X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
נהגי קרוקינטים ממונעים, טרקטורונים, ג'יפים ורוכבי-אופניים עושים צחוק מהחוק בלא שיבואו בכלל על עונשם, והם גם מרשים לעצמם לצפצף בריש גלי על קדושת יום הכיפורים
▪  ▪  ▪

על כבישי הארץ משתוללים להם, חופשי-חופשי ובאין מפריע, נהגיהם של קרוקינטים (ולא קורקינטים, שהוא תרגום שגוי מצרפתית לקרוקינט) ממונעים, האסורים לנהיגה בהם על-פי החוק. אותם נהגים, שלוחי-רסן, שועטים בהם במהירות הבלתי-מותרת של 40 קמ"ש, שאינה מאפשרת בלימה בעת סכנה, ומסכנים בכך לא רק את זולתם, אלא גם את חיי עצמם. רק השבוע שילם אחד מהם בחייו.
אלא שגם באסון הזה לא היה כדי לעצור את הקרוקינטים הממונעים מלכת. המשטרה, כהרגלה, אינה אוכפת והחוק פרוץ לכל רוח. גם במשרד התחבורה נזכרו רק עכשיו להקים ועדת-חקירה. התוצאה: עשרות-אלפי נהגי קרוקינטים ממונעים ממשיכים, בינתיים, להשתולל על הכבישים ולעשות בהם כבתוך שלהם. גם משווקי הסחורה של הרכב האסור חוגגים ואיש אינו מוצא לנחוץ למנוע את מכירתו.
הלב בתחתונים
השימוש בקרוקינט ממונע כרכב לא-חוקי הוא רק אחד הסימפטומים להפקרות האלימה הפושה בכבישי ארצנו. סיפור דומה הם הטרקטורונים, שאינם מיועדים לנסיעה בכבישים עירוניים, לא כל שכן בינעירוניים, אלא בשדות ולצורכי חקלאות בלבד. הצרה היא שכל זב-חוטם שאך מלאו לו 16 אביבים רשאי ליטול לידיו את ההגה של הרכב החקלאי, כשבמקום בשדה, הוא שועט על הכביש הבינעירוני ומדגים בפני החברה היושבת לצידו את פעלוליו המופלאים. בינתיים משקשקים מפחד אותם נהגים החולפים לידו, כשרק באחרונה קיפחה את חייה על טרקטורון כזה עלמה צעירה על כביש החוף, סמוך למרכז כפר שמריהו.
מלבד קרוקינטים ממונעים וטרקטורנים, משתוללים להם נהגים צעירים בג'יפים כשהם חולפים בהם בדרכים חוליות על גבעות ועל שפת הים, מה שהפך, בעיקר, לספורט של סופשבוע המסכן את העוברים והשבים כשידי המשטרה שוב חסרות-אונים.
שלוחי-רסן
יום הכיפורים הבא עלינו לטובה הוא גם יום פגיעתם לרעה של בני התשחורת שבין רוכבי האופניים. משום מה בחרו הם דווקא את היום הקדוש הזה ליום של מסע-רכיבה דו-גלגלי, בעיקר בחזיתות בתי-הכנסת. מלבד חילול הקודש יש בכך גם פגיעה מפורשת ברגשותיהם של שומרי הצום, שוחרי השבת-שבתון. נותר, אפוא, רק לזעוק לשמיים ולקונן על מי שמסורת-ישראל אינה מדברת עוד אל ליבו.
רק במדינה שלוחת-רסן שהאנרכיה היא נר לרגליה, יכול כל מאן- דהוא-זב-חוטם ליטול את החוק לידיו ולרכב חופשי-חופשי על גל האלימות בכבישים, בלא לחשוש, ולו לרגע, שהוא בכלל בר-עונשין.

תאריך:  25/09/2009   |   עודכן:  25/09/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אנרכיה על הכביש
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
מתפללי בית הכנסת הולכים בכביש
ומפריעים לאופניים  |  25/09/09 13:54
2
חסר הבנה
ע.ג1  |  25/09/09 16:46
3
ומה עם הדו גלגליים למיניהם על
מדרכות מעברי חציה  |  27/09/09 01:05
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר דויד שוורץ
נתניהו הוא המסבירן מספר אחת, גם אם לנאומו אמש באו"ם לא הייתה שום השפעה
יעקב טייב
הישראלי הממוצע חושב שערבי זה "חומוס, צ'יפס, סלט" או "פיגוע" ותו לא    הוא שוכח שאותו ערבי שמגיש לו את מנת הפלאפל או משפץ לו את הבית, מביא איתו תרבות ענפה של מנהגים ומסורות מימים ימימה    לו היה מלמדים בבתי הספר לימודי מזרח-תיכון, ישראל הייתה יכולה להתמודד טוב יותר עם הצד השני
אברהם בן-עזרא
בית המשפט העליון כבר הביע דעתו הנחרצת כי אין לכפות על הדיירים, בתביעות נגד קבלנים בגין ליקויי בנייה, כי יסכימו ויאפשרו ביצוע בעין של התיקונים
יואל גוז'נסקי
בעשורים האחרונים נעו מדינות המפרץ בין התרחקות לבין התקרבות לישראל    ההתקרבות נובעת ממניעים אינטרסנטיים, כגון צמצום השפעת אירן במפרץ והתקרבות, גם מעטה, לארצות הברית
מנחם רהט
האם התיישרותו של הפצ"ר על-פי "רוח המפקד" של לשכת שר הביטחון היא שהעניקה לו דרגת אלוף, אשר לה לא זוכים מפקדי חילות (התותחנים והרפואה למשל) ואפילו אוגדונרים רבי מעללים ואחריות?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il