X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
יהודים, זה לא ההתנחלויות. "ישראל (כולה) היא סרטן באזור. בשם אלוהים, אני בטוח שכל גרגיר מפלשתין ההיסטורית, מהים עד הנהר - ישוב אלינו" (ג'יבריל רג'וב, חדשות ערוץ 10, 12.2.07)! גבריאל רגב בשבילכם
▪  ▪  ▪
ג'יבריל רג'וב
הולך להם קלף משוגע ליהודים שונאי המתנחלים. אחרי שריסקו את המנהיגות של אבו-מאזן, ונזרקו שוב לאופוזיציה, כמו משמים מופיע חוסיין אובמה. עוד לא הספיק להתרווח בכורסתו, וכבר דרש מהיהודים להקפיא את הבנייה בהתנחלויות

הצליח להם עם שרון. למרות שהובסו בבחירות, זכו שונאי המתנחלים לראות במימוש האידיאולוגיה שלהם. שליטתם בתקשורת ובמערכות הצדק, דחקה את הרודן המושחת לפינה, והוא, בתמורה להגנה מפני מזוז, עלה על בולדוזר, התניע, ועקר בטירוף.
למה בלי הסכם אתם שואלים? "אין עם מי לדבר, אבו-מאזן הוא ברווז מרוט נוצות, והזמן פועל לרעתנו", השיבו העוקרים. אני לא יודע כמה מעט כוח היה לאבו-מאזן לפני הגירוש. אבל בדבר אחד אסור שתהיה מחלוקת: אחרי ביצוע ההינתקות, כוחו נחלש עוד יותר. "שלחתם לבוחר בידיים ריקות", כך הסביר אבו-עלא לשמאלנים שלנו את ניצחון החמאס בבחירות. מאז הפיכת עזה לחמאסטן, אבו-מאזן הוא פיקציה ששורד בזכות כידוני צה"ל. תקופת נשיאותו פגה, ומבחינת החמאס הוא בלתי לגיטימי.
הולך להם קלף משוגע ליהודים שונאי המתנחלים. אחרי שריסקו את המנהיגות של אבו-מאזן, ונזרקו שוב לאופוזיציה, כמו משמים מופיע חוסיין אובמה. עוד לא הספיק להתרווח בכורסתו, וכבר דרש מהיהודים להקפיא את הבנייה בהתנחלויות. מבחינתו של אבו-מאזן, דרישת אובמה הייתה, מה שבטרייה חדשה עושה לויברטור עייף. הוא ניעור לחיים.
"בלי הקפאת הבנייה בהתנחלויות", הזהיר אבו-מאזן, "לא אפגש עם נתניהו בוושינגטון". לשמע ההצהרה הזו, הבליחה בי תקווה קלושה: קיוויתי שיוסי שריד ימצא את הדרך להזכיר לאבו-מאזן שעל-פי הסכמי אוסלו, אין שום התחייבות ישראלית להקפיא את הבנייה בהתנחלויות. להפך...
חלף זמן, ולא רק ששריד לא הזכיר לאבו-מאזן את הסכמי אוסלו, הוא אפילו שיגר מהמקלדת שלו כמה מילים בזכות הקפאת הבנייה, למרות שישראל לא חייבת. כנראה שכח שריד את מה שאמר בראיון לעיתונאית חן קוטס בר בנושא ההתנחלויות: "להגיע להסכם (אוסלו) ולהשאיר את כל ההתנחלויות על מכונן, ועוד לאפשר הרחבתן, ועיבוין, וריבוין - זו טעות גסה" (מעריב, 21.6.02).
יהודים, זה לא ההתנחלויות. אפילו השונאים הכי גדולים את המתנחלים זוכרים, שתמורת הסכם שלום (עם מצרים), ישראל פינתה התנחלויות (חבל ימית). עקירת יישובי גוש-קטיף וצפון השומרון, הייתה הוכחה, שאפילו תמורת אשליות, יש מי שששים אלי עקירה. הסיפור הוא "פלשתין במקום ישראל" ולא "פלשתין לצד ישראל".
