X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
"חוק פרסונאלי שנעשה לא למען עניין אלא למען אדם, הוא מעשה מגונה. שינוי כללי משחק תוך כדי משחק, הוא לעג לדמוקרטיה. מילא אולמרט או פרס, אבל מי שהעבירה את ההצעה (חוק פרס) המבישה הזאת הייתה לא אחרת מ...שרת המשפטים ציפי לבני גברת ניקיון" (נחום ברנע, ידיעות-אחרונות, 29.1.07)
▪  ▪  ▪
צביעות נוטפת ממנה. ציפי לבני [פלאש 90]

"אני לא מוטרדת מהחוק הזה, כי החוק הזה הוא קודם כל גם בושה למשתמש (נתניהו) ובושה למי שישתמש בו בעתיד" (ציפי לבני, בישיבת סיעת קדימה, 27.7.09). עוד ציטוט מאותה קשקשת: "מדובר ברמיסת כללי דמוקרטיה, והיעדר מוחלט של ערכים".
קשה לי עם ציפי לבני. רמת התיעוב שאני חש כלפי האישה הזאת, איננה סטאטית. כל ראיון איתה או נאום שלה, גורם למפלס התיעוב שלי לטפס. אני מייחס את זה לקושי שלי לעכל תרכיז צביעות. ציפי לבני היא כל-כך צבועה, שאילו היו מחלקים את הצביעות האצורה בה באלף אנשים תמימים וישרים, היו אומרים על כל אחד מהם צבוע ומתחסד. בעיניי היא כמו נודיסטית שמלגלגת על בחורה, רק משום שהעזה לצאת במחשוף.
ללבני אין זכות לדבר על מוסר וערכים בפוליטיקה, מפני שהיא עצמה הגיעה למה שהגיעה, רק בזכות התעלמות מכל מחסום מוסרי. האתרוגיסטים יכולים להגיד עליה מה שהם רוצים. בספרי ההיסטוריה יהיה כתוב שהייתה חברה במפלגה מושחתת, כשמעליה שני פושעים - שרון ואולמרט - ומתחתיה הירשזונים.
לבני הייתה שותפת סוד של דיקטטור שבגד בציבור שהביא אותו לשלטון, ועקר אותם מביתם. על בגידתה, צריך להוסיף את גניבת המנדטים ממפלגת האם. במעשה זה איבדה את זכותה לטעון נגד מי מחבריה למפלגה שיעשה בעתיד, את אותו מעשה בדיוק.
גנבת סדרתית
בנוסף לגניבת דעתם של מצביעי הליכוד וגניבת המנדט, יש ברזומה של לבני עוד שתי גניבות: הניצחון שלה בפריימריז בקדימה, גנוב. כאן ראינו שינוי כללי משחק לקראת סוף המשחק. על השינוי הזה כתב לה בן כספית: "גם את, גם האנשים שלך יודעים, שאת הבחירות בקדימה גנבתם משאול מופז באמצע הלילה" (מעריב, 19.9.08).
יש לה ברזומה גם גניבת קרדיט. זה לא אני אומר, את זה אמרה איילה חסון בתוכנית "יומן" (13.9.08). בראיון שהתקיים איתה יומיים קודם (ערוץ 1, מסיבת עיתונאים), התפארה לבני שהיא זאת שעמדה מאחורי מכתב בוש (לפני ההינתקות) שבו התחייב הנשיא להתנגד ל"זכות השיבה". איילה חסון סיפרה לצופים, שמיד לאחר הראיון איתה התקשרו מקורבי שרון והביעו את זעמם במילים (ציטוט): "לבני שיקרה כשהתהדרה בנוצות לא לה".
מקורביה המגונים של ציפי
ההתקפות שלה על ממשלת נתניהו הרחבה, לא מוכיחות התנגדות עקרונית לממשלה רחבה, שהרי היא עצמה שירתה בשתי ממשלות רחבות. ההתקפות של לבני על תופעת השרים בלי תיק, לא מוכיחות התנגדות עקרונית לשר בלי תיק, שהרי היא עצמה התחילה בממשלת שרון כשרה בלי תיק.
ראינו אותה משתוללת לנוכח חוק מופז. בעיניה, חוק פרסונאלי פסול מוסרית. האומנם? שימו לב מה כתב עליה בנושא הזה נחום ברנע: "חוק פרסונאלי שנעשה לא למען עניין אלא למען אדם, הוא מעשה מגונה. שינוי כללי משחק, תוך כדי משחק, הוא לעג לדמוקרטיה. מילא אולמרט או פרס, אבל מי שהעבירה את ההצעה המבישה הזאת (חוק פרס) הייתה לא אחרת מ...שרת המשפטים ציפי לבני גברת ניקיון" (ידיעות-אחרונות, 29.1.07). "מעשה מגונה", כך הגדיר ברנע את תמיכתה בחוק פרס. למר ברנע צריך לומר שאילו הייתה לה בעיה עם "מעשה מגונה", חיים רמון לא היה אחד ממקורביה.
ציפי לבני היא פיקציה. אין לה את זה. מנהיגותה אוורירית ורדודה. היטיב לנסח זאת העיתונאי ארי שביט: "אם ראש ממשלת ישראל היה נבחר במכרז, ציפי לבני לא הייתה עומדת בדרישות הסף. ללבני אין קורות החיים הנדרשים, ואין לה הישגים מוכחים" (ארי שביט, הארץ, 27.10.08).
אם חוק מופז הוא בושה למציע כמו שאמרה, הרי שלבני וקדימה היא בושה לתקשורת התומכת והמגוננת. אני הייתי מנסח את דרכה בפוליטיקה במילים: דרכיה דרכי שקר, וכל נתיבותיה רמייה...

