת ישראל יושבת מכוח תמימותם של חייליה הדתיים. מכוח זהותם הלאומית כיהודים ולא כ'ישראלים' גונבי שם ישראל. המדינה הישראלית של היום היא המצאה לא פחות זדונית מהמצאת העם והלאומיות הפלשתינית.
אנו תושבים בעלי אזרחות ותושבות ריבונית הן מעצם התיישבותנו בארץ ישראל והן מעצם שירותנו למען המטרות הטהורות, העמוקות והתמידות של העם היהודי - הוא עם ישראל - ככל שהן מבטאות את מצוות התורה לרבות תיקון הצבא שאין לו יתד לכסות צאתו. צבא שאינו יכול להתקיים, ולו דקה אחת, ללא החייל הדתי, המהווה התשתית המוסרית והרוחנית שלו, הוא אשר פדה את עם ישראל במלחמת לבנון השנייה ועופרת יצוקה במחיר דמים, והוא עדיין החייל הנבגד ביותר כאשר מצפים ממנו לציית לפקודות המרימות יד על ה' ועל משיחו. דרישותיו העלובות של הרמטכ"ל לכפות על חיילים דתיים לשמוע שירת נשים, לערער סמכות רבני הנח"ל החרדי.
הרב יואל שורץ, ממייסדי הנח"ל החרדי, עמד בגאון ובתקיפות על ההכרה בכתב ובהסכם במקור הסמכות של החייל החרדי שהוא רבו, שלא כחייל הדתי-לאומי שחלק מרבותיו התנכרו לצור מחצבתם והעדיפו את החנופה לצבא מאשר לעמדתו של הרב שפירא זצ"ל, שבו ניסו להשתמש לצורך ההשתלבות והצלחת הגירוש.
החינוך הלקוי והאישיות הרופסת של רבי המדינה - המשלים עצמם כי יוכלו לעצור הבנייה ביש"ע ללא התנכרות חריפה יותר שתאחז רבים וטובים ברוח המאמר הזה, אשר לא יוכלו בשום פנים לקבל מרות הדיאלוגים עם אומות העולם על בסיס הסכמות ההקפאה - הוא העומד בראש הטעות, הטיפשות והרשע בכל מעשי ידיהם. התנהלותם היא צורה אחרת של הצטרפות לציר הרשע מתוך מוטיבציה משותפת של שנאת ישראל וניסיון להגיע להסכמה אשר לא תצלח בין בן כנען אובמה ובין רופסי הדעת מבני עמנו. זהו מחיר הרצון להתקבל כחלק ממשפט העמים מאז ימי ההשכלה למען הקימו על מדינת ישראל ועם ישראל כמשפט זר.
גירוש של יהודי, ולו אחד, או פירוק מאחז, אינו בא מכוח החוק אלא מכוח הזרוע, השטנה והמאבק בה' אלוקי ישראל וחירוף עקבות משיחו. יהודים הנוהגים כן, בין אם הם ראשי ממשלה, שרים, אנשי ציבור או כוחות הביטחון אינם אלא פושעים שעתידים ליתן את הדין גם אם במאוחר, לאחר שמדינת ישראל לא תוכל לספוג את הלחץ הבינלאומי והצבאי שיבוא בעקבות הכניעות המצטברות של מנהיגי ישראל לדרישות רשע.
אנו קוראים לעם ישראל להתאחד סביב תפילה לה', והכרה בסגולת הנצח של עמנו כדי להדוף את כל מתנגדיו מבפנים ומבחוץ.

תאריך:  06/07/2009   |   עודכן:  06/07/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
איננו שבויים של מדינה מתנכרת
תגובות  [ 10 ] מוצגות  [ 10 ]  כתוב תגובה 
1
מורה הדרך של רוצח רבין...
וזה מרצה בבר-אילן  |  6/07/09 15:52
 
- טיקבוקך גרם לי לקרוא עד הסוף ל"ת
חרוץ  |  6/07/09 16:22
 
- מאחר שרבין אנס את הדמוקרטיה
ווזווז  |  6/07/09 16:24
 
- רבין נפל לבור ה"שמפניה"שחפר לע
קורן נאוה טבריה  |  7/07/09 10:46
 
- רבין נפל לבור ה"שמפניה"שחפר לע
קורן נאוה טבריה  |  7/07/09 10:52
2
שוב ה"צדיק" המקלל? שוב מסית!!!
הדודה קלרה  |  6/07/09 18:42
3
הלל,לא מספיקה הוילה שקבלת ? ל"ת
תגיד תודה ותשתוק   |  6/07/09 22:42
4
אמן על כל מילה-אתה פשוט גדול!! ל"ת
קורן נאוה טבריה  |  7/07/09 04:43
5
את היהדות שלנו יש להללכמו הלל
ריבקה  |  7/07/09 10:09
6
תכלס - מיד להחליף את הביבי! ל"ת
נורא פשוט  |  7/07/09 11:39
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בעז העצני
מי שיקבל את ההחלטה על עסקת שליט, כפי שמוצעת, יחרוץ בכך את דינם של מאות ואת החטופים הבאים. הפכנו לחברה המוכנה להקריב מאות אנשים מחר כדי לקבל אדם אחד היום    להסכים או לא להסכים לעסקה?
עמוס שריג
אם זוהר ארגוב היה יכול לקום לתחייה לשניות ספורות בלבד, הוא היה אומר לכל אלו שהשתרכו אחרי האלונקה שעליה הונחה גופתו את המלים הבאות: "תודה לכם חברים, אבל זה לא אני, זה הוא, ג'ו עמר. הוא זה שפרץ את השער שהיה נעול במנעול"
צפורה בראבי
שלושה שותפים בחינוך: ההורה, המורה וגם הילד - לכל אחד מהם תפקיד מפתח בדרך החינוך הישר
זאב גלילי
הנסיבות המוזרות שבהן בוטל פרס ספיר - בגלל רבב בגודל פיל לכאורה - שנמצא על בגדיהם של שניים מהשופטים מעורר הרבה שאלות    שאלה בלשית ופתרון ספרותי בצידה
עמי דור-און
מה יכולה ישראל ללמוד מתפיסת עולמו של ברק חוסיין אובמה? האם עליה להיכנע לתדמית הברק הנחוש או להבין כי רק אם תדבוק בעמדותיה ותעמוד איתן נוכח כל הלחצים הבאים מן המערב, היא תוכל גם לשמור על עקרונותיה וגם לא לאבד מכבודה    ברק אובמה מול חוסיין אובמה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il