X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ביבשת המייצגת את גדולי הסופרים, הציירים, האמנים ועוד רבים אחרים, כל שתוכלו למצוא היום הוא אוכלוסיה מוסלמית ההולכת ומתעצמת. המוסלמים בקרבה מציבים לעצמם מדינה בתוך מדינה אירופה בסיכון
▪  ▪  ▪
התרבות האירופית הולכת ונעלמת באופק [צילום: AP]
המהגרים המוסלמים הגיעו עם אג'נדה אחרת. רבים מהמהגרים נישאים לאירופיות... כדי לזכות מהר באזרחות ולהקים משפחות. רוב הנישואים מתרחשים לאחר שהאישה נכנסה להריון וזה הרגע בו המאהב-המהגר שמח להפוך לבעלה, ולבעל הדרכון הנכון... האיסלאם כבר הקים בכל מדינה אירופית, מדינה בתוך מדינה

כאשר אנחנו אומרים: חינוך אירופי, התנהגות אירופית, סגנון אירופי, תרבות אירופית וכיוצא בזה, אנחנו מתכוונים לעולם של אתמול (כשם ספרו של סטפן צוויג משנת 1941 שספד אז לעולם מלפני מלחמות העולם). אירופה היא כבר מזמן לא מה שראינו, קראנו, למדנו, הערכנו, חשבנו והרגשנו. מהרו לבקר באירופה עכשיו ולמצוא בה עוד שרידי אירופה של הסופרים הגדולים, המשוררים, המוסיקאים, האדריכלים והאמנים - אירופה של התרבות האירופית. מהרו, כי תוך חמש שנים תהיה אוכלוסיית אירופה מורכבת מ-50% מוסלמים שומרי מצוות. אירופה, שפיתחה תרבות מזהירה משך מאות בשנים, זו של מוצרט, רפאל, ניטשה, פרויד, איבסן, בודלייר, בלזק, ורדי ועוד רבים, תהיה בעלת תרבות אחרת.
או כמו שאומרת הציטטה המיוחסת לקדאפי: "האיסלאם בעזרת אללה כבש את אירופה מבלי לשפוך טיפת דם אחת רק באמצעות ההולדה".

בון טון

בקרב אירופים רבים מתקיים השיח הציבורי תוך תגובה צבועה הטוענת כי "כל בני האדם שווים", ובפרט כשמדובר במיליוני מהגרים מוסלמים בעלי אזרחות אירופית, חלקם בתוקף נישואין וחלקם מתוקף היותם אזרחים של האימפריות לשעבר - אנגליה, צרפת, בלגיה והולנד. במציאות, אין אוכלוסיה שתקדם בברכה מהגרים שייקחו להם משרות; שיזכו בביטוח לאומי עבור משפחות גדולות על-חשבון האזרח הוותיק, שחי דורות בארצו; והשתלטות של תרבות זרה לאירופים הבולטת מאוד ברחוב ובחיי הקהילות השונות. הצרפתים, שתמיד התנשאו מעל לכל מדינה אירופית, מתמודדים בקושי עם העובדה שילדיהם הולכים לבית הספר יחד עם ילדי מהגרים, וסרקוזי מנסה, לשווא, לאסור על אופנת הצ'אדור בבתי הספר ובמוסדות ציבור.
כך אנחנו עדים למהפך היסטורי של שינוי באוכלוסיה, במנהגים ובתרבות. אירופה הישנה תישאר לנו בספרות ובסרטים. ולאור המציאות המשתנה - האם באמת כמו שאומר המפרי בוגרט לאינגריד ברגמן ב"קזבלנקה" - "תמיד תישאר לנו פריס?"...

הדמוגרפיה

ממוצע ההולדה של תושבי אירופה המקוריים היום הוא 1.2 ילדים, לדור. במהלך 40 השנים הקרובות - על-פי המגמה הקיימת מזה 15-10 שנים - לא ייוולדו למשפחות אירופיות 146 מיליון ילדים. הכמות הזו של ילדים ויותר, ייוולדו במשפחות מוסלמיות החיות באירופה שממוצע ההולדה שלהן לדור הוא, בצרפת בלבד, 8.1 ילדים לזוג, בדור אחד. כמות דומה של הולדה מתרחשת ב-31 ארצות ברחבי אירופה. 50% מהילדים הנולדים בבלגיה ובהולנד היום הם ילדי מהגרים מוסלמים. 30% מהילדים הנולדים בגרמניה הם ילדי משפחות מוסלמיות. 23 מיליון מוסלמים חיים היום ברוסיה ומתרבים באותו שיעור כמו ב-31 ארצות אירופיות שונות.
לשם השוואה, מדינות בהן שיעור הילודה גבוה יחסית בעיקר בשל שמרנות דתית הן: אירלנד, ארה"ב וישראל. בקנדה, האיזון הדמוגרפי הוא בדיוק כמו באירופה.
העיר לונדון רבתי מורכבת היום מ-50% מוסלמים, רבים מהם מוצאם מארצות האימפריה הבריטית לשעבר, הודו ופקיסטן, ואחרים מהמזרח התיכון, אף הוא לשעבר חלק מהאימפריה הבריטית הגדולה.

