X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
בעלי הכלבים, הנמנים עם אצולת הממון, מטיסים אותם אל מעבר לים עם וטרינר צמוד, שאת כרטיס הטיסה שלו ואת שהותו הם מממנים, ואפילו דואגים שהכלב חלילה לא ישתעמם
▪  ▪  ▪
מפונק... [צילום: פלאש 90]

מה לא עושות בימים אלה חברות התעופה כדי להגדיל את הכנסותיהן הצמוקות; בין היתר הן נערכות להושבת כלבים ליד בעליהם בטיסה, בתנאי שיהיו נתונים בכלוב מיוחד ועם תעודות-חיסון של וטרינר.
החלטה על כך עמדה לקרום עור וגידים עוד לפני שבועות אחדים, אלא שנדחתה בשל אילוצים טכניים. הקש ששבר את גב הגמל היה כאשר חברת "אל על" גמרה אומר שלא להמתין עוד ולהיות החלוצה בשטח. לפני ימים אחדים היא איפשרה, לפנים משורת הדין, את הטסתו של כלב מפריז לבן-גוריון. בהבדל מהנהוג עד כה, לא אוחסן הכלב בבטן המטוס, אלא ממש בצמוד למושב הבעלים שלו - ישראלית בשנות ה-60, ממושב אליכין, שהכלב הוא כל עולמה.
מאחר שלא גובשה, עדיין, מדיניות ברורה באשר להטסה שכזו, נאלצה האישה לשכור את כל מחלקת העסקים כדי לאפשר בכך שה"בייבי" שלה יהיה צמוד אליה במהלך כל הטיסה. שני הצדדים יצאו נשכרים מהעניין: "אל על", שהצליחה בדרך זו להפעיל את מחלקת העסקים הריקה כאילו הייתה מלאה, והאישה, שהגיעה לסיפוקה המלא על הג'סטה כלפי הכלב. מסתבר שהתקדים הזה של "אל על" עשה את שלו וחברות-תעופה נוספות נערכות ללכת בעקבותיה.

חיי כלב

מלבד האישה, בעלת האמצעים, שהשקיעה במבצע יוצא הדופן הזה 32 אלף דולר, יש בעלי-כלבים לא מעטים, בעלי אמצעים כמותה, שמוכנים להעניק גם לכלבם חיים טובים. לפחות מניין וטרינרים התוודו בפני כי הם נשכרים, לא אחת, על-ידי בעלי-כלבים, כדי שילוו אותם לחו"ל וידאגו שם לצרכיו הבריאותיים של הכלב. לצורך העניין מממנים בעלי הכלבים האלה את הטסתו של הכלב (בינתיים בבטן המטוס), את כרטיס הטיסה של הווטרינר האחראי לשלום הכלב, וגם את שכרו לכל אותה תקופה שהוא נעדר מן הארץ.
ויש, אפילו, קבוצה קטנה של ישראלים בעלי ממון, יוצאי ארגנטינה, שנוהגים ליטול עימם במסעם לארץ-מוצאם את כלבם האהוב, כדי שגם הוא יוכל לעשות חיים שם. כל אימת שהם שוהים בארגנטינה, הם מפקידים את כלבם בידיו של "בייבי סיטר" מקומי לכלבים - פרנסה די מקובלת שם - הנוטל מדי יום את הכלב, יחד עם תריסר כלבים אחרים, הצמודים אליו ברצועה, ומביא אותו היישר ל"גן משחקים לכלבים", המצוי בכל פינת רחוב. בכך משחרר ה"בייבי סיטר" את בעלי הכלב מדאגות מיותרות בעת שהוא טרוד בעסקיו או כשהוא פשוט נופש.
עם זאת, יש, עדיין, בעלי-כלבים לא מעטים שמעדיפים לשכן את כלבם בפנסיון לכלבים בארץ, כל אימת שהם נעדרים ממנה. בעלי הממון שביניהם לא יבחלו בפנסיון ברמה של חמישה כוכבים, כאילו היה בן-אנוש במלון דומה. אז רק כלב הוא זה שלא נהנה.

תאריך:  07/08/2009   |   עודכן:  07/08/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
מזוז שיחק לידיו של אולמרט. צודק אולמרט בטענה שמזוז כבר הכריע בפרשת ראשונטורס, כי דעתו נעולה, ולראיה: הטיעונים שכלל נגד אולמרט בכתב האישום נגד רז-ריסבי
עו"ד אברהם פכטר
אין פרלמנט בעולם הדמוקרטי בו טיבי יכול היה להיות ח"כ ואין ממשלה דמוקרטית בה יכול היה לכהן כאחד מסגני יו"ר הכנסת    מאחר שמני מזוז והח"כים לא עושים דבר, אל יתפלא האזרח הישראלי על הצהרתו שהמתנחלים היהודים ביש"ע הם "סרטן בגוף" האומה הפלשתינית
חיים שיבי
איגרת בקשה לרב עובדיה יוסף ול"רבנית" מירב ארלוזורוב: ישתדל הרב לכוון צאן מרעיתו לכבד כל אדם באשר הוא; תשתדל ה"רבנית" להיזהר בדבריה על 'שחורים' באשר הם
נרי אבנרי
אנחנו לא צדיקים גדולים, וגם אנחנו יודעים לשנוא. היום אני מבין שמצעד הגאווה בירושלים היה ביטוי לשנאת חרדים. גם אם מותר לנו לצעוד בירושלים, אנחנו לא חייבים. במיוחד כשיש לנו אלטרנטיבה. תל אביב מחבקת אותנו. למה לנו לעשות דווקא?
דודו אלהרר
גם אם תקום מדינת פלשתין שלוי משתוקק אליה, גם אם יפתרו את כל בעיות הפליטים הערבים בדרך נס כלשהו, המלחמה בין היהודים לערבים תימשך עד שתוכרע! שלום לא יהיה פה לפני הכרעה ברורה של מי מהצדדים. הבנתָ, גדעון?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il