X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
עכשיו זה התור של ח"כ מירי רגב. היא לא חותמת גומי, כך הצהירה, אבל מבחינת יריבי הליכוד, היא אמצעי מניעה מגומי, שתכליתו- חסימת נתניהו אם וכאשר יידרש למבחן הקלפי הבא
▪  ▪  ▪
לא בזירה הנכונה. מירי רגב [צילום: דו"צ]

"קיבלתי איומים מגורמים בלשכת ראש הממשלה. הגורמים איימו כי אם אמשיך את המאבק נגד הכוונה להטיל מ.ע.מ על פירות וירקות, ידיחו אותי מוועדת הכספים ולא אבחר לכנסת הבאה" (מירי רגב בכינוס פעילים באור-יהודה, 5.7.09). ועוד מאותו כינוס: "אני לא חותמת גומי של אף אחד". בשבוע שעבר אמרה רגב ב"אולפן פתוח": "אני במאבק הזה מתכוונת ללכת עד הסוף".
עוד לא נולד הליכודניק שדיבר נגד נתניהו, ולא זכה לחיבוק חם ומזויף מהתקשורת. בקדנציה הראשונה של ביבי, התקשורת כתרה כתרים והרעיפה שבחים על דוד לוי החברתי, איציק מרדכי הביטחוני, דוד מגן, דוד ראם, רוני מילוא - כולם לכלכו ו...התפוגגו. היו עוד, חלקם חזרו - יש שאמרו בזחילה - לממשלת נתניהו.
עכשיו זה התור של מירי רגב. היא לא חותמת גומי, כך אמרה, אבל מבחינת יריבי נתניהו, היא אמצעי מניעה מגומי, שתכליתו- חסימת ביבי אם וכאשר יידרש למבחן הקלפי הבא.
גם אם בסוף לא יהיה מע"מ על ירקות, המאבק של מירי רגב הוא טעות פוליטית, ערכית, ולא צודק חברתית. הטענה שתוספת מע"מ על ירקות תפגע בשכבות החלשות איננה נכונה. ירקות ופירות זה לא שמן וסוכר. כאן כללי ההיצע והביקוש מאוד קשוחים. אם יקר לקנות ירקות בבוקר, אז לא קונים. ואם לא קונים - המחיר יורד בערב. מאוד פשוט.
הירקנים יודעים את זה, שונאי נתניהו בתקשורת יודעים את זה, ואפילו גנבי המנדטים של קדימה יודעים את זה. חברי הכנסת המתוסכלים רוני בר-און ומאיר שטרית מציגים את נתניהו כ-"חכם על חלשים" רק כדי לחמם עליו מצביעים.
לבר-און ולשטרית אין אומץ להתחייב שאם קדימה תגיע לשלטון, הם יבטלו את המע"מ "האכזרי". מפני שהמס הזה נכון. גם אם יהיה אחוזים בודדים, הוא יחייב את הירקנים להכניס קופה רושמת לעסק. יש כאן סגירת פרצה. היעדרו של המס הוא בבחינת "פרצה קוראת לירקן".
הירקנים נלחמים נגד המע"מ, מפני שהוא מחייב אותם להדפיס את כל המכירות שלהם. זה עלול להקשות על חלק מהם - להעלים הכנסות. נכון להיום, לירקנים זה מאוד קל. הם לא מדפיסים את התשלום, ולשלטונות המס ידווחו על פחת גבוה. קשה לעקוב אחרי אורך חייה של כל עגבנייה. חברת הכנסת מירי רגב לא מבינה שהמאבק שלה במע"מ, כמוהו כתמיכה במעלימי הכנסות.
מירי, אין לי ספק שאת לא מתכוונת לתמוך במעלימי הכנסות, כמו שאין לי ספק שזאת התוצאה. אם את רוצה לעזור לשכבות החלשות, תלחצי להוסיף למקבלי הקצבאות את אותו סכום שלפי דעתך המע"מ יגרע מהם. אם את שומעת קריאות עידוד מהטריבונה של קדימה, עזבי את הזירה - את לא במלחמה הנכונה...

תאריך:  06/07/2009   |   עודכן:  06/07/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מירי רגב כלי משחק
תגובות  [ 10 ] מוצגות  [ 10 ]  כתוב תגובה 
1
מירי רגב גייס חמישי של קדימה
ח. שבון  |  6/07/09 18:31
2
צודק 100% היא פיון ולא מבינה ז
עין צופיה  |  6/07/09 18:50
3
ובה ראו את החלופה לפייגלין? ל"ת
הניה  |  6/07/09 19:53
4
מי הביא לליכוד את רגב?נתניהו ל"ת
גיזמו בון  |  6/07/09 20:03
5
אבנרי, הביבי, והאספסוף....
מטאטא  |  6/07/09 21:04
6
מירי רגב, יישר כוחך!
עזרא מנצור  |  6/07/09 22:03
7
טעות בידך
דר יובל  |  7/07/09 07:30
8
כל מס הוא לא טוב הוא מזיק הוא
נרי אל תבלבל את ה  |  7/07/09 10:35
 
- אתה רואה איך מטילים מיסים
אתר קו-ישר  |  7/07/09 10:42
9
אינני איש ליכוד וגם לא
פיני-1  |  7/07/09 15:02
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר אברהם בן-עזרא
המובאות דלמטה מלמדות על התרחקות מן הנס, הימנעות מאמונות טפלות, היבדלות מהמיסטיקה. לא במקרה דווקא היהודי משולם שהיה סמל לאמונה היהודית - ביטל במחי חץ הקולע למטרה, את העבודה הזרה של הגויים בלכתם אחר "ציפור פלא" בעלת תכונות מיסטיות המכתיבה להם את דרכם
חן בן אליהו
האם בכלל ניתן למצוא יסודות נבואיים בשירת ח.נ. ביאליק ולהגדירו כנביא או שמא אין הם אלא 'פוזה אמנותית' או מן הסתם 'קוריוז'?
הלל ויס
איננו שבויים של מדינה המתנכרת למי שהיא מתיימרת לדבר בשמם וזאת כדי לגרשם, להמעיטם ולייגעם ולהמאיס עליהם את חייהם    די לשביזות
בעז העצני
מי שיקבל את ההחלטה על עסקת שליט, כפי שמוצעת, יחרוץ בכך את דינם של מאות ואת החטופים הבאים. הפכנו לחברה המוכנה להקריב מאות אנשים מחר כדי לקבל אדם אחד היום    להסכים או לא להסכים לעסקה?
עמוס שריג
אם זוהר ארגוב היה יכול לקום לתחייה לשניות ספורות בלבד, הוא היה אומר לכל אלו שהשתרכו אחרי האלונקה שעליה הונחה גופתו את המלים הבאות: "תודה לכם חברים, אבל זה לא אני, זה הוא, ג'ו עמר. הוא זה שפרץ את השער שהיה נעול במנעול"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il