עיר האורות

קחו למשל את פריס, עיר אהבתם של פרנקופילים כה רבים שחיו בה, ביקרו בה, למדו בה, ציירו בה, אכלו ושתו, טיילו, התנשקו על הגשרים, שוטטו בגניה, התפעמו מארמונותיה. פריס של היום כוללת את כל היופי הזה כרקע לאוכלוסיה אחרת, חדשה. פריס הפכה לעיר של מהגרים מצפון אפריקה ואפריקה (וגם מסין, הודו, פיליפינים וצפון מזרח אסיה, שאינם בהכרח מוסלמים). פריס, שמשוררים שרו על שדרותיה ונשותיה היפות, המעכסות על עקבים, שניחנו בכישרון האלגנטיות, שהמציאו את השיק ואת הטעם המשובח - השתנתה, ובמקום הצרפתייה הקוקטית תמצאו את הנשים האיסלאמיות בצ'אדור, לבוש המכסה את הראש והצוואר ואת כל הגוף עד כפות הרגליים. לבוש כזה תמצאו בלונדון, באמסטרדם ובהאג, בפרנקפורט ובדיסלדורף, בברן ובז'נבה, בוינה, ברומא ובבריסל, וברוב ערי אירופה.
בקיוסקים של העיתונים בבירות אירופה יש יותר עיתונים בערבית מאשר עיתונים בשפות אירופיות. בפריס, נבלע ריח החמאה במחבת עם שום, בריח השישליק והשווארמה. בוינה מוכרים פיתה וקבב ברחוב, ביציאה מבתי הקפה הישנים, שם שתינו קפה עם חלב ועוגת היער השחור.

