X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
עליכם לוודא שגובים מה שבוכם בהסכם עם הספקים ערכו תחרות נושאת פרסים בין הצוות מי חסך הכי הרבה ו/או מצא דרך חדשה לייעול
▪  ▪  ▪
להצליח בעסקים גם במיתון [צילום: פלאש 90]

שצריך לעבוד נכון זו הדרך להצליח בעסקים - זה נכון לכל תחום ובטח לתחום המסעדנות בישראל. עשרת הדברות לעבוד נכון בתקופה זו:
1. יד על הדופק על ההוצאות הקבועות: לעשות בדק בית בתחום ההוצאות הקבועות, השגרתיות, לוודא היכן ניתן לייעל ולקצץ. לדוגמא: לוודא צריכת חשמל האם נכונה. לוודא שלא מבוזבז חשמל ולעבור למשטר מסודר יותר. בדיקה זו יכולה לחסוך כ-15% צריכה בתחום זה;
2. לשלם מה שסוכם: לעבור על מחירוני ספקים, לוודא שגובים מה שסוכם בהסכם איתם. לדוגמא: לוודא שמחיר החלב שסוכם עם הספק הוא אכן המחיר שהתקבלה חשבונית ואכן המחיר שרשום על הצ'ק. יותר מזה לוודא שמזכים אותנו בהחזרות;
3. יום תשלומים מרוכז: יום עבודה מרוכז בחודש אשר מייעדים למשימה זו של בדיקת התשלומים (סע' קודמים) והוצאות תשלומים הוא הדרך ליישם;
4. תחרות ייעול הצוות: לאחר בדיקה של חריגות ההוצאות השוטפות, יש לערוך תחרות נושאת פרסים בין הצוות מי חסך הכי הרבה ו/או מצא דרך חדשה לייעול;
5. הפיכת צוות העובדים לצוות מכירות: צוות המלצרים/ברמנים/מארחות וכד' הם הדרך להגדיל הכנסה - השתלמות קצרה של מכירה תייעל את יכולות המכירה שלהם. לדוגמא: בתחום האלכוהול. הדרכת אלכוהול תייעל את ההבנה ואת מכירת האלכוהול שהרי הרווח בו גבוה;
6. הגדרת המלצות של ארוחות מיוחדות: בתקופה זו מגיעים לקוחות למסעדה, אך לא מזמינים ארוחה מלאה לכל אחד. יש לבנות המלצה מיוחדת אשר משתלמת ללקוח ובהתאם כלכלית למסדה ושומרת על רווח גבוה. לדוגמא: ארוחה לזוג הכוללת: ראשונה לזוג, 2 עיקריות, קוקטייל - במחיר מבצע. ארוחה זו היא תפריט מנצח כי ראשונה וקוקטייל הם בעלי רווח גבוה. הלקוח מנגד גם יזמין לרוב קפה ושתייה קלה;
7. לחזק תקופה חלשה: הטענה שקשה אז מקצצים גם בחשיפה לא נכונה שהרי דווקא בתקופה זו יש להחצין את המסעדה לפרסם ולחזק את התקופה החלשה. לקדם את הארוחות המיוחדות שידעו ושיגיעו;
8. פרסום קבוע ברשת האינטרנט: חשוב להיות בכל מקום בו מחפשים. כיום החיפוש נעשה ברשת אז חובה להופיע במנועי החיפוש הרלוונטיים;
9. הציגו את עצמכם: תמונה שווה אלף מילים וסרטון שווה הזמנה בטוחה. גירוי הלקוח הוא חלק חשוב בתהליך ההחלטה של ביקור במסעדה. דאגו שיהיו לכם את כלי הגירוי הנכונים ואף אתר אינטרנט איכותי וסרטון מגרה אשר יוצג באתרים הנכונים;
10. שימור לקוחות: לקוח היה, ניהנה אזי יחזור. בואו נדאג לכך. הקימו מועדון לקוחות. שימרו עימם על קשר רציף.

מחבר המאמר הינו מנכ"ל אתר המסעדות 2eat
תאריך:  16/07/2009   |   עודכן:  16/07/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
10 הדברות למסעדות לעבוד נכון במיתון
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
אני מציע משהו יותר מורכב
אריה דרוקמן   |  16/07/09 13:56
2
עוד עצה ממסעדן ותיק...
נרי אבנרי  |  17/07/09 11:00
3
זכותון למלצרים
אלה  |  21/07/09 10:16
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכאל רוכוורגר
כמו הרבה אנשי עסקים, אליעזר פישמן הסתובב לפני חצי שנה כשסימן שאלה מרחף מעל החברות שבשליטתו - האם הן יכולות להחזיר את ההלוואות שגייסו    היום פישמן אומר: "אני פועל כבר יותר מ-40 שנה בשוק ההון, ואף פעם לא ברחתי מתשלומי חוב"
דני רשף
אהרן ברק לעולם לא היה דמוקרט או מגן הדמוקרטיה כפי שהוא מתיימר להיות. הוא היה טכנוקרט משפטי, בז לשלטון הרוב ולפוליטיקאים. ייתכן שהוא באמת מאמין שהוא שומר על הדמוקרטיה - בפועל אין בינו לדמוקרטיה הרבה מן המשותף
עירית ריימן
בראייה עסקית, עצם הציפייה של הלקוחות היא הזדמנות אמיתית ובלתי חוזרת עבור כל ספק    בחברה אשר מבססת את קיומה על מתן שירות (חברות תקשורת, כבלים ועוד), מתן שירות לקוחות טוב, אמין מהיר ויעיל, הוא שיקבע את כוח הישרדותה בשוק תחרותי ותובעני
איתמר לוין
התורה מכירה בחשיבות תרומתו של העורף להצלחת הצבא ולכן מעניקה לו חלק משלל המלחמה. אך מהי בדיוק תרומה זו?
צפורה בראבי
איך תוכלו לעשות עצמכם יפים...
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il