X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
למשטרה שפע מאגרי מידע, מעבדות משוכללות לזיהוי פלילי, צי מסוקים, אלפי כלי רכב ויחידות שיטור אלימות - וזו - עוד מעזה לבקש הזרמת משאבים נוספים עם ישראל מואס בתאטרון המשטרה
▪  ▪  ▪
די, נמאסתם [יובל אראל/משטרת מחוז ת"א]
זה הזמן לשוטרי מקוף
איריס פרחי
הלינץ', שעל-פי החשד ביצעו ערבים מג'לג'וליה, בלאונרד קרפ, הוא עוד תמרור אזהרה מפני הידוע: אנו חיים בחברה אלימה מאוד, מכוערת מאוד, נבובה מאוד, רדודה מאוד, מושחתת מאוד, מתקרנפת מאוד, כל דאלים גבר ואיש הישר בעיניו יעשה * המשטרה חלשה, נבחרי הציבור שרלטנים, והערבים? הם עדיין שונאים אותנו - ושמישהו יוכיח אחרת
לרשימה המלאה

יש לעצור הזרמת משאבים למשטרה שיש לה יותר משאבים מכל משטרה אחרת בעולם. משטרת ישראל מאזינה ב"צווים שופטים אוטומטיים" וללא צווים ליותר מממספר ההאזנות המבוצעות כחוק בארה"ב על 300 מיליון תושביה והחוק הפטריוטי למלחמה בטרור. למשטרה שפע מאגרי מידע, מעבדות משוכללות לזיהוי פלילי, צי מסוקים, אלפי כלי רכב ויחידות שיטור אלימות, אשר מחלקת חקירות שוטרים "אינה מצליחה" לפענח מי מהם היכה אזרחים, כאשר הפוגרומים משודרים בשידור ישיר בטלוויזיה.
לראשות המשטרה בישראל קודמו מפכ"לים שעינו בחקירותיהם אזרחים. ראה פרשת מע"ץ אשר נחשפה כאשר קצין משטרה התוודה בטלוויזיה על מעשיו ומעשי עמיתיו. בראש המשטרה עמד המפכ"ל משה כראדי שסולק בבושת פנים מתפקידו על-ידי השופט ורדי זיילר, לאחר שהתברר כי בפועל פעל לטובת ארגון פשיעה רצחני ומפיץ סמים של האחים פראניאן. נראה כי המשטרה אינה מסוגלת להוציא משורותיה פיקוד ראוי!
אגדת המשטרה העירונית
אחת לכמה חודשים מנצלים קציני המשטרה התפרצות זמנית של מעשי פשע לקידום תקציביהם. מה יש להם לעשות חוץ מקמפיינים כאלה בתמיכת ראשי ערים שכשלו בארגון פינוי האשפה ותיקון הצינורות הדולפים בעירם. מספרים לנו כי יש להקים להם משטרה חמושה של פקחים רכובה על רכבי 4x4, לא פחות! בעיריות עשירות כחולון וראשון לציון כבר הוקמו משטרות לתפארת. משרתים בהן פקחים דמויי שוטרים, ועל מכוניותיהם המפוארות מהבהבות מנורות צבעוניות. הפקחים מתגאים בהפחדת נערות ובאיום עליהן במעצר בכל עת שבני נוער מתקהלים בלילות הקיץ החמים בגינות ציבוריות.
את התקהלות הנוער היה אפשר לפתור בהקמת מועדוני מוזיקה ממוזגים שיאפשרו לנוער לבלות בסביבה נטולת אלכוהול וסמים בחינם. זה יעלה פחות מהקמת משטרה. אולי קץ "המשטרות העירוניות" יגיע כאשר ראש הפלג הצפוני של ארגון קיצוני ערבי יזכה בבחירות לראשות עירית אום אל פאחם. לאחר הניצחון הוא ינסה להקים כחוק את "משמרות המהפכה החמושים של אום אל פאחם...".
אגדת ההרתעה
יש בקרבנו כאלה שמתבטלים מול רעיונות שמקורם בארה"ב. אלו חולמים על משטרת שוטרי מקוף בשכפ"ץ ורובי סער שתבדוק רשיונות נהגים תוך איום באקדחים טעונים. כאילו שלנו אין את משמר הגבול? האזרח שייבדק יענה "יס סר... [כן אדוני] נו סר... [לא אדוני]" בחיל וברעד כמו בסרטי הוליווד. אזרח אמריקני טיפוסי הלבוש בחליפה המציג רשיונותיו לבדיקה עשוי להיות צרכן סמים קשים (כחלק גדול מהאוכלוסיה שם), ועדיין יענה בנימוס; "יס סר". בארה"ב כבר כלואים 4 מיליון אסירים, כאוכלוסייתה של מדינה קטנה. עונשי מוות מבוצעים שם במדינות רבות כשגרה.
