X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בשורה לעם ישראל - יש לנו "תעמולה רשמית"! מה זה תעמולה רשמית? מטעם מי? מי מנסח את התעמולה? כיצד מפיצים את התעמולה? מי מממן אותה? מי מנהל אותה? מי עובד בה?
▪  ▪  ▪

האיוולת מרחפת לה גבוה מעל כל המדרגות. בעיתון הארץ מתפרסמת היום מודעה בזו הלשון: "התעמולה הרשמית מפיצה שהציבור מאוחד בהתנגדות לנשיא אובמה. זוהי תעמולת כזב. רוב הציבור הישראלי מחכה בכיליון עיניים שאובמה 'יִכְפֶּה' על נתניהו פיתרון של שלום. כבוד הנשיא, יש לך תמיכתנו!" על החתום "גּוּשָׁלוֹם" שיש לו גם את החוצפה לבקש עזרה "במימון הפעולות והמודעות".
קודם כל בשורה לעם ישראל - יש לנו "תעמולה רשמית"! מה זה תעמולה רשמית? מטעם מי? מי מנסח את התעמולה? כיצד מפיצים את התעמולה? מי מממן אותה? מי מנהל אותה? מי עובד בה? אם יש "תעמולה רשמית", צריך להניח לכל הנושאים האחרים ולטפל בה. אך ורק ב"תעמולה הרשמית". לא להתעמת עם תכני התעמולה! זה לא חשוב בכלל! צריך להתעמת חזיתית עם העובדה שיש לנו תעמולה שהיא גם רשמית. ולא ידענו.
יתר על כן, המודעה מכילה "עובדה" מעניינת: "רוב הציבור הישראלי מחכה בכיליון עיניים שאובמה 'יִכְפֶּה' על נתניהו פיתרון של שלום". ולא זאת אף זאת: "יש לך תמיכתנו!" מהיכן גייסו את הרוב הזה? משום שאם זה נכון הרי שאני חי במיעוט וּבמצוקה גדולה. אין לנשיא אובמה את תמיכתי כלל ועיקר אם פתרונו כפוי. חשבתי שיש רבים כמוני והנה מוטחת בפרצופי אמת אחרת לגמרי! כיוון שאני רואה עצמי דמוקרט בינוני, אני חייב לקבל את הכרעת הרוב ולנהוג על-פיה. גם אם היא מובילה לאסון וחורבן.
אלא שלפני צעד כה פזיז מצדי, כה חסר-אחריות מינימלית, ראוי לקושש לפחות קמצוץ של ביסוס שאכן מדובר ברוב כזה שמשתוקק לאונס ברוטאלי. זנב ראייה. בדל הוכחה. השאלה גדולה וגורלית! יש רוב לנורא מכל? אם יש רוב כזה פירושו שהשתגענו, שאיבדנו עוד שארית משאריות הדעת שנותרו. יותר מזה, טעם החיים עצמו אבד! מי שמבקש, ממש מתחנן, שיכפו עליו פורענות - זקוק לטיפול של חירום! מכל מקום, אין להתייחס לדבריו הנאמרים בטרם הוזרקו לעורקיו סַמֵי ארגעה ולפני שעבר שיקום במנוחה נכונה.
ואולי אין רוב למודעה שמכריזה עליו כעל רוב בלי רשותו? ואז המודעה נבזית, כי אני - הנמנה עם הרוב כפי שנקבע בבחירות הדמוקרטיות האחרונות - חתום על המודעה המטופשת הזאת בניגוד לרצוני. המבקש שיבצעו בנו מעשה כפוי, עושה בעצמו מעשה כפייה ברוב הציבור הישראלי. הוא מצהיר בשמנו ומבטיח בעזות מצח את תמיכתו של אותו ציבור שבשום פנים ואופן אינו תומך! מה עושים? איך מתמודדים עם נזק בלתי הפיך, בלתי נמנע ומתמשך כל-כך?
אבל לא אלמן ישראל! יש תקווה! הואיל ו"גוש שלום" חותם את מודעותיו בבקשת עזרה כספית, יש לשער שהוא שרוי במצוקה כספית. אם "גוּשלום" במצוקה כספית, הרי שלא יכול להיות לו רוב תומך כלשהו, בוודאי לא תומכים-תורמים. לפיכך יש להתייחס אל המודעה הזאת כאל משובה של שוטה בלתי כשיר, יצור פגום שזקוק לטיפול ובעיקר לתשומת לב. כך גם צריך להסביר את המודעה לנשיא האמריקני.

תאריך:  31/07/2009   |   עודכן:  31/07/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לישראל יש תעמולה רשמית - הידעת?
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
ושוב,כמו תמיד במאמריך-
אבנר צפוני  |  1/08/09 08:56
 
- חמוד!
דודו אלהרר  |  1/08/09 11:00
 
- מתוק!
אבנר צפוני  |  1/08/09 19:53
 
- בעיה בהבנת הנקרא?
נחום שחף  |  1/08/09 17:29
 
- לאבנר הצפוני, אנא קרא מה ידידך
ציונית גאה  |  1/08/09 19:38
2
"הרוב הזה" - "המדינה- זה אני"!
הניה  |  1/08/09 11:06
3
קודם סדר בבית
Rפאל אלקבץ  |  4/09/09 02:12
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר צ'לו רוזנברג
אחד הפרדוקסים ההיסטוריים היותר מבחילים ומכוערים שיש, הוא הפרדוקס שקרוי מפלגת העבודה. ראשי תנועת העבודה ומייסדיה ודאי מתהפכים בקברם כאשר הם רואים מה מעולל לתנועתם ומפעלם המפואר מנהיגה הנוכחי, הלא הוא אהוד ברק
נרי אבנרי
ומה אם השוהים הבלתי-חוקיים הגיעו לישראל לא מניגריה אלא משכם או מג'נין? האם ילדיהם חסינים מגירוש? הלחץ לא לגרש ילדים הוא מניפולטיבי ונעדר כנות. חלק ניכר מהלוחצים, הביעו ב-2005 בוז ושאט נפש נגד הכתומים ש"עשו שימוש מניפולטיבי בילדים", רק כדי למנוע את גירושם
אפרי הלפרין
יופי של מחיר! - דברים נפלאים מבינתי בכתב התביעה של האחים עופר נגד מיקי רוזנטל
אורי נטע
מיקי רוזנטל בעצם מייצג אותנו, כבעלי הרכוש המופקר ומציג חלק קטן משחיתות, בעלי ההון והתקשורת, הקונים כמו במונופול, אמצעי תקשורת ואמצעי שליטה (פוליטיקאים) כדי שימכרו את נכסינו בזול
עדי שטרנברג
גם בני אדם שונים מאיתנו, שמצאו עצמם כאן בגלל נסיבות הגורל, והחליטו להישאר ולהשתקע כאן ואף להוליד את הילדים שהפכו לאזרחי העתיד - הם חלק מהלאום היהודי, חלק מהחברה הישראלית - לטוב ולרע. ובעיקר ביום ט' באב שאמור להזכיר לכולנו - מה עברנו בגלל שהיינו שונים ואחרים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il