X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בימים האחרונים איננו שומעים הצהרות מאיימות בנושא אירן האם יכול להיות כי ראש ממשלתנו מבין כי הבעיות הבוערות בישראל ובעיקר האלימות הגואה, מסוכנות בהרבה מאירן? או שמא הוא מבין: שם לא מתקיימת דמוקרטיה, פה קיימת אנרכיה
▪  ▪  ▪
מתחמק מהבעיות האמיתיות [צילום: פלאש 90]

כן, אדוני ראש הממשלה, אי-אפשר יותר להסתתר תחת האיומים אשר הפכו לנוהג קבוע: אירן מאיימת על עצם קיומנו. וכעת, משהתבררה לנו מציאות חיינו שאין להתעלם ממנה יותר או לחמוק מלטפל בה, מתברר כי "סלע קיומנו" תלוי ועומד בהתפוררותנו החברתית והאנרכיה השוררת במקומותינו, והיא היא הסכנה האמיתית הרובצת לפתחנו.
לא ברורה לי כלל ההתנגחות האווילית אודות חומש, כן או לא תיושב, כאשר בתוככי ארצנו, בלב המדינה, נשחטים מדי יום אזרחים חפים מפשע. עד כמה יכולה הנהגה לגלות אטימות בסיוריה בשטחי יהודה ושומרון, כאשר הפשע משתלט על מרכז המדינה? יש להניח כי אישיות כבוגי יעלון, אשר היה מרבית חייו איש צבא, אינו מסוגל, כך נראה, לתרום כחבר ממשלה תרומה משמעותית, ועל כן מסתכמים מעשיו בהצהרות על ישובים אשר זה מכבר הוחלט להורידם מן הקרקע, במקום להישיר מבט אל הסכנה האמיתית המתעצמת מדי יום למימדים מפלצתיים ממש.
כאשר הממשלה אינה מישירה מבט אל הבעיות הבוערות בתוככי המדינה, אות הוא לחוסר יכולתה למשול ולפתור את חוליי החברה, ואו אז, אין כהסחת הדעת נוסח הביקור האווילי בחומש כדי לכסות על מחדלי האישים השונים הקרויים שרים.
המתרחש כעת ברחובותינו מזכיר מדינות מן העולם השלישי כאשר כל סכסוך, אמירה, או עלבון מסתיימים בסכין הננעצת בלב הקורבן התורן. ובל נשלה עצמנו כי מפעלי ההיי-טק הנודעים אשר קמו לנו, הם הם אשר יעמידונו בשורה אחת עם המכובדות שבארצות המערב.
באותם תכנים בהם נבחנת מדינה מפותחת, נכשלת ישראל פעם אחר פעם. באם מדובר בזיהום האוויר והימה, בחינוך, ברמת האלימות וחוסר הסובלנות, במשטרה בלתי יעילה בעליל, בתקציבים הזורמים לכל עבר מלבד לכיוון ההכרחי וכו', בכל אלה כשלנו כשלון צורב.
וכעת, אדוני ראש הממשלה, האם אתה מנהיג כאן דמוקרטיה בעלת חוקים ברורים, או שמא אתה נגרר אחר המאורעות ההופכים אותך לבובה המגיבה אוטמטית לאירועים, אך אינה יוצרת מציאות חלופית?
הצלחת ממשלתך תקום או תפול על פתרון בעיות החברה. ללא חברה בריאה, ממילא תקרוס כל התשתית אשר עליה נשענת (בקושי) מדינת ישראל.

תאריך:  18/08/2009   |   עודכן:  19/08/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עולם שלישי כולל סלולרי דור שלישי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסי מטלון
מרכז פרס לשלום מתיימר לעשות שלום    הוא ממוקם בלב שכונה ערבית    מפנה את אחוריו כלפיה    ומנוכר לגמרי, אדריכלית, מסגנונה האותנטי    שלום, כבר אמרנו?
קובי לירז
חברי הכנסת מתבקשים לבטל את חופשתם כדי לחוקק בדחיפות כמה חוקים חיוניים להצלת החיים שלנו
אלכס לוין
משבר המים בישראל - כל מה שהמדינה עשתה במשך עשרים השנים האחרונות התבטא בהרבה דיבורים ובאפס פעילות    ייצור מים מאוויר - פתרון טוב ומהיר וללא עלויות רבות למשבר הקשה, שאולי עוד יילך ויחמיר
גורי גרוסמן
אין ספק שהרצאתו של חתן פרס נובל או של סופר מפורסם תהיה שינוי מרענן בשגרת הלימודים - אולם תרומתה לחינוכם ולהשכלתם של התלמידים דומה לאקמול לחולה אנוש    התוכנית החדשה של גדעון סער - לחיים או למוות?
רות פורסטר
לציבור יש חושך בעיניים. מה מעניין את החברה בישראל באם מתבהרות נסיבות הרציחות האחרונות? האם הנסיבות הן פתרון לאלימות? לא! עוד ועוד משפחות מצטרפות למעגל השכול
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il