תרבויות שלא מתמזגות

אני מציעה לכם לקרוא שניים מתוך ספרים רבים שתורגמו לעברית מתוך מאות ספרים בנושא, היוצאים בעולם. כוחה של תבונה של אוריאנה פאלאצ'י (הוצאת דביר 2006) ואירוערביה של "בת יאור" (הוצאת שוקן 2008). שתי הסופרות (מבין סופרים רבים אחרים) טוענות, כי כל ממשלות אירופה השלימו עם הנורמות הדתיות והפוליטיות של האזרחים הערביים שלהן, מתוך פחד מאי-שקט חברתי וטרור. ממשלות איטליה, ספרד, שוויץ, גרמניה, ארצות סקנדינביה, בלגיה, הולנד, צרפת ואנגליה מנהלות מדיניות של עצימת עיניים וטולרנטיות תחת הגדרת שוויון-לכל-דת, ומאפשרות למוסלמים התנהגות וזכויות מיוחדות שאינן מותרות לשום אזרח אחר במדינות השונות.
לאוריאנה פאלאצ'י, עיתונאית וסופרת ידועה באיטליה ובעולם (שנפטרה בינתיים), טענות קשות נגד משטרת איטליה הוותרנית ביותר לדבריה, מבין כל משטרות אירופה. באיטליה משחררים אזרחים ממוצא איסלאמי, ללא משפט, על פשעים שונים כדי לא "להסתבך" עם בני משפחתם ועם מנהיגי הקהילות המוסלמיות. מהגרים מוסלמים יכולים, למשל, להצטלם לתמונת פספורט עם כיסוי ראש, משקפיים כהים, שפם וזקן, שלא מאפשרים זיהוי בעל-הפספורט, מה שלא ירשו לשום אזרח "רגיל", והם יעברו בכל ביקורת גבולות בלי הערות... אין דבר קל יותר מלקבל רישיון לבניית מסגד בפריס, בליון, במרסייל ובשאר מעוזי האיסלאם בצרפת. כך גם באיטליה, בבלגיה, בהולנד ובגרמניה, בשוודיה, בנורבגיה, באיסלנד ובדנמרק. כנסיות שנסגרו מחוסר מתפללים - מכיוון שהאוכלוסיה האירופית ברובה היא חילונית - הפכו למסגדים. בגרמניה הגיע מספר המסגדים ל-3,000 ועוד רבים בבנייה. מספר דומה של מסגדים נבנה כבר בצרפת ועוד רבים בבנייה.
המהגרים המוסלמים של אירופה הבאים מארצות צפון אפריקה והמזרח התיכון: אלג'יר, מרוקו, טוניסיה, לוב, צ'אד אריתריאה, חוף השנהב, טורקיה, כווית, סוריה, לבנון ועוד - הם תושבים העוינים את התושבים המקוריים, האירופים. המהגרים המוסלמים לא אוהבים את בני אירופה ולא מעוניינים לספוג את תרבותם. הם לא אותם המהגרים שהגיעו מאירופה לאמריקה במהלך המאה ה-19 והמאה ה-20. האחרונים הגיעו מאירופה לעולם החדש כדי להתמזג ולהיות לאמריקנים. כל מהגר הביא עימו את תרבותו ושפתו, אבל מיהר להשתלב בעבודה ובחיים האמריקניים ולא כפה את תרבותו ודתו על מי שכבר היו לאזרחי אמריקה. השאיפה של המהגרים לאמריקה - להיות אמריקנים, לתרום לארצות הברית ולזכות ביתרונות האזרחות הזו - יצרה כור היתוך של אומה אמריקנית מאוזנת וגאה.
המהגרים המוסלמים הגיעו עם אג'נדה אחרת. רבים מהמהגרים נישאים לאירופיות: לשוודיות, לנורבגיות, ולפיניות, להולנדיות, לבלגיות ולשוויצריות, לצרפתיות, לבריטיות ולגרמניות, כדי לזכות מהר באזרחות ולהקים משפחות. רוב הנישואים מתרחשים לאחר שהאישה נכנסה להריון וזה הרגע בו המאהב-המהגר שמח להפוך לבעלה, ולבעל הדרכון הנכון. המוסלמים, כאמור, לא מתמזגים בתרבות האירופית בנושאי דת, מנהגים, אוכל, חינוך, תפישת עולם, היחס לנשים ומעמד הילדים. האיסלאם כבר הקים (כאמור עם תמיכת הממשלות האירופיות) בכל מדינה אירופית, מדינה בתוך מדינה עם מוסדות חינוך, משפט, מנהגים, אוכל וחנויות משלהם, תוך התבדלות טוטאלית מתרבות המקום ושמירה על התרבות שהביאו מהבית. הממשלות האירופיות, לפי עדותן של מחברות הספרים הנ"ל, תומכות באג'נדה המוסלמית ומאפשרות את קיום המוסדות המוסלמיים בתוך כל מדינה אירופית. המוסדות המוסלמיים אחראים לנישואין, לגירושין, לחינוך דתי, להתנהגות ולשאיפות פוליטיות ולשמירה על עצמאות דתית ולהתנהגות לפי חוקי האיסלאם.
באופן טבעי, ומתוקף זכויות האזרח של המהגרים המוסלמים, יש כבר חברי פרלמנט מקרב ההגירה המוסלמית בחלק מממשלות אירופה. מספר חברי הפרלמנט וכוחם הפוליטי עולה וגובר במקביל לגידול האוכלוסיה המוסלמית באירופה.

תאריך:  22/09/2009   |   עודכן:  23/09/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נחילי מוסלמים על יבשת נאורה
תגובות  [ 44 ] מוצגות  [ 44 ]  כתוב תגובה 
1
אם עם רוצה להתאבד,בבקשה....... ל"ת
דוד צימרמן  |  22/09/09 12:36
2
גם בנחילי המוסלמים יש מתונים  ל"ת
וצריך לחזק אותם!  |  22/09/09 12:38
 
- צודק-ביילין חיזק את מחמוד עבאס
יוד יוד  |  24/09/12 12:27
3
נאה ונכון
מד' ליונה עיוורת  |  22/09/09 12:39
4
גלובליזציה=איבוד הלאום, התרבות
מטאטא  |  22/09/09 12:42
5
מדינה נוצרית כבמודל ישראל.
מסיק מסקנות ריקות  |  22/09/09 12:42
6
המדינות המערביות היחידות....
אייל.ב  |  22/09/09 13:27
7
סופה של אירופה
אסיר ציון בציון  |  22/09/09 15:08
8
על נהרות וינה שם ישבנו...
humanape  |  22/09/09 15:23
9
מה לא בסדר ב"נחילי" מוסלמים ?
נטורי קרתא ארס  |  22/09/09 16:15
 
- באיזה הקשר? ל"ת
מתעניין  |  22/09/09 18:07
 
- נחילי מוסלמים זה נחלים של דם
אדוארד בלוט  |  22/09/09 18:07
 
- לאדוורד:נחילי מוסלמים נהרות דם ל"ת
חץ  |  23/09/09 15:39
10
לראות ולא להאמין וללמוד לקח
לגבינו  |  22/09/09 17:26
11
המצב בישראל זהה למצב באירופה
אידה קמיקזה  |  22/09/09 17:55
 
