X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
התגובות על התאבדותו של טופז והמאמרים רוויי דם, שפורסמו תחת כל אתר מלמדים אותנו שאין די חמלה בעולם. היכן את חמלה? איפה אתם רחמים?
▪  ▪  ▪
עולם אכזר לנופלים [צילום: פלאש 90]
מפלצת טלוויזיונית לדיראון עולם
איתי כהן
אילו אני חוט אדום במשדרי ערוץ 2, הייתי מתבייש וסובל מנדודי שינה איומים. אילו אני בין מקבלי ההחלטות שאחראים להפלתו של טופז, הייתי חש רעשים כבדים בתדר הפנימי * חיפושים אחר חרטת המפלצת הטלוויזיונית * ועוד: יונית לוי, להזכירך: מילים בהחלט יכולות להרוג!
לרשימה המלאה

אין ספק - הרייטינג לא מחכה לאף אחד. רק אם הוא מביא כותרת שמנה. הרייטינג הינו מפלצת רעבה המחפשת בשר טרי בכל יום. נראה שדודו טופז ז"ל סיפק מזון למפלצת הרייטינג זמן רב מדי. וכשעבר זמנו, חיפשה המפלצת מזון חדש. והוא דווקא סיפק כותרות לתיאבון לפני מותו. אבל את הקופה על הרייטינג הזה גרפה התקשורת עצמה, עם התאבדותו הטרגית. עם הרבה מאמרים, הרבה דעות ותגובות.
התגובות על התאבדותו של טופז והמאמרים רוויי דם, שפורסמו תחת כל אתר מלמדים אותנו שאין די חמלה בעולם. אין זה חשוב מה באמת היה, אין זה משנה מה גרם להתנהגותו התמוהה של טופז בטרם נעצר. אבל גם אני יודעת שאנשים רבים נהנו בזכותו. הוא העלה חיוך צוהל על פני אנשים רבים. הוא היה כוכב אמיתי. הוא היה גיבור תרבות. הוא היה תופעה.
אבל הכל נשכח כשהוטלה גופתו, כשהוטל סיפורו, לפני ציבור תקשורתי צמא רייטינג. וביום ההודעה על ההתאבדות הזדעזעתי: יהודי התאבד. כמה נורא! כמה עצוב! הצצתי בעיתונים לראות תדהמה, כאב, תסכול וצער על חוסר פרגון. שוטטתי באתרים. היכן את חמלה? איפה אתם רחמים?
כמעט לא מצאתי. אולי בכלל לא. הכל היה מלא הסברים ציניים "מלומדים" של: זה סופו של כל סלבריטי. היו הודעות צדקניות של מגלגלי עיניים על לקח חשוב שיש ללמוד מחייו וממותו של סלבריטי. נשמעו שפשופי ידיים בהנאה על הטרף שנפל בנסיבות שכאלה. נשמעו צקצוקי לשון של צדקנות מעושה הרואה שכר לעמלה. כשהתאבד, נדמה שאפילו נשמעו כמה מחיאות כפיים הרועמות. איזה סיום יפה! איזו דרמה הולמת למי ששיחק אותה כל כך רייטינג.
אנושות חסרת אנושיות. עולם ללא רחמים. אבל עולם ללא רחמים הוא עולם שקשה לשרוד בו. אתמול זה הוא. מחר – מי יודע? אנו במו ידינו ובמילותינו יוצרים לנו את העולם הרצוי לנו. התגובות שלנו, המילים שלנו, הם המתווים לנו את העולם בו אנו חיים, העולם בו אנו בוחרים לחיות.
האם העולם הזה שגלגל בגיל תקשורתי את גופתו של טופז בהיותו בכלא, ששפך את דמו במצהלות מאמרים, זהו העולם בו אנו בוחרים לחיות? עולם המתאכזר למי שנפל. למי שכשל, למי שנשכחו לו חסד נעורים וימים יפים יותר. זהו עולם של שמחה לאיד. כמה עצוב.

תאריך:  25/08/2009   |   עודכן:  25/08/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 דודו טופז / Dudu Topaz
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
דודו טופז כסימפטום
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
למה לחמול עליו?
אינאלוהים  |  25/08/09 23:37
2
הוצאת לי את המילים מהפה
טל123  |  26/08/09 09:28
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מנחם ברוד
התאבדות היא הדבר האומלל ביותר שהאדם עלול לעולל לעצמו. במקום למצוא מפלט מצרותיו, הוא יצטרך לתת את הדין גם על המעשה הנורא הזה
עו"ד משה גולדבלט
על השופטים החדשים שנבחרו, יחד עם חבריהם המכהנים, רובצת משימה חשובה מאין כמוה, להשיב את אמון העם בבית המשפט העליון, להעניק לכל שדרות העם את התחושה שבשעת דחקם קולם יישמע בו ויינתן להם יומם
עו"ד גיל דחוח
המחדל הקשה שהביא לידי מותו של דודו טופז ז"ל נובע מהעובדה כי לרשויות החוק אין היכרות מספקת עם כל עצור, בניגוד למשפחתו, ולכן הם חייבים להיות ערים בכל רגע נתון לתרחיש הגרוע מכל
הרב עו"ד יצחק גאגולה
אין ספק כי העבריינים דינם לעונש, אך בל נשכח שהכל נועד למטרה אחת: להענישו על מעשיו מחד, ומאידך לתקן ולכוון את העבריין הנאשם ולהשיבו למוטב בכדי שיוכל להמשיך הלאה את חייו עלי אדמות מבלי "לדרוך" שוב על אותן העוולות שיצאו מתחת ידיו
ניר חוכיימה
נשים רבות נלחמות בתופעת שמירת העור מפני הזדקנותו    האם באמת אפשר לשמר את העור שיראה מטופח עד מאוד?    מאמר זה יענה על שאלותיכם הרבות ויתן לכם טיפ לשמירה על העור מפני הזדקנותו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il