X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הבדרן שנולד בשם דוד גולדנברג מכר בידור להמונים ונזקק לאהבה של ההמונים כדי להמשיך ולהצליח סיים את חייו בבית הסוהר לאחר שתלה את עצמו
▪  ▪  ▪
נפש מבולבלת [צילום: יח"צ]

הבדרן דודו טופז, שנולד בשם דוד גולדנברג, היה מנחה, שחקן, סופר ויותר מכל בדרן. האיש שמכר בידור להמונים ונזקק בכל רגע בחייו לתשומת לב ולהערצה סיים את חייו בבית הסוהר לאחר שתלה את עצמו.
את הקריירה שלו בתחום הבידור החל עוד כשהיה בצבא והשתתף בצוות הווי גדנ"ע.
לאחר שירותו הצבאי, ולאחר שסיים לימודי משחק באקדמיה למשחק בלונדון שיחק טופז בתיאטרון חיפה.
בשנות השבעים השתתף בתוכנית הרדיו הקומית "לצון נופל על לצון", ובתחילת שנות השמונים החל טופש להנחות שעשועוני טלוויזיה בערוץ הראשון. על הנחייתו בתוכנית המצליחה "שחק אותה" זכה בפרס כינור דוד.
בשנים אלו השתתף טופז בתפקיד הראשי בסרט "תל אביב-לוס אנג'לס", סרט לו כתב גם את התסריט, ובאותן שנים הנחה גם את תוכנית הרדיו "ציפורי לילה משוחחות" שאליה התקשרו מאזינים לספר על בעיותיהם ולהתייעץ עימו.
בסוף שנות השמונים ותחילת שנות התשעים המשיך טופז להגיש תוכניות ושעשועונים בערוצים השונים, בינהן "זה הסוד שלי" בערוץ 1, "דודו מספר לגולו" בערוץ 2 הניסיוני ו"טוטו משפחתי" בערוץ 3 בכבלים. ב-1993 הגיש את תוכנית הבידור "סופשבוע".
שיאה של הקריירה הטלוויזיונית של טופז היה בשנת 1993, עם תחילת שידורי ערוץ 2, כשהחל להנחות את התוכנית "רשות הבידור" ששמה שונה מאוחר יותר ל"הראשון בבידור". התוכנית שודרה בשידור חי וטופש זכתה לשיא הרייטינג בכל הזמנים - 51.1% צפייה.
במסגרת התוכנית חילק טופז פרסים לאנשים במצוקה והפתיע את הצופים ביוזמות חדשות ויוצאות דופן בכל תוכנית. התוכנית הוקפאה לקראת המכרז השני להפעלת ערוץ 2 וכן בעקבות התנהגותו של טופז שעוררה תגובות חריפות מהציבור. בשנת 2004 הוחלט ב"קשת" שלא להתקשר יותר עם טופז.
בשנת 2005 העלה טופז את המחזמר התנ"כי "משה", בו השתתף אחד מבניו - עומר. במקביל עבד טופז על מופע יחיד בשם "אין לי זמן" בו סיבר על חייו האישיים והמקצועיים. המופע זכה להצלחה רבה ברחבי הארץ.
בנובמבר 2005 החל להגיש את תוכנית הטלוויזיה "הכל זז עם דודו טופז" בזכיינית ערוץ 2 "רשת". גם תוכנית זו התאפיינה במספר פינות בהן טופז עזר לאנשים, חילק פרסים, אירח מפורסמים ועוד.
בסוף התוכנית שודרה פינה בשם "סיפורים לפני השינה" בה סיפר טופז סיפורים לילדים.
לאחר סיום החוזה עם "רשת" הצטרף טופז לערוץ 10 והגיש שם את התוכנית "הכל עשר עם דודו טופז". התוכנית זכתה לרייטינג נמוך.
בשנת 2007 פרש טופז רשמית מהנחיית תוכניות אירוח, ודיווח כי בכוונתו להתרכז בפרויקטים אחרים.
בספטמבר 2007 שודרה בערוץ 10 הסדרה הדוקומנטרית האוטוביוגרפית "דודו מחפש אהבה" בכיכובו של טופז, שאותה הוא גם יצר, ובשנת 2008 העלה מופע בידור בשם "טעם החיים".
שערוריות
שערוריה שנקשרה יותר מכל לשמו הייתה "תקרית הצ'חצ'חים" ביוני 1981. בסיום מערכת הבחירות לכנסת העשירית, הנחה טופז את עצרת הבחירות המסכמת של מפלגת המערך בכיכר רבין, שם אמר: "תענוג לראות את הקהל הזה, ותענוג לראות שאין כאן צ'חצ'חים שהורסים אסיפות בחירות... הצ'חצ'חים של הליכוד הם במצודת זאב. הם בקושי שין גימלים, אם הם בכלל הולכים לצבא. כאן נמצאים החיילים ומפקדי היחידות הקרביות".
