X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
שתי שאלות למנהיגי העדר: האם לא ברור לכם שכניעה לחוטפי גלעד שליט תחליש את אבו-מאזן? מה תגידו אם יתברר שהחמאס יידע למנף את העסקה כדי להמליך את ח'אלד משעל בבחירות הבאות? נינט לא חייבת להשיב על זה, אתם כן...
▪  ▪  ▪
נינט טייב ואביו של גלעד שליט, נועם [צילום: פלאש 90]
איסמעיל הנייה בחיים לא היה מאמין שבכירי האמנים בישראל יעזרו לחמאס לנצח בבחירות. גם האמנים לא יודעים. אמרו להם שהצטרפותם לקמפיין תלחץ על מקבלי ההחלטות להכריע בעד העסקה. לא אמרו להם שלבד משובו של גלעד הביתה, יש לכניעה מחירים עתידיים

הכניסו אותם לאולפן, נתנו לכל אחד דף נייר עם שיר שכתב מישהו, כל אחד שר את הקטע שלו, והשיר למען שחרור גלעד שליט, פילס את דרכו אל הרשת. אחרי שסיימו, התפנו למצלמה. כל מי שראה חדשות ביום ראשון (23.8.09), ראה ושמע את בכירי האמנים, מסבירים לנו כמה חשוב שגלעד שליט יהיה בבית. כאילו שיש יהודי בעולם שרוצה את ההפך.
כל צרכני האקטואליה יודעים: התקשורת רוצה את גלעד שליט בבית - יעלה כמה שיעלה. מבלי שנדברו ביניהם החליטו מנהיגי העדר שגלעד שליט הוא הדבורה שתזמזם בקבינה של נתניהו. ידע הנהג של העם היהודי, שעד שגלעד לא יהיה בבית, הוא לא יזכה לרגע אחד של נהיגה שלווה.
במבחן התוצאה - גלעד עדיין בשבי. מה שאומר שחייבים להגביר את הלחץ. אם הפגנות, מודעות ו/או מאמרי תמיכה בכניעה לחוטפים, לא יחזירו את גלעד - נגייס אמנים. אלה לעולם לא יעזו לסרב לתקשורת, שהרי יש לה השפעה רבה על חשבון הבנק של כל אחד ואחת מהם.
מי לא היה שם: רן דנקר, יהודה פוליקר, קורין אלאל, יעל בר-זוהר והמאמי של המדינה - נינט טייב. איסמעיל הנייה בחיים לא היה מאמין שבכירי האמנים בישראל יעזרו לחמאס לנצח בבחירות. גם האמנים לא יודעים. אמרו להם שהצטרפותם לקמפיין תלחץ על מקבלי ההחלטות להכריע בעד העסקה. לא אמרו להם שלבד משובו של גלעד הביתה, יש לכניעה מחירים עתידיים.
נינט סיפרה על חלום שחלמה לפני חודש וחצי, ובחלומה: "גלעד בא אלי וכולו מחייך. אני לא יודעת איפה זה היה אבל הוא צחק ואמר: מה אתם בוכים, אני בסדר. עכשיו נשאר רק לקוות שהחלום הזה יתגשם". היא חולמת על גלעד, ואני חולם עליה. לא, לא מה שאתם חושבים. בחלום שלי אני אומר לנינט, "יא אלל'ה, איזה צירוף מקרים - בדיוק אותו חלום שאת חלמת, איסמעיל הנייה חולם! רק במקום גלעד אחד, יש לו בחלום אלף גלעדים. חלק מהם עם סכין בין השיניים".
אין לי טענות לנינט. היא סיפור מרתק וזמרת נפלאה. אחת הבודדות שמרגשות אותי בשירתה. גם לשאר האמנים אין לי טענות. יש לי טענות קשות לתקשורת, בגין הלחץ הבלתי מוסרי, שהיא מפעילה על מקבלי ההחלטות. הלחץ הזה מכיל בתוכו סמכות בלי אחריות. על זה בדיוק כתב בוגי יעלון בספרו "דרך קצרה ארוכה".
מוזר לי שהפרשנים: אהוד יערי, צבי יחזקאלי ועודד גרנות לא הזהירו מההשפעה של העסקה - אם תצא לפועל - על חיזוק החמאס. גם הם, וגם מגישי החדשות שראיינו אותם בנושא, חטאו לתפקידם. שאלות נוקבות היו מנפיקות תשובה שתדליק כמה נורות אדומות.
ברור שאיש/ה מהדוחפים לעסקה לא ישלם שום מחיר אם יתממשו תחזיותיו של ראש השב"כ שמתנגד. תשאלו את ציפי לבני מדוע התנגדה לעסקת טננבאום ותשמעו ממנה, שהיא ידעה שכניעה תביא חטיפה נוספת. גלעד שליט נחטף בגלל הכניעה לחוטפי טננבאום. וכניעה לדרישות חוטפי גלעד תביא לחטיפה נוספת.
שתי שאלות למנהיגי העדר: אתם שמים את הביצים של כולנו בסל של אבו-מאזן. חיזוקו חשוב לשלום שאתם מאמינים בו. האם לא ברור לכם שכניעה לדרישות החוטפים תחליש אותו? מה תגידו אם יתברר שהחמאס יידע למנף את העסקה כדי להמליך את ח'אלד משעל בבחירות הבאות? נינט לא חייבת להשיב על זה, אתם כן...