- יש פתרון: ט ר נ ס פ ר ! ! ! ל"ת
גרזן  |  23/09/09 15:42
12
אם הנתונים נכונים בתוך זמן קצר
נחום שחף  |  22/09/09 18:09
 
- התסריט לזה נמצא בתנ"ך...
ירון זכאי  |  23/09/09 12:55
13
הפתרון זה k 300 מקקים מרססים
אריק 1  |  22/09/09 18:59
14
"לחיות עם האיסלאם"
גמליאל  |  22/09/09 23:42
15
נקמת ששת המיליונים באירופה הנא
קורןנאוה טבריה  |  23/09/09 06:25
 
- מה משפיע על המחשבה
מלכיצדק  |  23/09/09 11:23
 
- נראה לי
שמאלן  |  23/09/09 11:28
 
- אין שום קשר בין יהודים נאורים
קורןנאוה טבריה  |  23/09/09 12:01
16
זה מזכיר לי.
מלכיצדק  |  23/09/09 06:56
 
- כנראה שלא למדת כלום מההיסטוריה
ירון זכאי  |  23/09/09 13:40
 
- מה שזה עושה למוח
מלכיצדק  |  23/09/09 15:08
 
- לא ממליץ להשקיע ברמאללה....
ירון זכאי  |  23/09/09 19:03
17
מאמר שיקרי המוכתב משינאה
מאמר מכוער  |  23/09/09 07:05
 
- למתקרא "מאמר מכוער"!
דודו אלהרר  |  23/09/09 10:17
 
- דודו אני גאה בך
סער פז  |  23/09/09 11:24
 
- הבנת? לא הבנת!
ז'דאנוב  |  23/09/09 11:39
 
- לדודו אלהרר
רונן גולדשטיין  |  23/09/09 11:40
 
- לדודו אלהרר ולזה שאיסלם אותי
מאמר מכוער  |  24/09/09 04:05
18
האמת העירומה
סער פז  |  23/09/09 11:30
19
להציע לערביי ישראל להגר לאירופ ל"ת
ולהציע להם מענק  |  23/09/09 11:41
20
בעקרון מסכים אך לא לשכוח
ניצול שואה  |  23/09/09 12:02
21
50% מלונדון? זה כל המהגרים!
C-cyclist  |  23/09/09 12:11
22
להלן כמה מהישגי המוסלמים
אסיר ציון בציון  |  23/09/09 12:22
23
שולמית קיסרי תודה לך
ברק ורעם  |  23/09/09 14:34
24
האיסלם כמגיפה לעולם החופשי
דרוש אמצעי מניעה  |  23/09/09 15:35
25
תתפכחו- ונסו להפעיל שקול דעת..
יוסי ק.  |  30/09/09 15:30
26
העוגש של אירופה על השואה!!! ל"ת
שוקי טבריה  |  31/07/10 12:33
27
אירופה ממתינה בכיליון עיניים==
יוד יוד  |  24/09/12 12:39
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורית וינוגרד
הלמידה המקוונת הינה כלי ליצירת יתרון בשוק תחרותי המתאושש ממיתון כלכלי    על שינוי, תחרות, כלכלה, משאבי אנוש וטכנולוגיה
ד"ר אברהם בן-עזרא
התקפת פתע על אירן לא תתבצע לאחר הודעות מוקדמות כלשהן, וכל הודעה או הצהרה בעניין זה אינה רלוונטית ואינה מורה דבר לא על הכנת המתקפה הקרבה, ולא על הקפאת ההכנות לפעולה צבאית נגד אירן במטרה לחסל את היכולות הגרעיניות שלה. כבר למדנו את זה בכיתה ג'...
אברשה טנא
בלי טיפה של בושה ציבורית ומתוך התחסדות מיתממת, יצרו כאן שלושה בתי-ספר מציאות מחרידה של "אפרטהייד"    למרבה המזל, שנת הלימודים תש"ע החלה מבלי שקבוצה של תלמידים יוצאי אתיופיה ייוותרו מבוישים מחוץ לַמסגרת החינוכית
מנחם רבוי
במטה "כחול לבן" השמיטו את דרישות האיכות, השירות והמחיר התחרותי מהפרסום המטיף להעדיף קניית תוצרת ישראל    אבל הצרכן הישראלי אינו פראייר - כשהוא יוצא לקניות, במיוחד בימים אלה, הוא יוצא עם ארנק מצומק. לא עם גאווה לאומית
עו"ד אברהם פכטר
אם ממשלת ישראל תשכיל לנצל את הדוח הצבוע, המכור האנטי ישראלי, בצורה נבונה, הוא יכול לפעול לטובתה    הזדמנות, להוקיע את הצביעות הבינלאומית והחד-צדדיות של חלק מהאורגנים של האו"ם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il