קבלו ציטוט: "ישראל היא סרטן באזור. בשם אלוהים, אני בטוח שכל גרגיר מפלשתין ההיסטורית, מהים עד הנהר - ישוב אלינו" (ג'יבריל רג'וב, חדשות ערוץ 10, 12.2.07)!
"ישראל היא סרטן באזור" הוא אמר. זה האיש, שרבים מהשמאלנים שלנו רואים בו כמי שאיתו אפשר לעשות עסקים. מה עוד צריך להגיד כדי שהאסימון של השמאלנים יירד?
במשחק הזה יש את ישראל, ארה"ב, הפלשתינים המתונים (אלה שנשבעו לזכות-השיבה), הפלשתינים הקיצוניים (חמאס), החיזבאללה ואירן. בין כל "השחקנים" אין הסכמה לשתי שאלות קריטיות שיש ביניהן קשר בל יינתק: מה הן התנחלויות, ומהו כיבוש. השמאל ביהירותו האינסופית בטוח, שההגדרות שהוא קובע מחייבות את כולם.
אלא שהמציאות אחרת. בניגוד לאבו-מאזן, נסראללה, ח'אלד משעל ואחמדינג'אד, לא דורשים מישראל להקפיא את הבנייה ביו"ש. מבחינתם - תל אביב, חיפה, ירושלים, רעננה ועין-הוד, כולן התנחלויות. כולן אדמות גזולות. הדרישה של אלה היא, השבת האדמה הגזולה לבעליה החוקיים. בעיה.
ואיך השמאלנים מתגברים על הבעיה? אההה, זה נורא קל: מתעלמים. עושים מדיטציה, ו... הופ! - היא נעלמת. הילדים קוראים לגישושי מו"מ כזה, "משחק בנדמה לי". משחקים אותו עד להתפכחות, שהיא מן הסתם קצרת-מועד. המשחק הזה כל כך מסעיר את אחינו מהשמאל, שבשביל לשחק אותו, שווה להקפיא את הבנייה בהתנחלויות. באזור עתיר משחקי מלחמה, "משחק הנדמה לי", הוא המשחק המסוכן...

תאריך:  21/09/2009   |   עודכן:  21/09/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
זה לא ההתנחלויות, טמבל
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
עדר צאן - אוטומטים נאורים
נחום שחף  |  21/09/09 15:35
2
מצויין,חד כתער,מדוייק כתמיד.
רונן גולדשטיין  |  21/09/09 19:21
3
הסרטן של רגו'ב
דני בז  |  21/09/09 19:32
4
הים הוא אותו ים והערבים הם ...
כה אמר יצחק שמיר  |  21/09/09 19:45
5
נרי אבנרי תענוג לקרוא. ל"ת
אריה מחשי  |  21/09/09 20:15
6
גבריאל רגב הוא שמו של רג'וב בפ
קורןנאוה טבריה  |  22/09/09 05:50
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דן בבלי
ההיסטוריה מורה כי אירן לא יזמה תקיפה נגד מדינה כלשהי במאה האחרונה. לאירן רמת תרבות גבוהה ומסורת בת דורות רבים    פני אירן - להגנה או להתקפה?
אלי משולם
מדיניות הסירוב לשלום של ממשלות ישראל ואי-שימוש בהסכמי שלום כאמצעי של מדיניות חוץ וביטחון, הם שהקימו עלינו את הציר האירני. זו האיוולת - בהתגלמותה המצמררת! עד מתי?
ד"ר אברהם בן-עזרא
בדוח יש מרכיבים חיוביים אשר אפשר שצריך להיעזר בהם כדי לקדם מטרות ישראליות במדיניות החוץ הישראלית, תוך העלאת נושא גלעד שליט המוחזק בחוסר אנושיות ובניגוד לכל חוק בינלאומי    אולי גם גולדסטון היה מבואס מהסברה מדינית מסוג זה...
ראובן לייב
לא הביטחון הרופף, לא הכלכלה המקרטעת ולא החינוך הקלוקל הם שמסכנים את המדינה. האלימות, הפושה בראש חוצות, היא שמאיימת עליה לכלותה
יואב לוי
דוח גולדסטון, רע ושקרי ככל שיהיה, הינו קריאת השכמה למדינת ישראל שמשום מה מתקשה להתעורר    בוקר טוב ישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il