X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מסתבר שמכתב שכתב מר דוד טופז והשליכו לפח, הגיע לידיים של מר דן מרגלית, וזה עשה בו שימוש, ועוד איזה שימוש...
▪  ▪  ▪
דן מרגלית [צילום: בוצ´צ´ו]

אני קורא ב News1 [קישור] ולא מאמין למקרא עיניי. מכתב אשר כתב מר דוד טופז, בכלא, והשליכו לפח, הגיע לידים של מר דן מרגלית, והוא משתמש במכתב זה על-מנת להיפרע, על בסיס אישי, באדם שלכאורה פגע בבתו של מר דן, הגברת שירה מרגלית.
מר דוד טופז עצור, יש יותר מראיה אחת שהוא עשה מעשים נפשעים, לאורך זמן, וללא כל עכבות ומעצורים. מר טופז חייב טיפול נפשי דחוף ומיידי, וודאי שגם יעמוד למשפט, וייתן את הדין על מעשיו החמורים מאוד לכאורה.
אנא בל יסמוך מר דוד טופז על הנחת האי-שפיות אליה הוא מוביל, אי-שפיות אינה משחררת מאחריות פלילית, במקרה כזה היא אף מגבירה, לדעתי, את האחריות הפלילית מאחר שמצבו של טופז היה ככל הנראה לא תקין לאורך זמן רב, וככל הנראה טיפול לא מורכב, שלא ניתן לו עקב רשלנותו לכאורה, היה מונע את מרבית הארועים בהם נחשד (לו הנושא היה מסתיים באירוע יחיד ובטיפול אינטנסיבי אחריו, אשר היה מונע את היתר, קרוב לודאי שטענת האי-שפיות הייתה סבירה).
אבל גם לנאשם בעבירות חמורות יש זכויות, ובעצם זכויות אמיתיות לא נבחנות כאשר הן ניתנות לגבירים ולעשירים, אלא נבחנות כאשר הן ניתנות או נשללות מפשוטי העם, או מאלה שנפלו (או במקרה של מר טופז הפילו עצמם) מאיגרא רמה לבירא עמיקתא.
סעיף 2 (5) לחוק הגנת הפרטיות אומר: "פגיעה בפרטיות היא אחת מאלה... (5) העתקת תוכן של מכתב או כתב אחר שלא נועד לפרסום, או שימוש בתכנו, בלי רשות מאת הנמען או הכותב, והכל אם אין הכתב בעל ערך היסטורי ולא עברו חמש עשרה שנים ממועד כתיבתו".
סעיף 5 לחוק מפרט: "5. פגיעה בפרטיות - עבירה (תיקון: תשנ"ו), הפוגע במזיד בפרטיות זולתו, באחת הדרכים האמורות בסעיף (1), (2), (3) עד (7), ו-(9) עד (11), דינו - מאסר חמש שנים".
סעיף 59 לחוק סדר הדין הפלילי אומר: "נודע למשטרה על ביצוע עבירה, אם על-פי תלונה ואם בכל דרך אחרת, תפתח בחקירה; אולם בעבירה שאינה פשע רשאי קצין משטרה בדרגת פקד ומעלה להורות שלא לחקור אם היה סבור שאין בדבר ענין לציבור או אם הייתה רשות אחרת מוסמכת על-פי דין לחקור בעבירה".
אני מניח שקצינים רבים של המשטרה קוראים עיתונים ומשוטטים באינטרנט, והם ודאי ימלאו את חובתם הציבורית - פתיחת חקירה נגד מר דן מרגלית, עקב החשד שהגיע אליהם "בדרך אחרת" בשל עבירה חמורה לכאורה על חוק הגנת הפרטיות, עבירה אשר דינה 5 שנים מאסר.
רק שלא ישימו את מר טופז ואת מר מרגלית באותו תא, נראה לי שמרגלית לא אוהב את מר טופז, ומר טופז גם כנראה מרביץ, אז אנא, כל אחד בתא אחר.

תאריך:  13/07/2009   |   עודכן:  22/07/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מדינת ישראל נגד מר דן מרגלית?
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
Garbage
Not_Smart  |  18/08/09 08:08
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אביתר בן צדף
למה לא לשלוח מסית פרו-פלשתיני למסע הסברה על חשבון משלם המסים הישראלי?    עוד על מעללי משרד החוץ בתקופת ציפי לבני    מפגשי חילו עם קהל יהודי יצרו "מפגע הסברתי"
יהונתן דחוח-הלוי
לאחר שארגוני זכויות אדם בינלאומיים הטיחו בישראל האשמות על הרג שוטרים פלשתינים שלא היו מעורבים בלחימה או בטרור במהלך מבצע 'עופרת יצוקה', מחקר חדש מראה כי הטענות היו נמהרות ומשוללות יסוד    הטענות כי צה"ל הרג "שוטרי תנועה" ושוטרים "תמימים" אינן נכונות    מרביתם המכריעה של "השוטרים" הפלשתינים היו פעילים בזרועות הצבאיות של ארגוני טרור פלשתינים ולוחמים שעברו הכשרה צבאית
רו"ח חננאל ובר
מהו המקור לאותה שנאה נגד עם ישראל, העם הקטן הזה, שהעשיר את העולם בכל-כך הרבה טוב, בכל תחום רוחני, אינטלקטואלי וגשמי?
בעז העצני
יש לנווט את העימות עם אובמה למגרש נוח. הוא תובע הקפאת בנייה יהודית במזרח ירושלים? ממשלה חכמה הייתה יוזמת שם בנייה נרחבת. עם מעט חוכמה ישראלית, ירושלים עשויה להיות קו פרשת המים שממנו תתחיל נפילתו של הנשיא האמריקני העוין
ד"ר אברהם בן-עזרא
ההתעקשות להיאחז בקרנות המזבח התקשורתי והפוליטי ולהיוותר במעמד בר-השפעה במפלגת קדימה - לא תסייע לרמון, אלא תפגע בתדמיתה של קדימה, שמכל המועמדים - בחרה דווקא אותו, כאילו אין חפים במפלגה או כאילו הוא ורק הוא יכול להושיעה
רשימות נוספות
"הייתי חונק את מכה ילדי"  /  איציק וולף
משפט טופז נדחה בשבועיים  /  רותי אברהם
שמונה אישומים על תקיפה, איומים וסמים  /  רותי אברהם
כוכב מת  /  הרב ישראל רוזן
כמה מילים על רחמנות  /  נרי אבנרי
שפיותו של דודו טופז  /  עו"ד יוסי דר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il