X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
האם הציונות קורסת? אכן, שכבת האליטות בישראל שלחה ידה בפיקדון הציוני, אבל המוני היהודים בישראל לא נטשו את הייעוד הציוני של המדינה, ורק הם יכריעו אם דין הכותל ומערת המכפלה כדין המאוזוליאום של לנין
▪  ▪  ▪

"מהפכת אוקטובר" שהולידה את האימפריה הסובייטית, התרחשה בנובמבר 1917 - תאריך הצהרת בלפור שהולידה את המדינה היהודית. נהגנו להתגאות שבעוד המהפכה ההיא עברה מן העולם, זו שלנו פורחת. האומנם?
הקומוניזם בברית המועצות נחשף בשקריו עוד לפני שהתמוטט פיסית. במקום "חברה חסרת מעמדות" צמח מעמד מיוחס ומורם מעם, "הנומנקלטורה" – חברי המפלגה והממסד. להם מכרו תוצרת חוץ בחנויות מיוחדות, מיטב הרופאים טיפלו בבריאותם ואת הקיץ בילו בדאצ'ות נאות.
הקומוניזם דיקלם "אין לכם מה לאבד חוץ מן האזיקים שלכם" – ושלח עשרות מיליונים לסיביר. משטר הצאר הוחלף בטרור אדום. השיטה קרסה תחת סתירותיה המובנות.
הציונות, לעומת זאת, הצטיירה כסיפור הצלחה: הקימה בארץ המובטחת מדינה, מקבצת לתוכה את יהודי הגלויות. עד שבאה אותה המדינה ושמטה את הארץ מתחתם - מגרשת אותם מתוכה, מוסרת אותה לזרים - והרי לנו שוב סתירה ואבסורד. הפרקטיקה סותרת את התיאוריה, המהפכה אוכלת את בניה. פשיטת הרגל נראית סופית, כשגם הליכוד וישראל ביתנו מפירים אמונים והשיתוק אוחז בגוף הציוני כולו, לא רק בפלגו השמאלי.
"מדינת-יהודים" חזה הרצל, לא מדינת ישראלים. הצהרת בלפור הבטיחה בית לאומי בא"י "לעם היהודי", לא לעם "ישראלי". המנדט הורה לבריטים לעודד עלייה והתיישבות "מתוך הכרה בקשר ההיסטורי של העם היהודי לארץ ישראל". ממשלה ישראלית, המקפיאה בנייה יהודית כדי להשתיל את לב ארץ היהודים בגופו של עם זר, מועלת בפיקדון שנמסר לה בנאמנות בשם ובעבור העם היהודי, גם אם נדמה לה שבכך היא משרתת אינטרס "ישראלי". בכך היא דומה לצמרת הסובייטית שהשתמשה בשלטון כדי לקדם מטרות זרות, רחוקות מן היעד המקורי.
אם כן, האם שני יילודי נובמבר אלה גורלם דומה - לפח הזבל של ההיסטוריה?
התשובה תינתן ע"י העם, אותו העם שבסקרים מגדיר את עצמו ברובו הגדול כיהודי, ורק אח"כ כישראלי, וע"י הבוחרים, שבהצבעתם ימין הביעו נאמנות לבעל הפיקדון היהודי, ועכשיו הם מגלים שרימו אותם.
ברית המועצות נעלמה מפני שעמיה לא האמינו עוד בתורת מרקס ולנין. לא היו לה "מתנחלים" בולשביקים. הכל קרס, כי לשקר אין רגליים.
האם גם הציונות קורסת? אכן, שכבת האליטות בישראל שלחה ידה בפיקדון הציוני, וגם במיקרוסקופ כבר לא תמצאו הבדל בין חברי ה"טרויקה" הצינית וה"מפוכחת" פרס, ברק, נתניהו. אבל המוני היהודים בישראל לא נטשו את הייעוד הציוני של המדינה, ורק הם יכריעו אם דין הכותל ומערת המכפלה כדין המאוזוליאום של לנין.
"הבונים החופשיים" החדשים
המסדר שורשיו בימי הביניים ורוב סמליו לקוחים מן הבנייה: פטיש, אזמל, מחוגה. גם אנחנו זקוקים עכשיו לבונים חופשיים, אך הפעם – פשוטו כמשמעו: בנייה חופשית בעבור העם היהודי בנחלת האבות, שממשלה ישראלית מבקשת לגוזלה ממנו. בנייה כזאת עשויה לסתור חוקים, צווים, פקודות ופסקי דין של השלטון, אך לכל אלה, ככל שהם סותרים את החוקה הבלתי כתובה של מדינת היהודים המבטיחה את הארץ הזאת לעם הזה, ורק לו, יש להתייחס כחסרי תוקף.
גם לרוסיה הסובייטית היו חוקים, מהם אנטי-ציונים ואנטי-דמוקרטים, ויהודים התעלמו מהם בראש מורם. לכשתקום גזירת ההקפאה ייקרא גם הציבור בארץ להיות "בונה חופשי" - חופשי מרישיונות, היתרים, אישורים וחתימות, שבין כך אינם ניתנים.
ועל כן, יהודים - בנו והצילו את הציונות! בנו, והצילו את המדינה!
אל תכעסו על שלטון מקפיא שהפך לבובת מעצמות זרות, רחמו עליו! כי הוא – ידיו כבולות ואתם ידיכם חופשיות. עליכם הלחץ האמריקני אינו פועל, אתכם אובמה אינו מפחיד.
בנו את אריאל ואת יצהר – והצילו גם את תל אביב!

