X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בעקבות דוח מל"ג על חוסר מרצים במחלקה למעדי המחשב, גייסה אוניברסיטת בר-אילן עוד פרופסור אחד בהסכם מיוחד בו ניתן לפרופסור פטור מוחלט מהוראה עד צאתו לפנסיה
▪  ▪  ▪
אין גבול לחוצפה באוניברסיטה

לא ברור האם בבר-אילן יש עודף כסף או חסר כסף. בעוד שמקורבים לנשיא האוניברסיטה זוכים לדמי הבראה פי שלושה מהמקובל במגזר הציבורי ועובדים מנהליים שהנשיא חפץ ביקרם זוכים לקרנות מחקר המיועדות לסגל אקדמאי בלבד, כשדברים מגיעים לסטודנט מן השורה, יש מחסור ומרגישים בקיצוצים.
שלושים וחמישה סטודנטים בעלי לקויות למידה קיבלו הודעה כי תמיכת האוניברסיטה עבור פרויקט לעזרה בלימוד השפה האנגלית מבוטל לאלתר: [קישור]. סטודנטים שבנו את תוכניותיהם על העזרה הזו, פתאום מצאו את עצמם בפני שוקת שבורה. שינו להם את כללי המשחק תוך כדי המשחק כדי לצמצם עלויות תקציביות.
סטודנטים מן השורה במחלקה למדעי המחשב גם מרגישים את הקיצוצים. בדוח הערכה שנכתב על-ידי נשיא אוניברסיטת תל אביב המודח פרופ' צבי גליל ועוד מספר פרופסורים מתואר המצב העגום: [קישור].
במחלקה יש כ-800 סטודנטים ורק 17 מרצים מן המניין. הדוח של פרופ' צבי גליל העיר כי צריך לגייס לפחות עוד חמישה מרצים. ביולי 2008 שלחה מל"ג מכתב בו היא מחייבת כל מחלקה במדעי המחשב ביחס של 25 סטודנטים למרצה, כלומר בר-אילן צריכה להעסיק 32 מרצים למדעי המחשב: [קישור].
מה עשתה בר-אילן? גייסה עוד פרופסור אחד בהסכם מיוחד בו ניתן לפרופסור פטור מוחלט מהוראה עד צאתו לפנסיה. כשאתה חבר של נשיא האוניברסיטה, הכל אפשרי. מה עם הסטודנטים? ימשיכו ללמוד בכיתות ענקיות.
לאחרונה, כשהממונה על השכר באוצר עלה על המשכורות המנופחות שמקבלים החברים של פרופ' משה קווה בבר-אילן, בר-אילן טענה שמל"ג מפקחת עליה, אבל יושב-ראש ועד ראשי האוניברסיטאות עד לא מזמן היה נשיא בר-אילן - משה קווה וכך גם שמל"ג מעיר לבר-אילן, הכל עובר בשקט. פרופ' צבי גליל הודח מנשיאות אוניברסיטת תל אביב על דברים פעוטי ערך לעומת מה שקורה בבר-אילן.
מנכ"ל אוניברסיטת בר-אילן שהינו אחד משיאני חריגות השכר כתב מכתב לכלל עובדי בר-אילן ב-11 לאוגוסט 2009. במכתב איים בפיטורי עובדים אם לא תהיה התייעלות בתפוקת העבודה. כנראה גם לחוצפה בבר-אילן אין גבולות.

יעל אלטשולר הינה עורכת דין ופעילה למען זכויות סטודנטים.
תאריך:  14/08/2009   |   עודכן:  14/08/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
למה יש ולמה אין כסף בבר-אילן
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
לפטר את משה קווה לאלתר!!!!!!!! ל"ת
נשיא כושל!!!!!!!!  |  14/08/09 10:46
2
מוסד עם רקורד של ריקבון
לא מתפלא  |  15/08/09 12:15
3
הועד המנהל של בר-אילן צריך
להחליף את הנשיא  |  15/08/09 23:09
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דודו אלהרר
חנן גולדבלט בבית סוהר. הוא עבריין על-פי החוק כפי שאני עבריין וכפי שכמעט כל הגברים בעולם עבריינים. אותו תפסו, אותנו טרם. אבל זה יכול ליפול עלינו בכל רגע נתון!
ראובן לייב
ניסיונו של מזכ"ל המועצה המרכזית של הארגונים היהודיים בגרמניה להחזיר את ה"בסט סלר" של היטלר אל המדפים רק עשוי לעורר בחילה וחלחלה
יהונתן דחוח-הלוי
בצלם מתעתד לפרסם בקרוב דוח על ההרוגים הפלשתינים במבצע "עופרת יצוקה"    בדיקת רשימות ההרוגים שפרסם בצלם בתקופת האיניתיפאדה מעלה צל כבד על מהימנות הנתונים שמפרסם בצלם ומלמדת שיש לבדוק בדקדקנות את מהימנותם ושלמותם.
ד"ר אברהם בן-עזרא
לפעמים צד לדיון [צד א'] המעוניין בעיכוב הליכי המשפט והתשת היריב [צד ב'], נוקט בתכסיסים שונים כדי לחבל במהלך המשפט ולהתיש את היריב, במיוחד כאשר אותו יריב לדיון אינו בעל כיס עמוק ויכולות בדומה לאלו של צד א'
ד"ר צ'לו רוזנברג
לשרבב נושאים מעוררי מחלוקת בתוך החברה כדי לזכות באהדה כלפי אדם שפשע, זו שפלות מוסרית שאין כדוגמתה    אליהו ישי נקרא לסדר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il