X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
התנועה לאיכות השלטון מתנגדת למינויו של אריה דרעי לתפקיד שר. שני נימוקים לה להתנגדות, האחד פרוצדורלי, החייב להיבחן בכובד ראש, והשני נקמני, שמאלני אינטרסנטי, עם טעם רע של גזענות, ועל כן חייב להידחות על הסף
▪  ▪  ▪

מדינת ישראל היא מדינת חוק. כך לפחות על-פי התנועה לאיכות השלטון. אין להקל עם אנשי השלטון בנוגע לקיום החוק, ואין גם להחמיר עמם, אך בכל הנוגע לתנועה החרדית הספרדית שס והנוגע לרב אריה דרעי (התותח) בפרט, מנסה התנועה לאיכות השלטון לאחוז את המקל בשני קצותיו, ומאיכות השלטון להפוך לפיחות השלטון.
טענה אחת של התנועה במכתבה ליועץ המשפטי לממשלה, היא שתקופת ה"צינון" הנקובה בחוק, תוציא את הרב אריה דרעי מהפריזר בספטמבר 2010 ולא בספטמבר 2009, על-פי סברתו של מר דרעי. אני משוכנע שהנושא הפרוצדורלי מאד ברור בחוק, ואם אינו ברור, הרי שעמדת היועץ המשפטי תיאמר, ואז ניתן יהיה לערער עליה בפני בית המשפט, ובית המשפט יפסוק (עדיף שהדבר יידון בבית משפט מחוזי, ולא בירושלים בשל ניגוד העניינים המובנה של התנועה עם כל אחד משופטי בית המשפט העליון).
מנגד, בטענה השנייה מבקשת התנועה מהיועץ המשפטי לממשלה לפעול מחוץ לגדר החוק, ולהרחיב ספציפית אצל הגאון דרעי את תקופת ההקפאה, מעבר לנדרש בחוק.
והרי כאשר ישב המחוקק וקבע תקופת הקפאה, הוא התכוון לכל מילה שאמר, ואיך יכולה התנועה להמליץ ליועץ המשפטי לממשלה, לפעול בניגוד לכתוב במפורש בחוק? האם גם היא שיכורת גדלות כמו הפרופסור אהרן ברק? והרי זו שחיתות בהתגלמותה!! אם אמא של כל השחיתויות!!! הייתי אומר שיש כאן אפילו שידול לפעול בניגוד לחוק, החותר תחת אשיות השלטון, ומהווה לכאורה עבירה בולטת ובוטה על החוק.
הפרת זכות היסוד לשווין על-ידי התנועה לאיכות השלטון, הפנייה ליועץ המשפטי לממשלה במטרה שידרוס את הזכות לשוויון, האפשרות שהתנועה מנכסת לעצמה הזכות לפעול ספציפית לגבי כל מקרה, בלי כל קשר למה שכתוב בחוק, יוצרות את הרושם הקשה של התייחסות עם טעם של גזענות כלפי החרדים ובני עדות המזרח, המיוצגים על-ידי תנועת שס, וכאן נשברים עקרונות יסוד של החברה, חוקי יסוד שלה, אשר בהרבה היבטים חשובים יותר ליציבותה של החברה, מכל שאר החוקים, כולל אלה העוסקים במתן ובקבלת שוחד.
מבין כל המושחתים הממלאים את מסדרונות השלטון, אשר אף אחד אפילו לא מנסה באמת ובתמים להרחיקם, על אף שכולם שם יודעים על כולם, רק מתי מעט נתנו את הדין, מתי מעט מתוכם הורחקו מהזירה לתקופות ממושכות, ואת אלה שהורחקו, מבקשת התנועה להרחיק עוד "לפנים משורת הדין" וזאת לדעתי רק על-מנת להרחיק מהשטח יריבים פוליטיים מאוד מוכשרים ומאוד הגונים, ועם זאת מאוד מאוד מתוחכמים, אשר מאפילים על כל חברי הכנסת של השמאל החילוני והשמן גם יחד.
לא ניתן להימנע מהסברה, שהתנועה לאיכות השלטון, היא בפועל התנועה לשירות השלטון, תנועה, אשר לא חשוב מי יהיה בשלטון, היא תהיה נאמנה לרעיונות אנטי דתיים, אנטי חרדיים, אנטי התיישבותיים, אנטי אנטי אנטי, כאשר החוק לגביה הוא המלצה בלבד.
