X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
פאניקת הנסחטים לצוד מכשפות רמת הממשלה ועדת פיוס המרצה ליהדות חבילה סלולרית העיוור החברה להגנת באר שבע אולימפיאדת הקשישים
▪  ▪  ▪
להגן על באר-שבע מעכשיו [צילום: פלאש 90]

הנסחטים
הרדיו עסק בשידור חי של מסע הקלטת של גלעד שליט כאילו מדובר בשידור נחיתתו של האדם הראשון על הירח. למה אירן מתאמצת לפתח נשק גרעיני לחיסול ישראל? לפי הפגנות האזרחים התמימים שלנו מול בית ראש הממשלה, לפי המחיר ששולם עבור הקלטת ולפי התנהגות הממשלה והציבור, הם יכולים פשוט לחטוף 10 חיילים ולהשיג מאיתנו במו"מ את אותה תוצאה.
לצוד מכשפות
לפקולטה למשפטים של אוניברסיטת ת"א יש מכון להשתלמות עורכי דין. בין השאר יש להם "מועדון משפט וספר" המקיים הרצאות לקהל הרחב, והשנה ירצו שם על משפטים בספרות ובהיסטוריה, כמו על משפט דרייפוס, משפט גליליאו גלילי וכד'.
הכי מעניין זה המפגש החמישי בסידרה: פרופ' דניאל פרידמן, שר המשפטים לשעבר, ירצה בו על "ציד מכשפות". צריך להיות נורא מעניין, לא רק כי למרצה הזה יש הרבה מה לספר בתחום מניסיון אישי, אלא כי זו הפעם הראשונה בהיסטוריה שתושמע הרצאה בה ייטען שהמכשפות הן שניהלו את הציד.
תיאום בממשלה
שר החינוך שלנו, גדעון סער, סיפר כי קרא בעיתון על הקיצוץ המתוכנן במשרדו ולכן הצליח לפעול ולמנוע חלק ממנו. כל הכבוד, ועכשיו יש לו גם נימוק לילדים למה כדאי להם ללמוד לקרוא ולכתוב: יום אחד הם עלולים להיות שר בממשלת ישראל ואז רק האפשרות לקרוא עיתון תעדכן אותם מה מתרחש בה.
הקדים זמנו
אומרים שהאדם הוא נוף מולדתו, והשופט הדרום אפריקני גולדסטון הסביר כי לא יתכן שלום אמיתי ובר קיימא בלא שתהייה ועדת חקירה של אמת ופיוס, כמו שהיה בדרום אפריקה או ביוגוסלביה וברואנדה. מה שגולדסטון לא שם לב, זה שכל הועדות הללו קמו רק אחרי שאחד הצדדים הובס ונכנע ולאחר שהקרבות נגמרו. פה, בשכונה המזרח-תיכונית שלנו, אנו עדיין רוצים להלחם זה בזה ולהרוג האחד את השני. אז תחזור אלינו בעוד 20-30 שנה, אולי.
והיו עיניך רואות את מוריך
בשעות הקטנות של הלילה מקרינים שידורים חוזרים, וערוץ 2 שידר שוב שולחן עגול שנערך על המסורת ועל "הזוך, התום, והטוהר של היהדות ומאמיניה", כדבריו של הרב (והח"כ) שלמה בנזירי שהופיע בתוכנית הזו. אבל למה בערוץ 2 ולמה רק בלילה? למה לא משדרים זאת לכולם בשעות היום ובטלוויזיה הלימודית?
מבצע
כתנאי לכך שישראל תאפשר לפלשתינים מפעיל סלולרי נוסף ותוספת תדרים, ישראל דרשה מהם לבטל את תלונתם בבית הדין הבינלאומי. לא ברור מי הגאון שהגה זאת, אבל שר התקשורת הפלשתיני דחה את הדרישה הזו על הסף. בטח ישראל תוסיף עכשו להצעתה גם אייפון וחבילת גלישה של 100 MB בחינם תמורת התחייבות לאי-הגשת תלונות במשך 36 חודש.
התחזית
מן העיתון: מכרז 1000071950. בטיפול אגף הבינוי. פרטים בטלפון 03-7773223 סיור קבלנים ייערך ביום 20.10.2009. מועד האחרון להגשת הצעות 2.11.09. מכרז של משרד הביטחון: "עבודות פיתוח בבית הקברות הצבאי גבעת שאול".
העיוור
אילן פפה, דוקטור ואיש שמאל ישראלי אדוק, התקבל בשריקות בוז בהפגנה הערבית שהתקיימה בעראבה לזכר מהומות (והרוגי) אוקטובר 2000, כיוון שהקהל המפגין לא רצה להסכים בכלל לנוכחות נואם יהודי, אפילו כזה שמדבר נגד הציונות.
עצוב שד"ר פפה וחבריו לא מבינים את המסר: נכון שערביי ישראל סובלים מקיפוח. נכון שהמשטרה נוהגת עימם בקשיחות ונכון שמפקיעים מהם קרקעות ומונעים מהם בנייה בכפריהם, אבל ההפגנות הללו הן לא על זכויות אזרח, מגרשים או תוכניות תב"ע. הן הפגנות לאומיות, לאומניות, והקהל שנשבע והבטיח לנקום בדם את דם ההרוגים מתכוון לזה באמת.
באר שבע תחילה
בעוד הליכי התכנון להקמת העיר החרדית (חריש) באזור ואדי ערה מתקדמים, מתחיל משרד השיכון להכין עיר חרדית נוספת (כסיף) באזור הנגב, בתל ערד. "חריש" מיועדת ל-150,000 חרדים ו"כסיף" תיבנה ל-50,000 חרדים, ואם כדי להשיג מספיק אנשים לאיכלוסן יצטרכו לגייס אותם מירושלים, הסיפור הזה היה יכול להיות מושלם; אבל החברה להגנת הטבע מתנגדת.
חובבי הטבע שלנו טוענים, ובצדק, שאין להקים ערי בטון נוספות ולהרוס טבע ושטחים פתוחים, אלא חובה לעבות קודם את הישובים הקיימים בדרום כמו באר שבע, דימונה וירוחם. החברה להגנת הטבע טוענת שיש כאן העדפה של קבוצות אינטרס חרדיות, המקבלות בזכות קשריהן הפוליטיים שטחי נוף וקרקע נדירים במחירים שהם בדיחה.
חובבי החרדים שלנו טוענים, לעומתם, שהאוכלוסיה החרדית לא מתאימה לעיר ענייה כמו באר שבע שאינה ערוכה לספק להם את צרכיהם הייחודיים. גם הם צודקים. כבר הוכח שאפילו עיר גדולה כמו ירושלים לא מספיקה בשביל לספק להם את כל צרכיהם, עד שהם היו צריכים לקום בכל שבת רק כדי להיאבק על זכותם הבסיסית לחנייה.
זו בעיה אמיתית. גם חרדים זכאים למצוא פתרונות דיור, אבל עם יד על הלב - רובכם תעדיפו שהם יישבו את הנגב ולא את השכונה בה אתם גרים. עם זאת צודקים חובבי הטבע שנכון לעבות את הערים הגדולות ולהשאיר קצת טבע גם לדורות העתיד.
בשלב זה החברה להגנת הטבע מגינה על הנוף ואילו השרים החרדים מגינים על האינטרס של הקהילות שלהם. ומכיוון שכולם יודעים מה צפוי לעיר חילונית שהחרדים יהפכו בה לרוב, הרחמנות הציבורית מחייבת להקים גם את החברה להגנת תושבי באר שבע.
בדרך לאולימפיאדה
חוקרים ב"הדסה" גילו כי קשישים שהחלו בפעילות גופנית בגיל 78 היו בריאים יותר מחברים בגילם שלא בדיוק החלו בזאת. הפער היה משמעותי ואחוז התמותה בקרב "הספורטאים" הללו ירד בשליש. אני חותם ומתחייב: ביום שאגיע לגיל 78 אתחיל בספורט. אשמח רק אם מישהו יזכיר לי זאת.

