X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מסקנות ועדת האו"ם ישליכו ממילא על כל הטענות נגד צה"ל ומדינת-ישראל במשך השנים, בכל המלחמות והמבצעים, בעיקר בפעילותו של הצבא נגד אוכלוסיה כבושה טוב שיש לנו את 'שוברים שתיקה', אחרת אנה היינו באים? הקצינים הם אומנם "קציני סדום" אבל יש מחנה של טהורים בתוך "עם עמורה"
▪  ▪  ▪

סופרים "נחשבים", אמנים "דגולים" ומזדנביהם, המייצגים כשלושה אחוזים שלמים מן האוכלוסיה היהודית בישראל, חתומים בשולי מודעה ובה דרישה להקמת ועדת חקירה לאירועי 'עופרת יצוקה' (אין ולו ערבי אחד!). החותמים מציינים במפורש שהם "בעלי דעות והשקפות שונות" אבל אין כל ספק שבעניין אחד דעתם והשקפת עולמם אחידה למהדרין – צחנתה וטומאתה של מדינת-ישראל.
המודעה באה לאחר פרסום עדויותיהם של חיילים אנונימיים בדוח האירגון 'שוברים שתיקה' ולא לאחר פרסום דוח "אמנסטי" או Human Rights Watch או ועדות החקירה הבינלאומיות או אינספור הדיווחים בעיתונות הזרה. משמע, יש משקל יתר לעדויותיהם של חיילים ישראלים בעיני החותמים וזו סיבה מספיק טובה לקום ולעשות מעשה.
מטרת החותמים היא כאמור "הקמת ועדת חקירה ישראלית, חיצונית ועצמאית, של אירועי 'עופרת יצוקה'". אני בטוח שבליבם פנימה מתפללים החותמים שלא יימצא פגם מוסרי בפעילותם של חיילי צה"ל ושמה של ישראל כמדינה מוסרית, שוחרת צדק ושלום יתהדָּר, יתעלֶה ויתהלל. ביוזמה זו יש להיווכח בייחוּדוֹ של עם ישראל שהבדילו הקדוש ברוך-הוא מן התועים ונתן לו תורת אמת. איזה עם יכול ככה להתפאר בקדושת בניו ובנותיו הטהורים והנעימים?
מסקנות הוועדה ישליכו ממילא על כל הטענות נגד צה"ל ומדינת-ישראל במשך השנים, בכל המלחמות והמבצעים, בעיקר בפעילותו של הצבא נגד אוכלוסיה כבושה שנרמסה ברגל גסה שנים על גבי שנים בשטחים שנגזלו ונחמסו, ובהפיכתם של זקנים וזקנות, אנשים נשים וטף לאסקופה עלובה ונדרסת. טוב שיש לנו את 'שוברים שתיקה', אחרת אנה היינו באים? הקצינים הם אומנם "קציני סדום" אבל יש מחנה של טהורים בתוך "עם עמורה".
אבל גבירותי ורבותי החותמות והחותמים, התחלתם במצווה? תגמרו! למרבה הצער, כל אירועי 'עופרת יצוקה' על החמורים שבחמורים שבהם, בטלים ומבוטלים כעפרא דארעא לעומת הקמתה של מדינת-ישראל על חורבנו של העם הפלשתיני במולדתו. מה כבר יכול להיות חמור ונורא כל-כך ב'עופרת יצוקה' לעומת הקמת מאות מושבות וקיבוצים של יהודים על חורבות 500 כפרים ערביים שנגזלו, נחמסו ונהרסו? איך אפשר לכפר על הרציחות ההמוניות והגירוש המחפיר של פליטים המונים מיליונים?
החותמים על העצומה מבקשים להם בחוצפה והתנשאות אין דומה לה מלאכה קלה שבקלות. נעניש את החוטאים ב'עופרת יצוקה' ונמרק בכך את הפשעים הנוראים באמת. אבל זה לא יועיל! כל דמי הפלשתינים זועקים אלינו מהאדמה! כל הדמים! נהרות ומפלים! והם מצפים לשעת כושר להציף את הארץ על צדיקיה וטהוריה בדם סמוק ודביק שיתבע את דמינו. לרבות דם החותמים! ושוב יהיו לעם-ישראל אודים מוצלים כאשר אהבנו אשר יפוצו לכל הרוחות, ושוב ניתן משמעות ותורף לתפילתנו "לשנה הבאה בירושלים הבנויה".

תאריך:  22/07/2009   |   עודכן:  22/07/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
טוב שיש לנו את 'שוברים שתיקה'
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
כשדודו כותב זאת שירה.
אריה מחשי  |  22/07/09 15:52
2
עוד אירגון של בוגדים
גדעון אמיר  |  23/07/09 01:21
3
3%מכל האוכלוסיה כולל ערבים
ב.ל  |  23/07/09 08:06
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר אברהם בן-עזרא
רק עתה, לאחר למעלה משישים שנות ניהול כספיו של משלם המסים הישראלי, הוצאו ממסגרת החינוך הרשמי של מדינת ישראל ספרי הלימוד ואביזרי העזר הפדגוגיים אשר כוללים הטפה לנכבה, שמשמעותה - הכרזת אבל על היווסדה של מדינת ישראל
פרופ' הלל ויס
תוספת למאמרו של ח"כ דני דנון על שכתוב ההיסטוריה בידי השמאל בפרשת מרד גטו וארשה שנכתב ליום השנה של פטירתו של זאב ז'בוטינסקי שחל היום
ד"ר מוטי לוי
מהו הטיפול ההומוטוקסיקולוגי מתחום הרפואה המשלימה    כיצד הוא מתבצע    למי מתאים    איך זה בדיוק עוזר לנו להיות בריאים יותר בצורה טבעית
יוסי אחימאיר
היום, כעבור 69 שנה מאז נעצמו לנצח עיניו של ז'בוטינסקי, העם הערבי, שהתפצל בינתיים לעשרות מדינות, רוצה לצמצמם את מדינת היהודים בשם תביעה קנטרנית שנועדה להביא אותנו לנסיגה מירושלים ומחבלי מולדת היסטוריים    לשם כך הם נעזרים בכמה אנשי אקדמיה ישראלים, פוסט-ציוניים    לשם כך הם מסלפים את עיקרי אמונתו של ז'בוטינסקי!
אליקים העצני
יש מכנה משותף בין מה שחווה וכאב הרצל לבין הפתולוגיה של שנאת ישראל העצמית בימינו: התאווה, לאו-בת-כיבוש, להרס עצמי, שבמדינתנו הפרוצה אין מי שיעצור אותה    קמפיין רצח האופי החל במתנחלים. עכשיו כבר "באים לקחת" גם את צה"ל, גם את הריבונות, גם את הזכות להתגונן ולבסוף גם את האדמה שבתוך הקו הירוק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il