ולעניין עו"ד אליעד שרגא עצמו, לו היה אליעד שרגא איש עם יושרה, היה מתפטר מתפקידו, עם גילוי בפומבי של הודאתו של אולמרט בקבלת מעטפות עם כסף. אליעד שרגא וחבריו לראשות התנועה, הם-הם שהכשירו את אולמרט, הם-הם שגרמו לבחירתו. כל בכייה בדמעות תנין של אליעד שרגא על שחיתויות של אחרים, מתגמדת אל מול הנזקים שגרם לנו עקב התנהגותה של התנועה, מאז עלה שמו של אליעד שרגא כמועמד אפשרי לתפקיד שר המשפטים בממשלת אולמרט, רעיון שהועלה שוב ושוב על-ידי יקיר התנועה – דן מרגלית.
אגב, אתמול התלוננתי בפני התנועה על עבירה לכאורה של דן מרגלית על חוק הגנת הפרטיות, בהשתמשו במכתב שכתב מר דודו טופז, ואשר על-פי הדיווחים, מעולם לא נשלח - מדובר בעבירה פלילית לכאורה הנושאת עמה עונש של עד 5 שנים, בואו נראה באמת איך נוהגת התנועה במעשים מאוד לא תקינים לכאורה של החברים של מנהיגיה. כל מה שעל התנועה לעשות הוא להגיש תלונה למשטרה, ואם המשטרה/פרקליטות לא תחקורנה ולא תגשנה כתב אישום, לעתור נגדן לבית המשפט. אז בואו נחכה בסבלנות.

תאריך:  14/07/2009   |   עודכן:  14/07/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
התנועה לאיכות השלטון נגד עם ישראל
תגובות  [ 9 ] מוצגות  [ 9 ]  כתוב תגובה 
1
אין איכות בתנועה לאיכות השלטון ל"ת
חבורת אפסים  |  14/07/09 22:08
2
אני לא סמולני. ודרעי לא ראוי ! ל"ת
חץ  |  14/07/09 23:01
3
תנועה לאיכות חיים של הג'ינג'י
מב"י  |  15/07/09 01:15
4
אפרי אלפרין
הלפרין   |  15/07/09 06:42
5
לפי החוק חייב לחכות שנה נוספת.
שושפרי   |  15/07/09 07:50
6
כל ענין דרעי הוא גזעני
שיייקה  |  15/07/09 11:07
7
לא הייתי רוצה לראות שר או חבר
ציונית גאה  |  15/07/09 11:54
8
כמעט שכחנו שדרעי עבריין ל"ת
צבי גלברד  |  15/07/09 16:36
9
מסכים אבל עדיין דרעי עבריין!
גולן עזאני  |  15/07/09 17:43
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עפרה ישועה-ליית
המדינה נערכת לגירוש ברוטלי של עובדים זרים ופליטים המעוניינים לעבוד ולהתפרנס בה – ובמקביל מצ'פרת את גוזרי הקופונים על שינוע עובדים זרים חדשים לתחומה
גד גזית
אם יש משמעות למשפט: "אתר צורך ומלא אותו", אתה, אריק קליין, בעל המדבקה, מילאת צורך זה עד תומו. הפגנת גם דמיון וגם תעוזה עסקית - מעניין לדעת ומפחיד יהיה לגלות, כמה עוד עסקים כאלה מתגלגלים אצלנו ומניעים בתנופה את גלגלי המשק קדימה?
צילה שיר-אל
מחודש זה ועד לסוף השנה, תחושו בצורך לשינוי ואכן רבים מכם יפעלו לשם כך    תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
אבישי לוין
מספר ההרוגים והפצועים בקטל בדרכים - תוצרת ישראל - רק הולך ועולה. הגיעה העת לשנות את המצב, לחלוטין, על-ידי נקיטת פעולות בארבעה מישורים: חינוך, חקיקה, אכיפה וענישה    להלן הצעות לדריסת הקטל בדרכים
מנחם ברוד
לא ייתכן שקבוצה אחת תכתיב מה נאור ומה מיושן, וכל היתר ייאלצו לשחק לפי כלליה. מותר לומר בקול רם שיש 'שוויון' שהוא מעוות, מזיק ופסול
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il