חלמה על גלעד בלילה [צילום: פלאש 90]
תאריך:  27/08/2009   |   עודכן:  27/08/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נינט בשירות החמאס
תגובות  [ 15 ] מוצגות  [ 15 ]  כתוב תגובה 
1
אלמנטרי וודסון ל"ת
נחום שחף  |  27/08/09 15:30
2
(למרבה ההפתעה) לא הכל קשור בנו
אלטע קאקער  |  27/08/09 15:50
3
הם פשוט לא חושבים על המחר
נה  |  27/08/09 20:04
4
נרי צודק הפעם
שלמה כץ  |  27/08/09 21:25
 
- אכן עברנו את
אדל  |  28/08/09 03:24
5
אל תהיה תמים נרי >>
א מ רול  |  28/08/09 01:29
6
לנרי: העתיד ברור לחלוטין
משה, עורך-דין  |  28/08/09 02:25
7
היש ספק שהשיר יחזיר פזמון חוזר
איפה השיר נגמר  |  28/08/09 13:55
8
נינט-עוד אחת שעשתה קפה בצה"ל.
מסיק מסקנות ריקות  |  28/08/09 14:16
9
טייב לא יעזור לך כלום
איצ  |  28/08/09 16:36
10
אני אוהב את גלעד שליט
איצ שכונת התקוה  |  28/08/09 16:43
11
אחד תמורת אחד
ד"ר רון בריימן  |  29/08/09 11:05
 
- אבל: אחד חי תמורת אחד חי !  ל"ת
זוכרים את הארונות  |  29/08/09 14:23
12
אם כך, גם נתניהו,בשרות החמאס ל"ת
הניה  |  30/08/09 11:47
13
מכתב פתוח לעזאם עזאם
roby5167  |  1/09/09 12:00
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורן פרסיקו
"השלב האחרון באבולוציה של העיתון המודרני", הגדיר ויליאם רנדולף הרסט את עיתונו, ה"ניו-יורק ג'ורנל"    "העיתונות החדשה עושה דברים, העיתונות הישנה עומדת בחוסר מעש ומתבוננת"    אלא שההתבוננות, מלמד ספרו של ג'וזף קמפבל, השתלמה לבסוף
אלעזר לוין
בגיל 67 נכנס הקצין הבכיר בעבר ואיש העסקים בהווה לפעילות חדשה: הוא מראשי קבוצת משקיעים, שקנתה חברת נדל"ן מפסידה, הפעילה בבולגריה וברומניה    האם יצא נשק לניגריה?    הקזינו שלא נבנה בחיפה    מלון שולמית    יעוץ בתקשורת לווינים
ד"ר דויד שוורץ
בקרוב יתוגמלו תלמידים המטריחים עצמם להגיע אל בית הספר    מדוע אין שעון נוכחות אלקטרוני בבית הספר, המחובר למכשיר הסלולרי של ההורים?
ד"ר עומר לנס
השנים הגדולות בהן דרך כוכבו של "הראשון בבידור" הוכיחו כי עלייה מטאורית בהחלט יכולה בקלות בסופו של יום לקצר את הדרך למטה
ד"ר צ'לו רוזנברג
בעשורים האחרונים קידשנו את "הבגרות לכל" עד שהפכנו אותה לעגל הזהב. טבלאות הציונים וההישגים החליפו את המהות, והסטטיסטיקה את התובנה; השקענו בציונים של התלמיד ולא בתלמיד עצמו    מערכת החינוך - וידוי ו"חזרה בתשובה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il