X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
למרות שכל מדינה דמוקרטית חייבת לקבוע מסגרת לטיפול במקרים שאינם כלולים בחוק, קיימת בעיה חמורה כשנבחרי ציבור מנצלים לרעה את מעמדם בראש מערכת ציבורית כדי לעסוק בשחיתות או לחלץ ממשפט ועונש את חבריהם שנתפסו עם עובדות שמחשידות אותם בפלילים
▪  ▪  ▪
רומסים את החוק

"התאמות" היא מילה בשימוש שופטים ומנהלים, פוליטיקאים, משפטנים, עובדי רווחה ועובדי ציבור רבים נוספים, כדי להגדיר ביצוע מהלכים לא-אמיתיים ולא-חוקיים, להשגת תוצאה שהוחלטה מראש על-ידי מנהלי המערכות עם מניעים זרים, כמו פשע מאורגן שמעמיד אותם מעל לחוק!
האחריות העיקרית לביצוע ה"התאמות" היא על מערכת המשפט שכוללת גם את כל השוטרים, היועץ המשפטי לממשלה, פרקליט המדינה וכל עובדיו, מבקר המדינה, מנהל בתי המשפט, נציב התלונות נגד שופטים ועוד...
למרות שכל מדינה דמוקרטית חייבת לקבוע מסגרת לטיפול במקרים שאינם כלולים בחוק, כדי לשמור על מסגרות כמו: משפחה, ישוב, רשות, ביטחון וכד', קיימת בעיה חמורה שהולכת וגוברת מאז קום המדינה, כשנבחרי ציבור מנצלים לרעה את מעמדם בראש מערכת ציבורית, כדי לעסוק בשחיתות או בדרכים לא אמיתיות עם מניעים זרים בניגוד לאמת והחוק, לחילוץ ממשפט ועונש של חבריהם שנתפסו עם עובדות שמחשידות אותם בפלילים...!
הבעיה הולכת וגוברת במשך כל שנות קיום המדינה בכל מסגרת ניהולית-ציבורית, עקב פחד של רוב אזרחי המדינה מפניות אל מערכת המשפט, כדי לחקור, לשפוט ולהעניש בצורה ישרה, ללא משוא פנים או מניעים זרים, תוך שמירה על עיקרון השיוויון לפני החוק..., היות שהמציאות שונה מאד:
גם ראשי מערכת המשפט פועלים ומפעילים את מערכת המשפט על-פי שיטת ה"התאמות" לטובתם האישית, או טובת חבריהם, או עובדי ציבור, או שותפיהם של כל הנ"ל, בצורה הפוכה לעובדות וההוכחות בתלונות ותביעות, תוך רמיסת החוק ואפילו פגיעות במערכות ונכסי המדינה וביטחונה, כאשר השחיתות היא המוטיב המרכזי למעשיהם החשודים בפלילים...!
רק התארגנות אזרחים בצורה דמוקרטית כמו ביצוע משפטים ציבוריים שבהם אזרחים ימלאו את תפקידי הנאשמים, השופטים, הפרקליטים וכל שאר התפקידים בבתי המשפט, יביאו למשפטי אמת שישודרו לכל העולם, כדי להפסיק מיד הרבה מהשחיתות והעבירות הפליליות של מנהיגים ומנהלים.

הכותב יוסף אגמון לחם בטנק המוביל של יחידתו בשתי החזיתות של מלחמת יום הכיפורים 1973, לאחר המלחמה ניהל יחידה מרכזית שעסקה בשיקום חיל השיריון וחילות נוספים של צה'ל להצלת מדינת היהודים.
תאריך:  13/07/2009   |   עודכן:  15/07/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"התאמות" - הגורם העיקרי להרס המדינה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אפרי
מסתבר שמכתב שכתב מר דוד טופז והשליכו לפח, הגיע לידיים של מר דן מרגלית, וזה עשה בו שימוש, ועוד איזה שימוש...
אביתר בן צדף
למה לא לשלוח מסית פרו-פלשתיני למסע הסברה על חשבון משלם המסים הישראלי?    עוד על מעללי משרד החוץ בתקופת ציפי לבני    מפגשי חילו עם קהל יהודי יצרו "מפגע הסברתי"
יהונתן דחוח-הלוי
לאחר שארגוני זכויות אדם בינלאומיים הטיחו בישראל האשמות על הרג שוטרים פלשתינים שלא היו מעורבים בלחימה או בטרור במהלך מבצע 'עופרת יצוקה', מחקר חדש מראה כי הטענות היו נמהרות ומשוללות יסוד    הטענות כי צה"ל הרג "שוטרי תנועה" ושוטרים "תמימים" אינן נכונות    מרביתם המכריעה של "השוטרים" הפלשתינים היו פעילים בזרועות הצבאיות של ארגוני טרור פלשתינים ולוחמים שעברו הכשרה צבאית
רו"ח חננאל ובר
מהו המקור לאותה שנאה נגד עם ישראל, העם הקטן הזה, שהעשיר את העולם בכל-כך הרבה טוב, בכל תחום רוחני, אינטלקטואלי וגשמי?
בעז העצני
יש לנווט את העימות עם אובמה למגרש נוח. הוא תובע הקפאת בנייה יהודית במזרח ירושלים? ממשלה חכמה הייתה יוזמת שם בנייה נרחבת. עם מעט חוכמה ישראלית, ירושלים עשויה להיות קו פרשת המים שממנו תתחיל נפילתו של הנשיא האמריקני העוין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il