X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
המאבק נגד מבצעי הטבח אינו רק של הקהילה ההומוסקסואלית. הוא של כולנו
▪  ▪  ▪
לא יירצח אדם בעוון נטייתו המינית [צילום: AP]

יהיה הרוצח במועדון הנוער ההומו-לסבי בתל אביב אשר יהיה: קנאי דתי, הומוסקסואל בעצמו, או כל אחד אחר. רצח הוא רצח הוא רצח.
אם אכן הה זה קנאי דתי, הרי שההלכה היהודית אוסרת במפורש את קטילת חייו של אדם בידי זולתו; אם היה זה "אחד מהחבר'ה", הומוסקסואל בעצמו, הרי שהמדובר במטורף חולני, שביקש לחסל חשבונות, או בכזה שלא ידע לשים רסן למאווייו הרומנטיים החולניים.
כך או אחרת, המעשה המזעזע הרעיד, ובצדק, לא רק את הקהילה ההומוסקסואלית, אלא גם את כל מי שאינו נמנה עימה. אין שום הצדקה שבעולם להתנכל למישהו רק משום שהוא שונה באורחות-חייו, גם אם הוא סוטה מן הנורמה המקובלת. במדינת-חוק סובלנית צריך לדעת, בין היתר, להשלים עם סטיות, בפרט כשהן מולדות, כשלבעליהן אין שליטה עליהן רק משום שכך הוא, בעצם, נברא.
התורה אוסרת, אומנם, משכב-זכר ודינה ההלכתי מוות. אבל מכאן ועד להוצאת פסק הדין התנ"כי אל הפועל במאה ה-21 ובמדינת-חוק יש מרחק גדול מאוד.
הומוסקסואל, בדיוק כמו אוטיסט, מצורע, או לוקה בנפשו, זכאי לחיות את חייו בשלווה, בדיוק כמו כל אחד אחר, גם אם הוא שונה ממנו.
"טהרת הגזע"
כמה אופייני שהצורר הנאצי ואבי הגזענות, אדולף היטלר, הוא זה שחרת על דגלו את המלחמה הטוטאלית ביהודים, בצוענים, ברוכבי האופניים וב...הומוסקסואלים. את כולם, ללא הבדל, הוא ציווה להשמיד, ובלבד כדי לשמור בכך, על מה שהוא כינה, "טהרת הגזע".
ואולי כאן גם המקום להזכיר את התגרותה של הקהילה ההומוסקסואלית בקהילה הדתית הירושלמית. הרעיון של "מצעד הגאווה" בירושלים, עיר הקודש, לא היה יותר מפרובוקציה לשמה נגד קנאי הדת ויכול היה לספק עילה לנקמה בוערת. די היה במצעד שכזה בתל אביב, שאין בה אותה רגישות דתית, כדי להפגין את זכותם של ההומואים להשמיע ברבים את קולם.
מאז קום המדינה לא חסרו דמויות בולטות בחברה הישראלית שנודעו בסטייתם המינית, גם אם לא יצאו תמיד מן הארון. ביניהם היו שר, חבר כנסת ומזכיר מפלגה, צייר דגול ושחקן מחונן וגם מדען בתחום הרפואה. כולם אנשים מכובדים ומוערכים בזכות כישוריהם ןמעשיהם, ועל דעת איש לא עלה מעולם להתנכל להם רק משום שנולדו שונים בצלמם.

תאריך:  06/08/2009   |   עודכן:  06/08/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פיגוע אפוף מסתורין
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
חשבת אולי על חילוני
פלביוס  |  6/08/09 11:29
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר הירש
בטח גם אתה שמעת על "שגעון" המעבר לדשא הסינטטי עקב מצוקת המים בישראל, אך על הכנסת הדשא הסינטטי הביתה (כן, לתוך הבית) כבר שמעת?
תמיר האס
'700 ישראלים יילכו לעולמם בחורף הממשמש ובא' - מדוע בחרו עיתונים בכותרת כה פרובוקטיבית? מדוע בחרו ביצירת היסטריה?    מידע שלילי - מוכר; מידע חיובי - לא מוכר והקורא - נמכר ל"תעשייני" התקשורת
יורם דורי
אם הצדק במפלגת העבודה, לפחות בחלקו, הוא עם היו"ר ברק, מדוע המפלגה על סף פיצוץ פנימי? אולי התשובה הייתה כבר על שלטי החוצות בבחירות "לא סימפטי, לא סחבק"
נרי אבנרי
לא צריך להיות האקר כדי להיכנס לאתר של ציפי לבני. מספיק להקליד "הבלוג של ציפי לבני"...    "כשרת משפטים, אני גאה שהכנסתי את פרופסור רות גביזון לעליון..."; "אם איבחר לראשות הממשלה, בכוונתי לבצע רפורמה מקיפה במינהל מקרקעי ישראל..."
מוטי פלד
מסתבר ששעה וחצי לפני תחילת ההופעה כל מקומות הישיבה ומתחם ההופעה היה מלא עד אפס מקום. לפתע החליטו שוטרים לסגור את הכניסה למתחם, המון רב צבא על המחסום, סכנת חיים של ממש ריחפה על אנשים וטף    חוצות השוטרים המצרים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il