המשטרה הפסידה מלחמתה שם לכנופיות עבריינים שמחסלות שוטרים באש אוטומטית, מדי יום, על-פי הוראות מהכלא. שוטרים נענים בצרור יריות כאשר הם מבקשים רשיונות! זו המציאות בקליפורניה, ולא רק בבגדד. במו עיני ראיתי תיירים אמריקנים במעלית מלונם בלונדון מספרים בהנאה ובהתפעלות כיצד שבו עתה בחצות בהליכה רגלית מהפאב, ואיש לא שדד אותם... בלונדון! זה בבריטניה שבה מרבית השוטרים אינם מורשים לשאת נשק. שם הציבור "רק" מתקומם ביום ב' על יבול מעשי הבריונות בשכרות סוף השבוע. בישראל תחנות משטרה (נהריה) בהן "ארגון פשיעה משטרתי" מניח מטעני חבלה, כמו בסרטי פעולה אמריקניים. האם המשטרה זקוקה להרתעה נוספת???
תאטרון המשטרה
המשטרה מנהלת תאטרון יומי שבו היא מתעללת במאות גברים נורמטיביים. אלו גברים שנשותיהם סיפקו למשטרה בדיות זדון ושקר, בעצת עורכות הדין שלהן, כדי להרוויח בגירושין. נגדן לעולם לא תיפתח חקירה גם כאשר הן מודות בחקירה ששיקרו והעלילו! תאטרון המשטרה יימשך לנצח. המשטרה זקוקה לו לכיסוי ישבנה! כיוון שאחת לחודש בערך נערך פסטיבל תקשורתי פמיניסטי; אישה אחת נרצחת. זהו אירוע בלתי ניתן למניעה באחד מחצי מיליון זוגות! אז מתייצב מול המצלמות קצין משטרה ומצהיר; "הזוג הזה לא מוכר לנו, ומעולם לא היו תלונות אודותיו במשטרה...".
לחילופין מכלה המשטרה את משאביה בחקירת תלונות שווא על סכסוכי שכנים, ושאר זוטות. גם כאשר המשטרה רושמת עשרות תלונות היא נכשלת בהתמודדות מול עבריין אמיתי שאינו פוחד ממנה. כידוע, רוצח האישה השבוע בירושלים, סרב לפנות את דירתה, נחקר בשפע חקירות, לרבות חקירה שבה נחשד שאיים באקדח ללא רישיון. חוקרי המשטרה חששו מפניו. הוא לא נעצר, ואיש לא חיפש את האקדח. התוצאה; פרקליטה "נהרגה כחוק".
אם, לרוע מזלכם, תיקלעו חלילה לאירוע טרור רצחני, תראו את "גיבורי המשטרה" מכוונים את התנועה כאשר מחבלים יורים עליכם בישיבה או מתפוצצים ברחובות העיר. ממש כפי שהימ"ם של ניו-יורק תמיד מופיע על שכפ"ציו ומקלעיו כדי לספור גוויות לאחר שעלם מטורף סיים לחסל את כל בני כיתתו.
המשטרה חזקה בהחרמת נשק מהחקלאי שי דרומי שעבר מסכת מעשי שוד אלימים עד אשר ירה והרג את אחד השודדים/רוצחים. דרומי מגובה בחוק על שמו מנהל בימים אלו מאבק משפטי מול סוללת שופטים כדי לקבל אקדח להגנה עצמית. אני מציע למחוקקים לפרק את המשטרה מנשקה, ולהתיר לאזרחים בעלי עבר קרבי ללא רבב לשאת נשק ברישיון. עליהם עם ישראל סומך במלחמותיו. עם ישראל כבר מאס בתאטרון המשטרה. המשטרה אינה הפתרון, היא חלק מהבעיה!

תאריך:  19/08/2009   |   עודכן:  19/08/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המשטרה אינה הפתרון, היא הבעיה
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
המשטרה עסוקה רודפת מתנחלים ל"ת
גיזמו בון  |  19/08/09 20:04
2
ביטחון בלוס אנג'לס.
גדעון אמיר  |  19/08/09 23:39
3
אה - בראבו !
אחמד זיבי   |  20/08/09 01:05
4
אכן, על גברים נורמטיביים
מאריאן  |  4/10/09 19:07
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גרשון אקשטיין
הבה ונדמיין לנו שברשות קרפ ז"ל היה נשק אישי בעת האירוע האלים, והוא היה עושה בו שימוש תוך כדי ביצוע האלימות כלפיו. ייתכן שהוא היה בין החיים...    הרהורים וערעורים
ציפי לידר
החיים בסרט: תגובות לגל הרצח האחרון ששטף את המדינה    וגם על פרשת בניזרי, שעוד תילמד בפקולטה למשפטים    ירושלים בראש לא נקי: לאן נעלמו כל המקטרים על רמת הניקיון הירודה בעיר? התשובה היא חניון קרתא, כמובן
ד"ר רון בריימן
הבוחרים ציפו שנתניהו ינהל מדיניות ציונית אחראית, שתבחר בביטחון במקום ב"שלום" ושתעדיף קידום מדינת ישראל במקום הקמת מדינה לאויביה בלב ארץ ישראל. לשם כך דרוש ראש ממשלה ולא פיון, נתניהו ולא כפיף של פרס
יובל קפיטולניק
הגבילו את הישיבה הפסיבית מול המחשב והטלוויזיה, עודדו אותם להגביר את הפעילות המצטברת במהלך היום וצאו לפעילות משותפת באוויר הפתוח
אורן פרסיקו
מעריב נלחם באלימות באמצעות אלימות    ידיעות אחרונות משפיע על הממשלה    ובשבדיה מתפרסמת עלילת דם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il