תאריך:  15/09/2009   |   עודכן:  15/09/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הבונים החופשיים החדשים
תגובות  [ 11 ] מוצגות  [ 11 ]  כתוב תגובה 
1
מאמר מעולה. שנה טובה
שרון הראל  |  15/09/09 20:18
2
להציל את הציונות
ע.ג1  |  15/09/09 23:27
 
- למה מדינה דו לאומית?
ישראלי תל אביבי  |  16/09/09 00:44
3
הארץ תבנה על אפם וחמתם!  ל"ת
דניאל סבלדי  |  16/09/09 00:28
4
הכל טוב ויפה, אבל
מד' ליונה עיוורת  |  16/09/09 00:28
5
לכשתקום מדינה דו לאומית
אלטע קאקער  |  16/09/09 03:34
6
לקבור את הציונות האנטישמית-להח
קורןנאוה טבריה  |  16/09/09 06:37
7
"לכשתקום גזירת ההקפאה"?
נתין סדום   |  16/09/09 07:00
8
להקפיא את המקפיאים ותוכניותיהם
מ.אלקרייאף  |  16/09/09 10:15
9
הבונים החופשיים החדשים ילכו
אליקים העצ(ב)בני  |  16/09/09 10:33
 
- הבונים החדשים ילכו לבנות
מ.אלקרייאף  |  16/09/09 10:49
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רות פורסטר
הצעתו של מר ראובן ריבלין כי הכנסת תחליט בסוגיית גיוסם של בנים יתומים היא במקרה הטוב בלתי נבונה    אין לכנסת או לאף גוף אחר זכות לקבל החלטה לגבי חיי גברים צעירים וחלומותיהם
יפעת ארליך
לא פעם אחרי שהשכול פוגע במשפחה, נדרשים הורים לחתום, תחת לחץ כבד שמפעיל בנם הצעיר, כי הם מוכנים שישרת במסלול קרבי. אלו מבין ההורים שמסרבים, מוצאים את עצמם, גם כעבור שנים, מלאים בייסורי מצפון על כך שמנעו מבנם לממש את עצמו    האם נכון להכניס את ההורים לתוך הסיטואציה הבלתי אפשרית הזאת?
רו"ח חננאל ובר
האמת המלאה שהיו צריכים רבותינו ללמדנו לפחות שבעים וחמש שנה הינה: מפני חטאינו גלינו מארצנו, וכל מסעי הצלב, הפוגרומים, האינקוויזיציות והגירושים שעברנו באו עלינו מפני שגלינו מארצנו
אלכס לוין
במקום ללמד את התלמידים, מערכת החינוך מפסיקה את ההוראה בכיתות ומכינה רק לבחינות. כך הולכת לה עוד שנת לימודים חשובה לטמיון. לא מלמדים את התלמידים כלום    משרד החינוך טעון חינוך
אריה פרי
כאשר ראש הממשלה מצד אחד נוסע למצרים להתנחמד, להתרפס ולהתחנחן בפני מובארק; מזכ"ל הליגה הערבית קורא להחרים את ישראל ומאיים על מדינות ערב שלא יעזו ללכת בכיוון של נורמליזציה עם ישראל    לקחים היסטוריים לא מופקים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il