בתגובה לדברים אמר מנחים בגין בעצרת הבחירות המסכמת של מפלגת הליכוד: "עד אתמול לא הכרתי את המלה צ'חצ'חים ולא ידעתי מה פירושה, אך אמש שמעתי את הבדרן דודו טופס... מכנה את אנשי הליכוד צ'חצ'חים". בעקבות דבריו נסק הזעם של אנשי הליכוד לגבהים חדשים ובעקבות האירוע הושעה טופז מהערוץ הראשון וחזר להנחות בטלוויזיה רק לאחר 3 שנות הפסקה.
שערוריות נוספות שטופז היה מעורב בהן היו מקרה בו נשך בשידור חי את זרועה של השחקנית האורוגוואית נטליה אוריירו שהגיעה להתראיין בתוכניתו, דחיפה של גלידה בפרצופו של נער - תקרית שבעקבותיה נאלץ לשלם פיצויים ותקרית שבה שבר את משקפיו של מבקר הטלוויזיה מאיר שניצר.
טופז משך אליו אש גם בגלל התבטאויות גזעניות שונות. באחד הפעמים אמר "בתור אחד שהיה נשוי למרוקאיות אני מכיר את המנטליות של 'מגיע לי'", התבטאות שהביאה לאיומים לתבוע אותו לדין על חוק איסור לשון הרע‏‏.
בשנת 2006 תבע טופז את חברת "פרץ בוני הנגב" בטענה שלא עמדו בהסכם שמיזם בנייה יקרא "מרכז טופז" וחלק ממנו יקרא "דודולנד".
חייו האישיים
טופז גרוש ואב לשלושה בנים משלוש נשים, לשתיים מהן היה נשוי.
U>
סוף עצוב
ב-31 במאי 2009 הצליחה משטרת ישראל להשיג עדות מפלילה ונוקבת נגד דודו טופז בנוסף לראיות נסיבתיות שקשרו אותו לתקיפת שלושה אנשי תקשורת.
ימים ספורים לאחר מכן הודה טופז בחקירתו במשטרה במעשים המיוחסים לו. טופז עמד מאחורי תקיפתם של שלושה אנשי תקשורת וניסה לתקוף איש תקשורת נוסף. חוקרי המשטרה עימתו אותו עם הממצאים שבידיהם, והוא נשבר, הודה במעשים המיוחסים לו והביע צער על מעשיו.
טופז הודה בכל המקרים בהם נחשד: בתקיפת שלושה אנשי תקשורת - שירה מרגלית, אבי ניר ובועז בן-צור. כמו-כן הודה בתכנון לפגוע גם בעורך ישראל היום, עמוס רגב.
בתאריך 20.8.09 דודו טופז שם קץ לחייו בבית הכלא רמלה. טופז, שהיה נתון בהשגחה צמודה כרך את כבל החשמל של הקומקום החשמלי סביב צווארו במקלחת. ניסיונות החייאה של צוות מד"א שהגיע למקום לא צלחו.

תאריך:  20/08/2009   |   עודכן:  20/08/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 דודו טופז / Dudu Topaz
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מלך הרייטינג, מלך השערוריות
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
וואללה איזה הנחה עשיתם לו...
מד' ליונה עיוורת  |  21/08/09 11:52
2
פנייה לכל הגולשים.
ליזה  |  22/08/09 15:25
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רות פורסטר
דבריו של בוגי יעלון אודות ה"וירוסים" מחזירים אותנו באחת אל הימים האפלים בהם הסתה נפשעת כנגד השמאל ועמדותיו הביאה לרצח ראש ממשלה בישראל
עמוס שריג
כאשר יבוא שר ההיסטוריה בעוד מאה שנים למשל, כדי לקבוע מה או מי הזיקו ופגעו יותר בעדות המזרח - המעברות, ה-DDT או שס, הוא בוודאי יכריע שס, שהנזקים שהיא גרמה וגורמת, הם בלתי הפיכים
אביתר בן-צדף
על הסרט הדוקומנטרי - שושי גרינפלד, "הבן הסורר", 72 דקות, עברית    סרט נשי, רגיש, שיהלום בצופה, כיוון שנוגע באמיתות חיינו
נרי אבנרי
יוסי מימן, יש הרבה בדיחות על אלה שחיפשו את המטבע מתחת לפנס, ולא מצאו כלום. אתה מחפש מתחת הטאלנטים. שם יש את המטבעות שלהם. המטבעות שלך במקום אחר. תכייל את הג'י.פי.אס. של ערוץ 10, לכיוון מרכז-ימין ותגלה הרבה מטבעות
ירון זכאי
למשטרה שפע מאגרי מידע, מעבדות משוכללות לזיהוי פלילי, צי מסוקים, אלפי כלי רכב ויחידות שיטור אלימות - וזו - עוד מעזה לבקש הזרמת משאבים נוספים    עם ישראל מואס בתאטרון המשטרה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il