תאריך:  29/07/2009   |   עודכן:  29/07/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ציפי לבני וחוק מופז
תגובות  [ 12 ] מוצגות  [ 12 ]  כתוב תגובה 
1
מאמר משובח לעילא ולעילא!
דודו אלהרר  |  29/07/09 13:54
2
כה לחי, האמת במערומיה ל"ת
א מ רול  |  29/07/09 14:30
3
ציפי ראש ממשלה,תחזיקו אותי,,
אריה מחשי.  |  29/07/09 15:38
4
ציפי ליבנה הנבובה הגיעה
אורית  |  29/07/09 19:52
5
אני כבר עייפתי
אדל  |  29/07/09 23:37
6
ציפי מזכירה מדריכת טירונים ..
מרק טווין  |  30/07/09 03:28
7
פשוט נהדר,מזדהה עם כל מילה! ל"ת
קורן נאוה טבריה  |  30/07/09 06:07
8
ציפי ליבני וחיוך ה"מונה ליזה"
נחום שחף  |  30/07/09 11:48
9
תועמלן ליכוד קטן יקר,
איתי  |  30/07/09 12:01
 
- האם אתה ,לא תועמלן קטנטן ?
יוד יוד  |  30/07/09 13:08
10
ציפיכלום רה"מ סכנה לקיומנו!  ל"ת
dodel  |  1/08/09 22:36
11
מילים בסלע. ל"ת
רמון  |  2/08/09 06:46
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מני ישי
נַחֲלָתֵנוּ נֶהֶפְכָה לְזָרִים, בָּתֵּינוּ לְנָכְרִים, ובכל זאת הצלחנו להקים מדינה לתפארת, אור בודד, מגדלור בחושך האיסלאמיסטי המקיף אותנו מסביב    ניחומים לתשעה באב
עו"ד עמית יפרח, יוחאי עתריה
כדי לייצר ודאות בסיסית בעולם אי-הוודאות שהחקלאים מצויים בו יש צורך לייצר חוזה חכירה לדורות שמשקף את הזכויות האמיתיות של המתיישבים על אדמתם ובנוסף מקנה ודאות ויציבות
אפרי הלפרין
אבירי שלטון החוק, שאול מופז, ציפי לבני, בני בגין, מיקי איתן ורובי ריבלין מזדעזעים מחוק מופז - חלקם טועה בתום לב, וחלקם צבוע ומתחסד
עמי דור-און
סיסמאות הטוענות לשירות איכותי המתפרסמות באתר החברה יפות מאוד, אבל מה לעשות שבמציאות השירות אפילו לא דומה למשמעות של המילים המובטחות לציבור הצרכנים    סיפור צרכני אישי על "איכות השירות" מפז-גז
ראובן לייב
"התרגיל המסריח" של "חוק מופז" עשוי היה להצליח אילו רק הוכן כראוי. אבל למנהיג "הליכוד" אצה הדרך ב"חאפ לאפ" וכישלונו המחפיר זועק לשמים. במקום להחליש את כוחה של קדימה הוא רק העצים אותה. עכשיו הוא צריך להסיק את המסקנות המתבקשות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il