תאריך:  02/10/2009   |   עודכן:  02/10/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הטור של פריצי ‏
תגובות  [ 10 ] מוצגות  [ 10 ]  כתוב תגובה 
1
עורך מעריב יואב צור הרס את NRG
גיזמו בון  |  2/10/09 18:32
 
- סער חייב חרדים ללמוד כל המקצוע
שושפרי   |  2/10/09 19:52
 
- עד מתי הממשלה תכנע לחרדים?
שי מחיפה.   |  3/10/09 21:33
 
- החרדים לא שולטים בירושלים
הם שולטים במדינה  |  4/10/09 06:11
2
פליצי, מה קורה בבלעין ונעלין
שרון ר.  |  2/10/09 19:03
3
אם היו נחטפים 10 חילים אטיופים
ג'מבורי  |  2/10/09 23:12
 
- החמאס היה משחרר אותם מיד
אזרח מהשורה  |  3/10/09 08:50
4
טיפול שגוי בפרשת גלעד שליט
חרה-שו  |  3/10/09 10:28
 
- החמאס ציפה שנעשה זאת
בלוטוס  |  3/10/09 12:29
 
- מה פתאום? הרי הם ממשיכים לאיים
חוסיין ברגותי  |  3/10/09 12:57
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר לימור שריר-שרייבמן
קואליציה של חברי "פאלון גונג" טוענת כי ממשלת סין קוצרת איברים של פעילי הפאלון לצורך עשיית כסף כמקור מימון למוסדות הרשמיים של סין ולצבא    החשדות הללו, ואפילו הם מתבססים בינתיים רק על הוכחות נסיבתיות, לא יכולים שלא לעורר את זיכרוננו בדבר חוסר האמון ואדישותו של העולם לקיומם של מחנות ההשמדה בתקופת מלחמת העולם השנייה
דני פרנק
אומה המקדשת מוות רק של חיילים חוטאת לחברתה ולמסרים שהיא מעבירה    דין כל הרוג ופצוע הוא זהה - זה שנהרג על הכביש ונמרח עליו, וזה שנשרף בטנק ולא נשאר ממנו כלום    עם כל ההבנה והאהבה למשפחת שליט, היא נופלת קורבן בידי תקשורת המחפשת כותרות. המרוץ המטורף שלהם סביב גלעד ודאי מסב אושר עילאי לחמאס, וודאי מרחיק את הפתרון    לא סתם נאמר בתחבולות תעשה לך מלחמה
רונית מינץ
אנשי כוחות הביטחון נחקרים ונעצרים כאילו היו עבריינים    במצב זה אין ביכולתו של הצבא להגן על תושבי המדינה ולסכל פיגועים    אולי היה כדאי שהרמטכ"ל יודיע לדרג המדיני כי במצב זה צה"ל לא יוכל למלא את המשימה, ולתת חסינות מיוחדת לעוסקים במלאכה
יוסי אחימאיר
על מפלגת קדימה להצטרף לממשלה ולהיות חלק מהאחדות שתנהיג אותנו אל מול הצונאמי המסתער לעבר חופנו בעקבות דוח גולדסטון
ציפי לידר
בשולי הכותרות: מצפון נקי? לא לרוצחים    סופרים את גלעד    מיהו היחצן של חמאס? תתפלאו, הוא עיתונאי יהודי בעל כוונות טובות    הפרי האסור בעולם הווירטואלי    תגובות לתגובות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il